Hier was het aanmerkelijk duurder, 45 cent of zo voor 1,25 literquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:48 schreef Buschetta het volgende:
Whaaha..
Wen er maar vast aan. Hier in de super kan je alleen dat soort rotzooi krijgen. Varianten - grapefruit. orange etc. etc.
Na een tijdje leer je het wel drinken
Voordeel wel hier kost 2 liter van die rotzoor 2,5 kroon dat is dus iets van 8 euro cent :p
Aanvulling...
Misschien gaan ze er trouwens ervanuit dat alleen slordige mensen die rotzooi kopen.
Gerucht gaat dat Barleduc hetzelfde water is als wat er in Utrecht (stad of provincie weet ik niet) uit de kraan komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:10 schreef Buschetta het volgende:
Trouwens ik kan me een mooi verhaaltje op die fles herrineren dat ze uit de ondergrondse bronnen komen van blabla...
Volgens mij dus gewoon een kraan (bron) in een kelder waaruit ze die flessen vullen
Dit is overigens legaal in Nederland kraanwater verkopen
Klopt. Bar-le-Duc is Frans voor Utrecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:38 schreef cerreur het volgende:
Bar le duc komt toch uit een bron nabij Utrecht?
Net als zaadbalkanker oud-nederlands is voor negerbaby.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt. Bar-le-Duc is Frans voor Utrecht.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:41 schreef cerreur het volgende:
[..]
Net als zaadbalkanker oud-nederlands is voor negerbaby. [afbeelding]
Het ligt eraan of je negerbabies mag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Ik was trouwens serieus. Ik weet niet of ik jouw post serieus moet nemen..
Houd op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je negerbabies mag.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:41 schreef cerreur het volgende:
[..]
Net als zaadbalkanker oud-nederlands is voor negerbaby. [afbeelding]
Negerbabies met een snor. Puik. Ik zie het zo voor me, een dubbelfrisantilliaan met een vlas-snorretje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, Sourcy wordt uit dezelfde put als Bar-le-Duc gehaald.
En het leidingwater voor Midden-Nederland ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, Sourcy wordt uit dezelfde put als Bar-le-Duc gehaald.
Godver, je bent in vorm vandaag. Ik lachte weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Negerbabies met een snor. Puik. Ik zie het zo voor me, een dubbelfrisantilliaan met een vlas-snorretje.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:40 schreef zarGon het volgende:
Klopt. Bar-le-Duc is Frans voor Utrecht.
Klopt, uit dezelfde put als waar het lokale waterbedrijf zijn water uit betrekt. Vlakbij het terrein van Vrumona trouwens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:38 schreef cerreur het volgende:
Bar le duc komt toch uit een bron nabij Utrecht?
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Reinnn85 het volgende:
maar in Tilburg wil je nog niet dood gevonden worden.
waarom in vredesnaam net en geurloos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Te bewaren uit de zon, op een nette, droge, koele en reukloze plaats"
Wanneer je de fles in een gierput bewaart zal het de smaak niet ten goede komen. (Stront aan het randje van de dop)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
waarom in vredesnaam net en geurloos.
Verder, goed topic!
Ja, dat vond ik wel een goed idee. Beter hier dan in GCquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:13 schreef Elixabete het volgende:
En dan open je hier maar een topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |