http://www.amazon.com/gp/offer-listing/6304708491/ref=dp_olp_2/104-2181153-9155930?ie=UTF8&qid=1189622067&sr=1-8quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
LOL 95 EURO?!!!!!
Dat kan niet waar zijn...
Voor een Beatles-fan is het leuk. Ik ga m zeker aanschaffen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:06 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nou nou, even weer met de beentjes op de grond...
Is het niet gewoon eigenlijk een hele slechte film? Muziek is goed hoor...daar niet van.
Kijk ik even een week niet in het Beatles topic mis ik zo groot nieuws! Wat superquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:56 schreef mindgames het volgende:
[..]
[..]
[..]
MaJo, je wordt op je wenken bediend. Niet te geloven! Een week geleden hadden we het er over, en dit was nooit te verwachten! Zo is er nog niets, en zo is het kant-en-klaar! Releasedatum, site, inhoud, alles! En het leuke is: het is dit keer geen gerucht, maar écht waar! Want mensen: Help komt uit op DVD! Bekijk hier de nieuwe officiële Beatles-site over de Help-release! De kwaliteit in de trailer ziet er zeer goed uit. En ook gewoon straks in 5.1! Ik kan niet wachten...
[afbeelding]
Maar dat gaat over de 'oude' DVD, van MPI. Niet over de nieuwe release.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/6304708491/ref=dp_olp_2/104-2181153-9155930?ie=UTF8&qid=1189622067&sr=1-8
Ik bedoelde ook vergeleken met die prijzen valt de special edition nog mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Maar dat gaat over de 'oude' DVD, van MPI. Niet over de nieuwe release.
Maar dat hebben promo's toch al bijna nooit... Deze 'single' is ook meer voor de radio bedoeld. Voor de daadwerkelijke single-release verwacht ik ook geen B-kant. Die verschrikkelijke dancehall-remix van 'Nod Your Head' voor de 'Dance Tonight'-single (die nooit uitkwam) heb ik ook nergens meer zien opduiken. De akoestische versie van 'Dance Tonight' wel. Wel tof dat beide promo's van dit album een beetje dezelfde stijl hoes hebben. Was bij de 'Chaos'-promo ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo, my ever present past is binnen op single hier op de redactie. Met weer geen b-kant.
Ja....maar....dat is niet helemaal een goede vergelijking. Die MPI-DVD is nu 'zeldzaam' geworden, omdat hij al jaren out-of-print en 'deleted' is.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook vergeleken met die prijzen valt de special edition nog mee.
Ik geloof dat het de filmposter is.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef hello_goodbye het volgende:
Weet iemand wat dat blauwige papier s dat onderop ligt bij die luxe set?
Nee, want die poster ligt ernaast...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de filmposter is.
Oh ja, mijn lokale platenzaak kan de 'normale' DVD verkopen/bestellen voor ¤24,99.
De deluxe-uitvoering kost... ¤77,99.
Oh, hmm... Nou, ja. Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:05 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Nee, want die poster ligt ernaast...
Die prijzen vallen mee in euro's. Alhoewel, als je het gaat omrekenen naar guldens...!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:31 schreef mindgames het volgende:
Vanavond om 22:00 op BBC Radio 1:
[afbeelding]
Paul McCartney als radiohost! "Listen Monday night at 9pm to hear Paul share some of the tracks that got him into music, artists that have inspired him, some current favourites and a few of his own songs thrown in too. Plus lots of stories about growing up, song-writing with John Lennon, and how he first heard about Elvis Presley."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |