quote:Sevilla-verdediger Antonio Puerta (22) overleden
Antonio Puerta is niet meer bijgekomen uit zijn coma. Drie dagen na zijn optreden tegen Getafe is de verdediger van Sevilla op 22-jarige leeftijd overleden.
Puerta's situatie was al kritiek geworden vanwege een gebrek aan zuurstof in zijn hersenen. De enkelvoudig international werd sinds zaterdag in een coma gehouden na in de eerste helft van het duel met Getafe onwel te zijn geworden.
Puerta was zaterdag tegen Getafe ingestort. Zowel op het veld als daarna in de kleedkamer kreeg de linkspoot hartaanvallen, waarna hij in het ziekenhuis op de intensive care werd opgenomen en sindsdien kunstmatig in coma werd gehouden.
Puerta was een kind van de club Sevilla, waar hij zijn hele voetballeven acteerde. Hij won vijf titels met de Andalusische club, waaronder twee keer de UEFA Cup.
Onduidelijk is of Sevilla vanavond tegen AEK Athene in actie zal komen. De Spanjaarden strijden in Griekenland voor een plaats in de Champions League. Vrijdag moeten ze als winnaars van de UEFA Cup in Monaco aantreden in de Europese Super Cup.
22jaarquote:
Damn... hij loopt gewoon nog het veld af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef arneaux het volgende:
Hier het filmpje, als t al niet gepost is.
Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden? Ik volg al jaren wielrennen, en de laatste 15 jaar zijn daar enkele doden gevallen, maar enkel door zware valpartijen. Nooit een hartaanval gezien, terwijl wielrennen ontegenzegelijk een van de zwaarste sporten ter wereld is, in ieder geval zeker zwaarder dan voetbal. En bovendien een sport waar het gebruik van stimulerende middelen een lange geschiedenis kent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Sommige reacties in het vorige topic ook. Diep en diep triest![]()
Gewoon een algemeen topic over openen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden?
veel wielrenners worden echter niet echt oud, meesten worden nooit diep oud, zeg 80 of ouderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden? Ik volg al jaren wielrennen, en de laatste 15 jaar zijn daar enkele doden gevallen, maar enkel door zware valpartijen. Nooit een hartaanval gezien, terwijl wielrennen ontegenzegelijk een van de zwaarste sporten ter wereld is, in ieder geval zeker zwaarder dan voetbal. En bovendien een sport waar het gebruik van stimulerende middelen een lange geschiedenis kent.
Het is voor mij onbestaanbaar dat voetballers van onder de 30 een hartaanval krijgen die allemaal te wijten zijn aan aangeboren afwijkingen, in dat geval zouden namelijk andere sporten, zoals wielrennen daar ook mee te maken moeten hebben. Het is schandalig dat men de doping uit alle macht onder de pet probeert te houden daarmee dit soort jonge jongens in gevaar brengt.
Zeg dombo, er zijn tig redenen te verzinnen waardoor zoiets kan gebeuren, dat hoeft helemaal geen doping te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef Darklight het volgende:
Ohja, hij was zo gezond
Vandaar die 5 hartaanvallen
Buiten dat je echt heel diep zinkt door iemand uit te schelden die net overleden is, vraag ik me ook af hoe je er in hemelsnaam bijkomt dat hij doping heeft gebruikt. Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
Moet je maar geen doping gebruiken
Loser
En wat dan nog? Als iemand doping gebruikt moeten ze maar dood? Dat zulke mensen bestaan zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef Darklight het volgende:
Ohja, hij was zo gezond
Vandaar die 5 hartaanvallen
Die zijn er genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Darklight het volgende:
Ja hoor
Er zijn ook zoveel 22-jarige personen die 5hartaanvallen krijgen, dream on
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |