abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52763028

quote:
Sevilla-verdediger Antonio Puerta (22) overleden

Antonio Puerta is niet meer bijgekomen uit zijn coma. Drie dagen na zijn optreden tegen Getafe is de verdediger van Sevilla op 22-jarige leeftijd overleden.
Puerta's situatie was al kritiek geworden vanwege een gebrek aan zuurstof in zijn hersenen. De enkelvoudig international werd sinds zaterdag in een coma gehouden na in de eerste helft van het duel met Getafe onwel te zijn geworden.

Puerta was zaterdag tegen Getafe ingestort. Zowel op het veld als daarna in de kleedkamer kreeg de linkspoot hartaanvallen, waarna hij in het ziekenhuis op de intensive care werd opgenomen en sindsdien kunstmatig in coma werd gehouden.

Puerta was een kind van de club Sevilla, waar hij zijn hele voetballeven acteerde. Hij won vijf titels met de Andalusische club, waaronder twee keer de UEFA Cup.

Onduidelijk is of Sevilla vanavond tegen AEK Athene in actie zal komen. De Spanjaarden strijden in Griekenland voor een plaats in de Champions League. Vrijdag moeten ze als winnaars van de UEFA Cup in Monaco aantreden in de Europese Super Cup.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52763088
voetbal

hij ziet er nog jong uit :|
Back to the 70's
pi_52763139
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef arnold-d het volgende:
voetbal

hij ziet er nog jong uit :|
22jaar
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_52763188
Triest
pi_52763193
Sommige reacties in het vorige topic ook. Diep en diep triest
pi_52763194
sjeesus , ik heb gewoon de neiging om ook mijn schoenen aan de wilgen te hangen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52763243
Supercup gaat door, vrijdagavond. Als eerbetoon. En ik denk als soort rouwverwerking op het veld.

Milan heeft aangekondigd alle media activiteiten rondom die match per direct te staken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:02:24 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52763263
RIP
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52763326
Dit is een prachtig nummer voor een van zijn compilaties.

Een nummer die me raakt maar waarvan ik de titel niet weet...
pi_52763506
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef arneaux het volgende:
Hier het filmpje, als t al niet gepost is.
Damn... hij loopt gewoon nog het veld af.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52763554
Afschuwelijk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52763575
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Sommige reacties in het vorige topic ook. Diep en diep triest
Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden? Ik volg al jaren wielrennen, en de laatste 15 jaar zijn daar enkele doden gevallen, maar enkel door zware valpartijen. Nooit een hartaanval gezien, terwijl wielrennen ontegenzegelijk een van de zwaarste sporten ter wereld is, in ieder geval zeker zwaarder dan voetbal. En bovendien een sport waar het gebruik van stimulerende middelen een lange geschiedenis kent.

Het is voor mij onbestaanbaar dat voetballers van onder de 30 een hartaanval krijgen die allemaal te wijten zijn aan aangeboren afwijkingen, in dat geval zouden namelijk andere sporten, zoals wielrennen daar ook mee te maken moeten hebben. Het is schandalig dat men de doping uit alle macht onder de pet probeert te houden daarmee dit soort jonge jongens in gevaar brengt.
pi_52763576
Mooi gebaar van alle clubs eromheen, in Spanje, maar ook AEK/UEFA en Milan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52763836
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden?
Gewoon een algemeen topic over openen...
wil je ook nog een suggestie voor een titel?
"Sportdoden door doping?"

En nou opzouten met de dopingposts...

[ Bericht 1% gewijzigd door David Letterman op 28-08-2007 21:28:23 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:21:40 #15
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52763862
= Sodemieter op, trieste gast =

[ Bericht 78% gewijzigd door RayMania op 28-08-2007 21:40:34 ]
pi_52763938
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wanneer kan dan het dopingprobleem aangesneden worden? Ik volg al jaren wielrennen, en de laatste 15 jaar zijn daar enkele doden gevallen, maar enkel door zware valpartijen. Nooit een hartaanval gezien, terwijl wielrennen ontegenzegelijk een van de zwaarste sporten ter wereld is, in ieder geval zeker zwaarder dan voetbal. En bovendien een sport waar het gebruik van stimulerende middelen een lange geschiedenis kent.

Het is voor mij onbestaanbaar dat voetballers van onder de 30 een hartaanval krijgen die allemaal te wijten zijn aan aangeboren afwijkingen, in dat geval zouden namelijk andere sporten, zoals wielrennen daar ook mee te maken moeten hebben. Het is schandalig dat men de doping uit alle macht onder de pet probeert te houden daarmee dit soort jonge jongens in gevaar brengt.
veel wielrenners worden echter niet echt oud, meesten worden nooit diep oud, zeg 80 of ouder
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:26:09 #17
8898 Darklight
pi_52764024
Ohja, hij was zo gezond
Vandaar die 5 hartaanvallen
pi_52764082
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef Darklight het volgende:
Ohja, hij was zo gezond
Zeg dombo, er zijn tig redenen te verzinnen waardoor zoiets kan gebeuren, dat hoeft helemaal geen doping te zijn.
Kan jou ook gebeuren als je morgen op straat loopt.
Een beetje respect is wel op zijn plaats.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52764101
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
Moet je maar geen doping gebruiken
Loser
Buiten dat je echt heel diep zinkt door iemand uit te schelden die net overleden is, vraag ik me ook af hoe je er in hemelsnaam bijkomt dat hij doping heeft gebruikt. Waar baseer je dit op?

Het zal niet de eerste keer zijn dat een jong iemand onverwachts aan een hartaanval overlijdt hoor. Dat kan, hoe ongelooflijk misschien ook, compleet natuurlijk zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52764104
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef Darklight het volgende:
Ohja, hij was zo gezond
En wat dan nog? Als iemand doping gebruikt moeten ze maar dood? Dat zulke mensen bestaan zeg
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:28:46 #21
8898 Darklight
pi_52764118
Ja hoor
Er zijn ook zoveel 22-jarige personen die 5hartaanvallen krijgen, dream on
pi_52764146
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:28 schreef Darklight het volgende:
Ja hoor
Er zijn ook zoveel 22-jarige personen die 5hartaanvallen krijgen, dream on
Die zijn er genoeg inderdaad.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:31:45 #23
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52764209
Kap er nou gewoon mee met dat geflame, en mensen, reageer er niet op maar. Da's beter. Hoe verleidelijk ook.

Laat dit topic binnen de fatsoensnormen blijven ajb.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_52764210
Het kan een hartafwijking zijn geweest, maar aangezien hij medisch gekeurd is lijkt me dat niet waarschijnlijk. Ik vind dat ze een onafhankelijk onderzoek moeten doen of hij doping gebruikte want dat lijkt me helemaal zo gek nog niet.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:32:59 #25
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_52764248
Je kan denken aan zoiets wat Micheal Jansen had van Vitesse. Die was ook gewoon verder gezond en goedgekeurd.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')