Ik heb hier zure room thuis , k wil er graag dip van maken maar k vind geen goeie recepten. kan iemand mij helpen met een paar recepten (liefst niet te moeilijk sinds ik niet heel veel dingen thuis heb)?
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Erg goed plan. Ik maak mijn knoflookdip altijd met zure room en dat is erg lekker.......
Meng een gelijk deel zure room met een gelijk deel mayonaise. Beetje citroensap erbij, peper en zout. Dan........knoflook (lekker veel!) Voor pittige dip neem je twee of drie teentjes verse (geperste) knoflook, voor iets milder neem je een flinke theelepel knoflook uit een potje (op olie). Dan nog wat verse peterselie erbij en klaar is <insert your name>.
Ik heb laatste creme fraiche gemengt met een beetje sambal Badjak en een druppie citroensap, voor bij mijn chips, het klinkt niet echt geweldig, maar ik vond het heerlijk!!