abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 12:58:00 #1
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202447
De topicomschrijving zegt genoeg !
Tijd voor aktie , stem Mona weg ,hoef ik niet
steeds de mute knop in te drukken !.

The Guru is present

maandag 18 oktober 1999 @ 13:01:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202448
Misschien iets voor bbspy:

if (sound()==KRIJSEND_VARKEN) Audio=0;

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 18 oktober 1999 @ 13:27:00 #3
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202449
ik denk dat we dan weinig audio meer door krijgen !!
Maar dit is inderdaad geen slecht idee !
Alle BB medewerkers die dit lezen zullen denk
ik dagelijks wel een trauma aan overhouden !
The Guru is present

pi_202450
weet je wat nou gewoon zo goed is, op de officiele bb-site staat gewoon dat mona graag 'beter' zou willen zingen, ze wil doorbreken als zangeres....NEEEEEEHHHHH!!!!!
  maandag 18 oktober 1999 @ 15:38:00 #5
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202451
Hellup, denk dat haar dan een flink boycot te wachten staat bij de publieke omroep.
Is jullie trouwens weer opgevallen dat Mona
buiten met Bezine en Bart aan het ouwehoeren is , nee hoor zij heeft niet op hun gestemt hoor !
The Guru is present

maandag 18 oktober 1999 @ 15:54:00 #6
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_202452
Die sukkels van V. hebben ook niet ingegrepen toen ze HET DICHTST BIJ DE MICROFOON stond, tijdens de opnamen van het liedje. Niet te geloven. Elke domme kip kan toch horen dat ze geen toon kan houden. De enige die echt goed zong was Willem, op de voet gevolgd door Karin en Ruud. De rest was pure bagger. Maurice verwarde het lied met een rapsong en Sabbelien blaatte er vrolijk op los.

Als IK in de regie had gezeten, had ik Willem en Mona verwisseld qua plaats. Welke gek zet Mona nu vlak bij de microfoon? Ze verpest het daarmee voor iedereen. EN niemand die op het idee komt haar even te vragen haar mond te houden, want ze blèrde er ook nog knoerthard op los. Lied is verknald, Mona kan ECHT beter haar mond houden. Ik hoop dat ze het eruit kunnen filteren bij de regie.
(Het is zowiezo dom om een lied op te laten nemen door niet-geoefende stemmen. Ze hadden het beter door een koortje met een paar Bekende Zangers en Zangeressen kunnen laten opnemen). Misschien iets voor Paul de Leeuw?

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_202453
[quote]op 10-18-1999 om 03:54 PM schreef Alkyone het volgende:
Die sukkels van V. hebben ook niet ingegrepen toen ze HET DICHTST BIJ DE MICROFOON stond, tijdens de opnamen van het liedje. Niet te geloven. Elke domme kip kan toch horen dat ze geen toon kan houden.

Alkyone Juist dat viel mij ook al op!...Ik was nog net op tijd om de TV op mute te zetten. Wat een walgelijk stemgeluid komt uit dur strot zeg Maarja bij VOO zijn ze ook niet zo heeeeeel slim toch?

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_202454
Ik ben nu toch blij dat ik de streams op mute op de achtergrond erbij heb lopen ipv met vol geluid door de ruimte schallend.

Ik zal het (tot weg is) ook niet zo snel proberen denk ik .

maandag 18 oktober 1999 @ 16:27:00 #9
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202455
het moet voor VOO toch niet zo moeilijk zijn om een filter te installeren !!
Misschien moeten ze zangaktiviteiten maar gewoon verbieden in het BB huis
The Guru is present

maandag 18 oktober 1999 @ 16:46:00 #10
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202456
Nou nou nou, mensen... jullie moeten toch toegeven dat het wel heeeeel moeilijk is om er met zingen zooo ver naast te zitten?
Ik dacht dat alle Amsterdammers goeie stemmen hadden, net als alle Volendammers... misschien komt het omdat het geen Amsterdamse smartlap is .
Moontje heeft trouwens ruimte genoeg voor een mute-knop; ff drukken Ruud!
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202457
Misschien een hele verstandige aktie voor de bestorming van 20 nov.

Het was niet de bedoeling om gedurende de bestorming iets kapot te maken, maar gewoon binnen te komen...

Mona meenemen mag dus wel, want je maakt dan niets kapot, sterker nog je voorkomt dat er iets kapot gaat!!!

Heeft trouwens iemand dat prikkeldraad rondom de 2e omheining ook opgemerkt, daar ligt een rol van dat gevangenisdraad met van die scheermesjes erop.

maandag 18 oktober 1999 @ 16:51:00 #12
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202458
Je snapt toch niet dat er een platenmaatschappij serieus een CD wil uitbrengen met zo'n suf nummer van zo'n nul-kwaliteit...
pi_202459
[quote]op 10-18-1999 om 04:47 PM schreef mrjj het volgende:

Heeft trouwens iemand dat prikkeldraad rondom de 2e omheining ook opgemerkt, daar ligt een rol van dat gevangenisdraad met van die scheermesjes erop.

Nou dan kan die kerel met die mijter effe langs gaan...

Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:46:00 #14
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202460
komen ze nu ook in de arbeidsvitaminen ?
The Guru is present

pi_202461
quote:
op 10-18-1999 om 12:58 PM schreef eesmaster het volgende:
De topicomschrijving zegt genoeg !
Tijd voor aktie , stem Mona weg ,hoef ik niet
steeds de mute knop in te drukken !.

Sorry, maar; It ain't over till the fat lady sings. Of something like that.

Op de Veronica site staat ook nog dat ze fan is van Frans Bauer, waarschijnlijk probeert ze hem te imiteren en dat lukt aardig.

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')