if (sound()==KRIJSEND_VARKEN) Audio=0;
Als IK in de regie had gezeten, had ik Willem en Mona verwisseld qua plaats. Welke gek zet Mona nu vlak bij de microfoon? Ze verpest het daarmee voor iedereen. EN niemand die op het idee komt haar even te vragen haar mond te houden, want ze blèrde er ook nog knoerthard op los. Lied is verknald, Mona kan ECHT beter haar mond houden. Ik hoop dat ze het eruit kunnen filteren bij de regie.
(Het is zowiezo dom om een lied op te laten nemen door niet-geoefende stemmen. Ze hadden het beter door een koortje met een paar Bekende Zangers en Zangeressen kunnen laten opnemen). Misschien iets voor Paul de Leeuw?
Alkyone Juist dat viel mij ook al op!...Ik was nog net op tijd om de TV op mute te zetten. Wat een walgelijk stemgeluid komt uit dur strot zeg Maarja bij VOO zijn ze ook niet zo heeeeeel slim toch?
Ik zal het (tot weg is) ook niet zo snel proberen denk ik
.
Het was niet de bedoeling om gedurende de bestorming iets kapot te maken, maar gewoon binnen te komen...
Mona meenemen mag dus wel, want je maakt dan niets kapot, sterker nog je voorkomt dat er iets kapot gaat!!!
Heeft trouwens iemand dat prikkeldraad rondom de 2e omheining ook opgemerkt, daar ligt een rol van dat gevangenisdraad met van die scheermesjes erop.
Heeft trouwens iemand dat prikkeldraad rondom de 2e omheining ook opgemerkt, daar ligt een rol van dat gevangenisdraad met van die scheermesjes erop.
Nou dan kan die kerel met die mijter effe langs gaan...
quote:
op 10-18-1999 om 12:58 PM schreef eesmaster het volgende:
De topicomschrijving zegt genoeg !
Tijd voor aktie , stem Mona weg ,hoef ik niet
steeds de mute knop in te drukken !.
Sorry, maar; It ain't over till the fat lady sings. Of something like that.
Op de Veronica site staat ook nog dat ze fan is van Frans Bauer, waarschijnlijk probeert ze hem te imiteren en dat lukt aardig.
Unkown Jedi Knight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |