Je leuter in een peuter/kleuter is strafbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is strafbaar.
nee want ik kan gewoon in hun router (quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef Catch22- het volgende:
misschien hebben ze maar een 11mb wlan adaptertje van een cheap merk en knijpen ze je. Gewoon, om je te fucken
Er is zoveel strafbaar. Feit als je utorrent al aan hebt staan ben je al strafbaar (want je moet uploaden).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is strafbaar.
uTorrent werkt ook prima als je niet upload. Niet echt sociaal, maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is zoveel strafbaar. Feit als je utorrent al aan hebt staan ben je al strafbaar (want je moet uploaden).
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
uTorrent werkt ook prima als je niet upload. Niet echt sociaal, maar het werkt wel.
lol torrentsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu iets met 0,8 kb/s want iedereen heeft het tot 90,3% en er zijn maar 4 seeds en 535 leechers
Het is sinds een jaar wel degelijk strafbaar. Kun je onzin vinden, maar het is een feit.quote:
ik dacht dat alleen het rondneuzen op pc's vanaf je eigen pc, dat dat strafbaar was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is sinds een jaar wel degelijk strafbaar. Kun je onzin vinden, maar het is een feit.
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen het rondneuzen op pc's vanaf je eigen pc, dat dat strafbaar was.
is het ook strafbaar om op een router mee te liften?
Koop je eigen snelle internetverbinding pauper.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
ik was een laptop aan't herstellen voor een klant van me, die laptop heeft een ingebouwde wireless lan-adapter en hij detecteerde 2 accesspoints zonder wachtwoord op, waarvan 1 die een heel goed signaal had. Zat mischien 1 of 2 huizen verder.
Dus ik denk: "woohoo gratis verbinding erbij om lekker snel te downloaden"
want zelf ik heb upc basis bellen + tv + internet, of hoe heet het...iig. maar 50kb download.
dus ik zo verbinden, ffe utorrent aanzetten en downloaden maar......zo dacht ik tenminste....
want de buren hebben dus hetzelfde pauper abbo als ik! ook maar 50 kb![]()
trage kutzooi ook.
Kijk maar uit hazelip.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
en als ik het toch doe? ga je dan huilen?![]()
Dan is een internetverbinding van 1 Mb nog steeds niet sneller. Maar in ieder geval genoeg om te torrenten hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef Catch22- het volgende:
misschien hebben ze maar een 11mb wlan adaptertje van een cheap merk en knijpen ze je. Gewoon, om je te fucken
Bwah, dan moet dus eerst bewezen worden dat het met opzet gedaan is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk strafbaar.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)2006/38/internet.xml
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bwah, dan moet dus eerst bewezen worden dat het met opzet gedaan is.
Truuc naor schoel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bwah, dan moet dus eerst bewezen worden dat het met opzet gedaan is.
Het is alleen verboden als de persoon die het netwerk beheerd duidelijk maakt dat je er niet mee mag verbinden alhoewel het niet beveiligd isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk strafbaar.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)2006/38/internet.xml
gewoon lekker surfen dus op andermans verbinding nu het nog kanquote:Het gebruik maken van andermans draadloos netwerk is strafbaar wanneer het opzettelijk en wederrechtelijk gebeurt. Ook als daarbij geen beveiliging wordt omzeild of misleid. Wel moet het voor de 'meesurfer' kenbaar zijn dat hij op verboden terrein zit, bijvoorbeeld doordat een netwerknaam met daarin 'verboden toegang' wordt gebruikt.
waarom lacht niemand hieromquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Thrackan het volgende:
Volgens mij gappen ze jouw internet via hun wireless AP
Hoe wil je opzet aantonen? Nadat mijn oom zijn router had gereset, bleek het signaal van zijn buurman veel sterker te zijn. Dus dat pakte hij telkens. Wist hij veel.quote:
Het valt inderdaad heel moeilijk aan te tonen, plus dat veel mensen het niet eens in de gaten hebben. De mensen die het wel in de gaten hebben zijn veelal de wat geavanceerdere gebruikers en die hebben doorgaans hun verbinding dicht zitten dan wel beveiligd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe wil je opzet aantonen? Nadat mijn oom zijn router had gereset, bleek het signaal van zijn buurman veel sterker te zijn. Dus dat pakte hij telkens. Wist hij veel.
En dan nog, zelfs als ik met opzet een verbinding met jouw router maak, valt er nog niets te bewijzen.
Mijn buren leven nog in de jaren 50. Zij weten niet eens wat internet is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt inderdaad heel moeilijk aan te tonen, plus dat veel mensen het niet eens in de gaten hebben. De mensen die het wel in de gaten hebben zijn veelal de wat geavanceerdere gebruikers en die hebben doorgaans hun verbinding dicht zitten dan wel beveiligd.
Nooooooo !!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:46 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
lol dat zijn de zelfde initialen als de mijne![]()
wie eine n00bquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:48 schreef leejow het volgende:
DU BIST GEPWND!!111
Ze snappen m niet denkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
waarom lacht niemand hierom
Ik vond hem wel geslaagdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
waarom lacht niemand hierom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |