Je leuter in een peuter/kleuter is strafbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is strafbaar.
nee want ik kan gewoon in hun router (quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef Catch22- het volgende:
misschien hebben ze maar een 11mb wlan adaptertje van een cheap merk en knijpen ze je. Gewoon, om je te fucken
Er is zoveel strafbaar. Feit als je utorrent al aan hebt staan ben je al strafbaar (want je moet uploaden).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is strafbaar.
uTorrent werkt ook prima als je niet upload. Niet echt sociaal, maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is zoveel strafbaar. Feit als je utorrent al aan hebt staan ben je al strafbaar (want je moet uploaden).
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
uTorrent werkt ook prima als je niet upload. Niet echt sociaal, maar het werkt wel.
lol torrentsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef RickoKun het volgende:
ik download nu iets met 0,8 kb/s want iedereen heeft het tot 90,3% en er zijn maar 4 seeds en 535 leechers
Het is sinds een jaar wel degelijk strafbaar. Kun je onzin vinden, maar het is een feit.quote:
ik dacht dat alleen het rondneuzen op pc's vanaf je eigen pc, dat dat strafbaar was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is sinds een jaar wel degelijk strafbaar. Kun je onzin vinden, maar het is een feit.
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen het rondneuzen op pc's vanaf je eigen pc, dat dat strafbaar was.
is het ook strafbaar om op een router mee te liften?
Koop je eigen snelle internetverbinding pauper.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
ik was een laptop aan't herstellen voor een klant van me, die laptop heeft een ingebouwde wireless lan-adapter en hij detecteerde 2 accesspoints zonder wachtwoord op, waarvan 1 die een heel goed signaal had. Zat mischien 1 of 2 huizen verder.
Dus ik denk: "woohoo gratis verbinding erbij om lekker snel te downloaden"
want zelf ik heb upc basis bellen + tv + internet, of hoe heet het...iig. maar 50kb download.
dus ik zo verbinden, ffe utorrent aanzetten en downloaden maar......zo dacht ik tenminste....
want de buren hebben dus hetzelfde pauper abbo als ik! ook maar 50 kb![]()
trage kutzooi ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |