Ja, maar wel afhankelijk van waar je op de uni zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Kebab het volgende:
Zijn er op de Universiteit Utrecht kluisjes beschikbaar voor studenten. Kluisjes die zo groot zijn dat je er een motorhelm en motorkleding in kwijt kan?
Als je Engelse taal en cultuur gaat studeren, waar kom je dan terecht? En heb je daar dan wel grote kluisjes voor studenten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef optifree het volgende:
[..]
Ja, maar wel afhankelijk van waar je op de uni zit![]()
Moet er niet aan denken, maar houdt het wel open als optie. Ik kom trouwens van Zwolle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Of je gaat gewoon met het OV naar de uni. Gratis en geen gedonder verder.
Hohoho, hij gaat maar lekker naar zijn eigen bibliotheek op de Driftquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:52 schreef SaskiaR het volgende:
dan zit je in het centrum... misschien hebben zulke grote kluisjes in de bibliotheek van de rechtenfaculteit aan het Hoogt.
Hoe kwam jij wel op de uni dan via het openbaar vervoer net als viking84? Zijn de universiteits gebouwen in Utrecht goed te bereiken met het openbaar vervoer? Als dat wel goed zit kan ik de motor of auto gewoon thuis laten, nog beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef Dwoezel het volgende:
De gebouwen in de binnenstad, waar je waarschijnlijk komt als je een letterenstudie gaat doen, hebben volgens mij niet zulke kluisjes. Of ik heb er een jaar overheen gekeken, kan ook natuurlijk. Ik kwam niet op de motor.
Ja duh, lijkt me logisch met al die ladingen studenten die daar heen moeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef Kebab het volgende:
[..]
Hoe kwam jij wel op de uni dan via het openbaar vervoer net als viking84? Zijn de universiteits gebouwen in Utrecht goed te bereiken met het openbaar vervoer? Als dat wel goed zit kan ik de motor of auto gewoon thuis laten, nog beter.
Weet ik veel. Enige dat ik weet van Utrecht is dat de Hoge Catherijne Klein-Marokko isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja duh, lijkt me logisch met al die ladingen studenten die daar heen moeten.
Ik denk dat vrijwel alle universiteiten en hogescholen goed bereikbaar zijn met het ov.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef Kebab het volgende:
[..]
Hoe kwam jij wel op de uni dan via het openbaar vervoer net als viking84? Zijn de universiteits gebouwen in Utrecht goed te bereiken met het openbaar vervoer? Als dat wel goed zit kan ik de motor of auto gewoon thuis laten, nog beter.
Behalve dat de Letteren faculteit een 10 minuten lopen vanaf het station zit, gaan er ook nog een berg bussen heen waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef Kebab het volgende:
[..]
Groot en deels wel, maar ik kan zijn faculteiten aanwijzen (van verschillende HBO/WO's) die slecht te bereiken zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel alle universiteiten en hogescholen goed bereikbaar zijn met het ov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |