abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:13:27 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52755293
Zijn er op de Universiteit Utrecht kluisjes beschikbaar voor studenten. Kluisjes die zo groot zijn dat je er een motorhelm en motorkleding in kwijt kan?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_52755570
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Kebab het volgende:
Zijn er op de Universiteit Utrecht kluisjes beschikbaar voor studenten. Kluisjes die zo groot zijn dat je er een motorhelm en motorkleding in kwijt kan?
Ja, maar wel afhankelijk van waar je op de uni zit
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:41:50 #3
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52756200
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef optifree het volgende:

[..]

Ja, maar wel afhankelijk van waar je op de uni zit
Als je Engelse taal en cultuur gaat studeren, waar kom je dan terecht? En heb je daar dan wel grote kluisjes voor studenten?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_52758215
dan zit je in het centrum... misschien hebben zulke grote kluisjes in de bibliotheek van de rechtenfaculteit aan het Hoogt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:10:49 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52758633
Of je gaat gewoon met het OV naar de uni. Gratis en geen gedonder verder .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:13:25 #6
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52758704
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Of je gaat gewoon met het OV naar de uni. Gratis en geen gedonder verder .
Moet er niet aan denken, maar houdt het wel open als optie. Ik kom trouwens van Zwolle.
pi_52759194
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:52 schreef SaskiaR het volgende:
dan zit je in het centrum... misschien hebben zulke grote kluisjes in de bibliotheek van de rechtenfaculteit aan het Hoogt.
Hohoho, hij gaat maar lekker naar zijn eigen bibliotheek op de Drift (dat is 500 meter bij het Hoogt vandaan )....en ja bij de rechten/eco bibliotheek zijn grote kluisjes, op het Educatorium zijn ze ook, de Vechtse banen heeft ze niet, het van Unnik gebouw ook niet...evenals diergeneeskunde (of ik zag ze gewoon niet staan )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:38:14 #8
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52759313
Ok tof jongens nu weet ik tenminste dat ze er zijn.
pi_52760688
De gebouwen in de binnenstad, waar je waarschijnlijk komt als je een letterenstudie gaat doen, hebben volgens mij niet zulke kluisjes. Of ik heb er een jaar overheen gekeken, kan ook natuurlijk. Ik kwam niet op de motor.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:47:26 #10
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52761051
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef Dwoezel het volgende:
De gebouwen in de binnenstad, waar je waarschijnlijk komt als je een letterenstudie gaat doen, hebben volgens mij niet zulke kluisjes. Of ik heb er een jaar overheen gekeken, kan ook natuurlijk. Ik kwam niet op de motor.
Hoe kwam jij wel op de uni dan via het openbaar vervoer net als viking84? Zijn de universiteits gebouwen in Utrecht goed te bereiken met het openbaar vervoer? Als dat wel goed zit kan ik de motor of auto gewoon thuis laten, nog beter.
pi_52765010
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef Kebab het volgende:

[..]

Hoe kwam jij wel op de uni dan via het openbaar vervoer net als viking84? Zijn de universiteits gebouwen in Utrecht goed te bereiken met het openbaar vervoer? Als dat wel goed zit kan ik de motor of auto gewoon thuis laten, nog beter.
Ja duh, lijkt me logisch met al die ladingen studenten die daar heen moeten.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:02:08 #12
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_52765275
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ja duh, lijkt me logisch met al die ladingen studenten die daar heen moeten.
Weet ik veel. Enige dat ik weet van Utrecht is dat de Hoge Catherijne Klein-Marokko is
pi_52765345
quote:

[..]

Ik denk dat vrijwel alle universiteiten en hogescholen goed bereikbaar zijn met het ov.
pi_52765485
quote:

[..]

Behalve dat de Letteren faculteit een 10 minuten lopen vanaf het station zit, gaan er ook nog een berg bussen heen waar je u tegen zegt ...het enige wat KuT te bereiken is...zijn de vechtsebanen...maar de kans is klein dat jij daar zit, daarvoor zijn je groepen te klein.
pi_52765534
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Ik denk dat vrijwel alle universiteiten en hogescholen goed bereikbaar zijn met het ov.
Groot en deels wel, maar ik kan zijn faculteiten aanwijzen (van verschillende HBO/WO's) die slecht te bereiken zijn.
pi_52768493
De binnenstad is goed bereikbaar. Ik liep altijd vanaf CS, daar doe je zo'n 15 minuten over. Er rijden uiteraard ook bussen, maar lopen is goed voor je
pi_52777473
Minnaert-gebouw heeft ze ook! Welk kleine kluisjes, maar ja, dan moet je er maar 2 "huren"....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')