Hoi daar, ik snap niet dat iedereen diegene graag wil nomineren waar hij of zij zich het meest aan ergert. Het leuke van het programma is toch juist dat we ons zo heerlijk kunnen ergeren. Het lijkt me een ramp als Sabine of Mona eruit moet en we over een tijdje bijvoorbeeld alleen Ruud, Maurice en Karin overhouden. Die takkewijven ztten de boel tenminste een beetje op scherp !Volgens de geruchten worden vanavond Bart en Sabine genomineerd en dat betekent dat het liefdespaar opgebroken zou worden jammer genoeg want dat had nog prachtige televisie opgeleverd als die twee weer 'live' uit elkaar gegaan zouden zijn, Sabien zag het toch al niet meer zo zitten geloof ik.
Daarom zeg ik : als je echt wil lachen zou je Ruud, de pater familias, eruit moeten sturen of Willem, de kok. Ruud houdt het zooitje nog een beetje bij elkaar, niet echt als een leider maar wel als soort vader. Willem eruit zou ook lachen zijn want dan komt er dus geen fatsoenlijke maaltijd meer op tafel en dat kan ook heel chagerijnige mensen opleveren !
Het mooiste van BB vind ik dus dat we ons allemaal zo heerlijk kunnen ergeren aan deze oliedomme/achterbakse/botergeile/nikszeggende/irritante m.a.w volstrekt menselijke bewoners die zich, godverdikkie hee, 24 uur per dag voor ons genot laten filmen.
Niet de groep in het huis is spraakmakend maar wij, de kijkers die zich volledig laten gaan in het ver- en beoordelen van de deelnemers.
bye
Kirk