Het is jammer dat er geen doods verwensingen op Fok! mogen worden geplaatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef thomaSe het volgende:
WHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHHHHHAAHHAHAAHAH
dit dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef thomaSe het volgende:
WHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHHHHHAAHHAHAA
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef thomaSe het volgende:
WHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHHHHHAAHHAHA
( meer werk voor de modsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef thomaSe het volgende:
als jij gewoon mijn post quote = enough said!
Opleiding in 2 delen, elk 2 jaar, Totaal 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Opleidingen die slechts 2 jaar duren
Wat doe je? Opleiding palletsorteren ofzo. En duurt die extra lang omdat het vak 'op naam' er ook bij zit.
Op het moment ben ik nog boosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef michiel5 het volgende:
Maak van de nood een deugd, half jaartje werken, kan je lekkervan op vakantie of je rijbewijs halen.
Sommige mensen zien ook overal problemen, denk wat meer in kansen!
mag dat nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Het is jammer dat er geen doods verwensingen op Fok! mogen worden geplaatst![]()
Ja, dat mag wel. Zolang het maar niet te opvallend/extreem wordt.. niet dat je elke fokker een kankergezwel in zijn anus toewenstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Hanstin het volgende:
[..]
mag dat niet![]()
ik heb er namelijk al iets van 30 geplaatst![]()
Niet iedereen is zo walgelijk optimistisch. Elk mens heeft het recht om terecht negatieve emoties/gedachtes toe te laten. Als je in alles het mooie ziet, dan ben je niet meer menselijk en negeer je de realiteit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef michiel5 het volgende:
Maak van de nood een deugd, half jaartje werken, kan je lekkervan op vakantie of je rijbewijs halen.
Sommige mensen zien ook overal problemen, denk wat meer in kansen!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef arnold-d het volgende:
Gadver, 3 september ofzo weer naar school ja![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |