Niet man..... niet in dit topic in ieder gevalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:03 schreef Electro-Worm het volgende:
ich hat eine FIPO. Stoer he [afbeelding]
Die hebben al deze merken ook wel hoor.... mot je gewoon even beter zoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:20 schreef fathank het volgende:
G-star, GSUS, Chasin' en alle andere rommel waar iedere doorsnee tiener in loopt. Als je zonodig tshirts wilt, koop dan tshirts zonder kenkergroot het merk erop.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal G-star dragen natuurlijk
Wat is er zo lelijk aan een normale rechte spijkerbroek zonder poespas?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Agiath het volgende:
Lelijke kleren idd
Alsof een broek van G*star voor 200+ euro nog niet duur genoeg is; nee, komt dat paupermerk Armani met broeken van meer dan 400 euro. Belachelijk gewoon.quote:
Jij hebt echt totaal geen idee van prijzen of wel? G-star broek is ongeveer 80-140 euro maximaal, Armani Jeans is ongeveer 120-180 euro. Valt allemaal best mee hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Alsof een broek van G*star voor 200+ euro nog niet duur genoeg is; nee, komt dat paupermerk Armani met broeken van meer dan 400 euro. Belachelijk gewoon.
Don't take me wrong, ik heb een heel mooi driedelig pak van Armani in de kast hangen dat gebruikt wordt bij chique gelegenheden, of wanneer ik een belangrijk gesprek/presenatie heb. Waarom al die studenten en kutpubers met zo'n broek rond moeten lopen die meer dan 400 euro kost ontgaat me totaal, laat staan hoe ze er überhaubt aan komen.
Alsnog duur! Ik weet niet hoor, maar ik ga niet met een stuk stof van 180 euro rondlopen. Dan krijg je een beroerte als er een scheurtje in zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen idee van prijzen of wel? G-star broek is ongeveer 80-140 euro maximaal, Armani Jeans is ongeveer 120-180 euro. Valt allemaal best mee hoor.
Zeker duur, maar niet onbetaalbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog duur! Ik weet niet hoor, maar ik ga niet met een stuk stof van 180 euro rondlopen. Dan krijg je een beroerte als er een scheurtje in zit.
heerlijk als mensen hun eigen vraag beantwoordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Een scheurtje in je broek krijgen
Hoe wil je dat voor mekaar krijgen dan bij een spijkerbroek ?
Of je moet vallen met de fiets/brommer
Jij zal het weten ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:15 schreef Cinch het volgende:
[..]
Meeste breezers weten ook niks van merken, ze zijn nl nergens in verdiept maar dragen alleen wat alle anderen dragen.
Chasin' is helemaal een kutmerk, ik vind het begrafenisondernemerskleding want alles wat ze daar hebben is of zwart of donkergrijs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
G-star is inderdaad sooooooooooo voor iedereen.....Chasin' is wel cool....
allemaal?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef ukga het volgende:
leuk, allemaal zeggen welke merken ze zelf dragen, en andere merken afkraken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |