Whehhehe idd kijk zijn FOBOquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Whehhehe idd kijk zijn FOBO![]()
eenschquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:22 schreef Camplo het volgende:
Alles wat met wielrennen te maken heeft is kut.
= gratizzzz bidon!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:08 schreef Eix het volgende:
Mijn fietsroute van en naar school is morgen afgezet. Leuk.![]()
Vorig jaar reed ik bijna in de tour.Ik moet een trein halen en fiets doodleuk over de Leyenbroekerweg. Zie ik in een keer dat een kruispunt is afgezet. Maar ik moest naar rechts op dat kruispunt en het fietspad en stoep waren voor die ri. niet geblokkeerd. Fietspad is trouwens een hele aparte baan op dit kruispunt gescheiden dmv struikjes van de andere rijstroken. Geen enkel hek of iets. Dus ik rij doodleuk die straat in zie ik achter me een peloton wielrenners aan komen stormen.
Vlucht ik maar snel de stoep op, gooit zo'n wielrenner nog fijn een bidon net langs me die ik net kon ontwijken.![]()
GMTAquote:
idd. overal raggen ze doorheen en alles en iedereen moet maar aan de kant omdat ze aan het "Sporten" zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef duckes het volgende:
[..]
GMTA
Die lui denken dat ze alles mogen, stelletje hufters. Fietsen altijd op de rijbaan, OOK waar het niet is toegestaan. Is dat tegenwoordig niet een vrijbrief om die gasten aan je bullbar te rijgen?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |