quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
2 geluidskaarten, 1 mute knopje. Achja, niet iedereen is zo pro als mij
2 Geluidskaarten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
2 geluidskaarten zijn erg handig als je veel met professionele audiosoftware werkt. Ik weet niet wat Nawien er mee doet, maar om zo kansloos te reageren MCkillem, laat zien dat je zelf best wel dom bent eigenlijkquote:
Hoeft niet alleen geluidskwaliteit te zijn. Los van het feit dat een degelijke losse geluidskaart zeker beter geluid geeft dan bijvoorbeeld een Realtek HD auciochip, zijn er voor onboard geluidskaarten geen fatsoenlijke ASIO drivers te vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die denken het verschil te horen tussen een goede onboard HD audiochip en een geluidskaart
Verder zuigt Test Drive apenballen.
Ja droom maar lekker verder.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:46 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die denken het verschil te horen tussen een goede onboard HD audiochip en een geluidskaart
Verder zuigt Test Drive apenballen.
Logitech Z 2300quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja droom maar lekker verder.....
Je oren zijn waarschijnlijk vertieft door een overdosis hardcore ofzo... Of je hebt kutboxen.
@zerg.
Ook weleens handig om een filmpje te kijken in 1 kamer en in de andere kamer een mp3'tje te draaien
....als ik ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Nawien het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Logitech Z 2300![]()
Je kan maar op één plek tegelijk zijn![]()
Ik heb geen pc in een slaapkamer staan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Sociale mensen hebben vrienden enzo
Ik stream al m'n muziek via een netwerk en in m'n slaapkamer heb ik dus een pc'tje die de muziek in de chillout kamer draait. Met een IR afstandsbediening/mobiele telefoon (bluetooth) kunnen gasten/vriendin dan de muziek bedienen.
Welcome to the 21st century.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen pc in een slaapkamer staan.
Welkom.
Ik heb een LCD en een mediacenter. Gek zat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in elke kamer een pc's staan/hangen. Ik heb dan ook geen t.v dus die plasma die eraan zit is echt relaxt om s'avonds een filmpje te kijken. En muziek draai ik er ook op.
Kan het je aanraden
Ej die heb ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Logitech Z 2300![]()
Je kan maar op één plek tegelijk zijn![]()
Ooohhh.. P. I. M. P. Spotted!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef hamkaastosti het volgende:
ga toch eens wat meer naar buiten sukkels
ga ik zo doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ooohhh.. P. I. M. P. Spotted!![]()
Ga zelf naar buiten in plaats deze kansloze reactie te plaatsen
duh, das voor stereoquote:
Als ik zo naar je postgeschiedenis kijk kom ik vaker buiten dan jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef hamkaastosti het volgende:
ga toch eens wat meer naar buiten sukkels
ik deel mijn tijd effectiever inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:56 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als ik zo naar je postgeschiedenis kijk kom ik vaker buiten dan jij
Je hebt 2 keer zoveel posts in 1 jaar als ik in 4 jaar.....
Uhuh, net weer even een paar races gehaald.quote:
kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:42 schreef NED het volgende:
[..]
Uhuh, net weer even een paar races gehaald.
Ik moet alleen nog 3 raes met de motor, maar die zijn ronduit kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |