Je moet een briefje bij de bel hangen: Bij geen gehoor, druk andere belquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef sebabje het volgende:
WIlt u de volgende keer zo vriendelijk zijn om op de goede bel te drukken en die niet van het kantoor? Want u heeft een briefje in de bus gedaan dat er niemand was. Ik zit speciaal te wachten op 2 pakketjes. Is het ook voortaan mogelijk dat als er bij de ene bel niks komt er ook op de andere deurbel wordt gedrukt?
Dank u wel!
Heb ik nu ook gedaan... Als het goed is komt ie straks nog een keer langs.. anders moet ik weer wachten tot morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je moet een briefje bij de bel hangen: Bij geen gehoor, druk andere bel
Gewoon bellen aan elkaar koppelen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je moet een briefje bij de bel hangen: Bij geen gehoor, druk andere bel
Hmm er zit wel een briefje bij maar daar is niks op ingevult behalve het pakketnummer, achternaam, naam van de chauffeur...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:37 schreef michiel5 het volgende:
Mijn ervaring met TNT is juist dat ze bij mij thuis bij geen gehoor het pakketje aan de buren afgeven zonder bij mij een briefje in de bus te doen!!!
Gelukkig heb ik eerlijke buren......
Dan had hij zeker eerder op de dag toen hij langs kwam dat briefje niet bij zichquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon bellen aan elkaar koppelen..
Wees blij dat die het nog geprobeerd heeft. Ik heb al 2x gehad dat ze alleen de brief in de bus deden terwijl ik gewoon thuis was. 1x hem kunnen tekkelen. Bleek dat die heel die aangetekende brief niet bij zich had, alleen dat briefje..![]()
![]()
![]()
Postbezorgers zijn luie flikkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:30 schreef sebabje het volgende:
WIlt u de volgende keer zo vriendelijk zijn om op de goede bel te drukken en die niet van het kantoor? Want u heeft een briefje in de bus gedaan dat er niemand was. Ik zit speciaal te wachten op 2 pakketjes. Is het ook voortaan mogelijk dat als er bij de ene bel niks komt er ook op de andere deurbel wordt gedrukt?
Dank u wel!
Toevallig vanuit Amersfoort gedistrubeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Postbezorgers zijn luie flikkers.
Met hun "ik ga voor jullie post door weer en wind".
Vanochtend zou ik een pakketje krijgen, dus ik zit klaar.
Kijk ik een half uur later in de bus, ligt er zo'n briefje dat ik er niet was.
Steek die weer en wind ergens waar de zon niet schijnt.
Dit is ook niet 1 of 2 keer zo, nee dit gebeurt me stelselmatig.
*gelukkig geeft hij het niet af bij de buren*
Zij moeten ruiken dat jij aan het werk bent?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:48 schreef Doodkapje het volgende:
Wat ook lekker slim is, is om onder werktijd de pakketjes te bezorgen en als je er dan niet bent..? De volgende dag ook gewoon weer tijdens werktijd het pakketje bezorgen
Lever m dan gelijk in bij het dichtsbijzijnde postagentschap...
K zit juist te wachten op het pakketje, verveel me dood...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zij moeten ruiken dat jij aan het werk bent?ze leveren op vaste tijden, degene voor wie het pakje bestemd is moet daar maar rekening mee houden.
Stuur je 'm daarna even door hierheen? Ik moet nog een pakketje versturen, maar heb geen zin om naar het Postkantoor te lopen. Dus hij mag het wel even komen halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef sebabje het volgende:
[..]
Heb ik nu ook gedaan... Als het goed is komt ie straks nog een keer langs.. anders moet ik weer wachten tot morgen.
Denk het niet. (woon in den haag)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:47 schreef sebabje het volgende:
[..]
Toevallig vanuit Amersfoort gedistrubeerd![]()
je moest eens weten hoeveel al dan niet uitkeringstrekkers nog thuis zijn door de weeks.. en de vorige dag net ff naar de winkel waren...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zij moeten ruiken dat jij aan het werk bent?ze leveren op vaste tijden, degene voor wie het pakje bestemd is moet daar maar rekening mee houden.
http://www.parcy.nl/afhalen.aspxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stuur je 'm daarna even door hierheen? Ik moet nog een pakketje versturen, maar heb geen zin om naar het Postkantoor te lopen. Dus hij mag het wel even komen halen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Beste sebabje,
Ik heb schijt aan je pakketjes, als ik mijn loon maar krijg.
Dat kost geld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:13 schreef GrandmasteR het volgende:
[..]
http://www.parcy.nl/afhalen.aspx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |