Ik zat al te wachten op zo een reactiequote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef ds-polleke het volgende:
Nou.. geloof me.. de helft van deze troep wil je niet op je laptop hebben..
Doe maar gewoon ubuntu installeren en dan heb je de rest er gewoon al ingebakken zitten. En staat het er niet direct op hoef je alleen maar naar de Synaptec Package manager te gaan (zeg maar de "sonfiguratiescherm>software van Ubuntu) en je tikt je zoekterm in en HOP je kunt het installeren gegarandeerd virus en spyware vrij!
enneh.. je kunt vanaf linux ook gewoon Fok!en hoor
En wat nou als de TS wil thuiswerken en ActiveX nodig heeft voor een intranet pagina oid?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef ds-polleke het volgende:
Nou.. geloof me.. de helft van deze troep wil je niet op je laptop hebben..
Doe maar gewoon ubuntu installeren en dan heb je de rest er gewoon al ingebakken zitten. En staat het er niet direct op hoef je alleen maar naar de Synaptec Package manager te gaan (zeg maar de "sonfiguratiescherm>software van Ubuntu) en je tikt je zoekterm in en HOP je kunt het installeren gegarandeerd virus en spyware vrij!
enneh.. je kunt vanaf linux ook gewoon Fok!en hoor
Ik sluit me aan bij wat dikkedorus hier al meer dan een jaar geleden heeft gezegd:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef dikkedorus het volgende:
TS zegt: Wat zijn must-have programmas
Alle replies zeggen: Kijk eens wat voor koele programma's ik op mijn PC heb draaien.
Le-zen
quote:Must-have programma's bestaan niet, aangezien iedereen andere programma's nodig heeft. Een app die rar-files kan openen is handig als je veel zooi download. De DivX codex-only download is handig als je filmpjes kijkt. Irfanview is handig als je met plaatjes wilt knoeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |