Link is m'n duiste Hotel kamerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Mopst3r het volgende:
Link?
Zoek het voor me op dan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:17 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Link is m'n duiste Hotel kamer.. misschien staat er wel wat op youtube.. ?
Omdat?quote:
Ik vind het ook wel kunnen, alleen die spelling van jou niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Rorata het volgende:
ik vind het wel kunnen, ik vind het alleen niet kunnen dat het nagesyngroniseerd is
Ik dacht dat het "Es ist zeit für Reich" was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:38 schreef Thomass het volgende:
Es ist zeit bereit, wir mussen die juden ausrotten
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, maar ik heb dit op stormfront gevonden dus dacht zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:23 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "Es ist zeit für Reich" was.
sjiiiiiiiiiit tuurlijk kan dat wel!! Als jij Engelse Southpark wel vet vind met de grappen over joden in het engels dan kunnen die grappen ook in het duits.... of bedoel je dat ze in duitsland die grappen niet mogen horen omdat ze in de tweede wereldoorlog een gestoorde leider aan de macht hadden die alle joden wou uitroeien..volgens mij is die tijd voorbij en kijkt vooal de jeugd naar Southpark en die duitse jeugd zien er vast wel de lol er van in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:14 schreef Bdijk het volgende:
Loop ik zo'n nagesyngroniseerde Southpark te kijken op m'n hotel kamer.. hoor ik die Cartman in het Duits tegen Stan anti joden opmerkingen maken..
Ik vind dat echt niet kunnen..![]()
p.s. Engelse Southpark is natuurlijk wel cool![]()
[afbeelding]
Wie kijkt er dan ook op Stormfrontquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik heb dit op stormfront gevonden dus dacht zal wel goed zijn
Maar dan roepen ze ditquote:Cartman: And as we march for The Pasion we should also voice our support! So, when I say "Es ist Zeit für Säuberung," you all chant back "Wir müssen die Juden ausrotten."
quote:Cartman: Es ist Zeit für Rache!
Townsfolk: Wir müssen die Juden ausrotten.
Joods jochie kan zich niet concentreren in klas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Djep het volgende:
Ik heb ook zo'n stukje in het duits gehoord dat ie in de klas over joden en kampen enzo bezig was......ik heb m nog op diskette![]()
maareh, ik moest wel lachen hoor!
Ja die was het, in het duits klinkt ie nog leuker!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Joods jochie kan zich niet concentreren in klas.
Cartman: we might wanna send him to concentration camp.
Normaliter maakt Cartman die opmerkingen rechstreeks aan Kyle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:14 schreef Bdijk het volgende:
Loop ik zo'n nagesyngroniseerde Southpark te kijken op m'n hotel kamer.. hoor ik die Cartman in het Duits tegen Stan anti joden opmerkingen maken..
...
http://nl.youtube.com/watch?v=NhKxpCIkXz8quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Normaliter maakt Cartman die opmerkingen rechstreeks aan Kyle.
Ook een linkie van het duitse stukkie wat ik bedoelde??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=NhKxpCIkXz8
That makes me a sad panda.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:41 schreef Djep het volgende:
wel dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=e-TOjrjJGHs&mode=related&search=
![]()
Ik weet niet of je hiernaar verwijst?quote:
Nee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hiernaar verwijst?
http://nl.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk
maar daar moest ik aan denken....
Oeee dat klinkt eng!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nee!
Sexual Harrassment Panda!
vind ik ook niet kunnen aangezien Kyle de jood isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:14 schreef Bdijk het volgende:
Ik vind dat echt niet kunnen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |