abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 12:30:00 #1
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_202419
Dit is de nieuwe weekopdracht:

Elke bewoner krijgt 90 plaatsnamen met bijbehorende postcodes, die uit het hoofd geleerd moeten worden.
Vrijdagmiddag wordt elke bewoner apart naar de dagboekkamer geroepen ter overhoring.
Iedereen wordt gevraagd naar de postcodes van 15 plaatsen uit zijn/haar lijst van 90, en daarvan moeten er 10 goede antwoorden gegeven worden. Alleen als iedereen ten minste 10 goede antwoorden geeft, is de weekopdracht gelukt.

Ze overleggen nog over het percentage.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_202420
Ze weten bij V. van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen.
Lijkt me een eitje...Als ze geen 50% inzetten zijn ze niet goed bij hun hoofd!
Kapot is leuker
pi_202421
Deze weekopdracht is weer volkomen nutteloos. Zo hou je de bewoners wel lekker aan het zeiken op elkaar. Iemand zit er dus voor lul 90 postcodes uit zijn /haar kop te leren om vrijdag door eigen familie overhoord te worden.

maandag 18 oktober 1999 @ 12:35:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_202422
geen eitje hoor... voor ons

Mona... pittig hoor

Sabine.. zit Tilburg erbij?

er zal weer een 2 deling voordoen.. zij die goed kunnen onthouden cq leren en zij die dat niet kunnen... zal leuk worden

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_202423
Als ze deze opdracht voor het nomineren hadden geweten hadden ze waarschijnlijk net iets anders gestemd, nl. Mona (IQ fluitketel zonder water) en sabientje (IQ rond 't vriespunt).
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

maandag 18 oktober 1999 @ 12:37:00 #6
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_202424
Ze zetten 35% in.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_202425
Waarom 3 topics over de weekpodracht en niet 1?
*SAM*

maandag 18 oktober 1999 @ 12:41:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_202426
Hmmm dat lijkt me doen voor de meesten.
Eindelijk wat hersentraining, anders zouden die krimpen ter grootte van een kip.

Is ook een kwestie van redeneren, van 1000 die en die regio, 2000 daar enz.....

Ik hoop voor ze dat ze niet de letters erbij hoeven te leren, want dan wordt het k*t.

maandag 18 oktober 1999 @ 12:42:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_202427
Krijgt iedereen een aparte lijst? Anders kunnen ze samen leren en elkaar overhoren
pi_202428
leren + geen eten

Dat wordt een moeilijke week voor Mona zeg....
Toen Mona nog een Monaatje was en ze haalde een onvoldoende dan vrat ze zich weer vol....allemaal psychisch natuurlijk......maar ja, als ze het nu niet haalt kan ze zich niet volvreten en als ze het niet halen krijgen ze volgende week weer minder eten.
Mona zit een beetje in een perpetuum mobile

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  maandag 18 oktober 1999 @ 12:47:00 #11
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202429
Sabine hoeft niet te leren dat scheelt alweer want die gaat donderdag naar huis.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_202430
Weet Mona d'r eigen postcode wel te onthouden?

Over Sabine hoef je niet in te zitten, die haalt vrijdag niet.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_202431
ha, deze weekopdracht is door VOO verzonnen om van Mona een nog zwarter schaap te maken dan ze al is en zal worden, komende weken (past weer mooi in alle complot-theorieen...)

pi_202432
Voor de bewoners is het eigenlijk helemaal geen slechte opdracht. Het kost weinig lichamelijke inspanning, dus weinig energie, dus weinig eten, dus ideaal voor een groep met een kleine fourage.
Aangezien het hoofdzakelijk lezen is, kunnen ze dit ook in bed of op de bank onder een dekbed doen.

Ik weet niet of zij de lijst gesorteerd op postcode krijgen, maar als dat niet zo is kunnen zij dit het best eerts doen. Als ze dan de kaart van Nederland erbij pakken (want die hing er toch nog?) kunnen ze gelijk zien dat bepaalde postcodegroepen een bepaalde regio vertegenwoordigen. Dat maakt het gelijk een stuk makkelijker. Ze kunnen dan beter beginnen methet uit het hoofd leren van een paar postcodes uit een bepaalde regio en daarna alles bij elkaar...
Ik weet zeker dat dit zal werken.

Voor ik commentaar krijg in de geest van 'kan je dat zelf ook, dan?': Ik ben werkzaam in de transport en weet naar aanleiding van postcodes te zeggen in welke regio ik moet zoeken, maar kan niet overal een plaatsnaam bij zetten, maar dat hoeft dan ook niet.
En eerlijk is eerlijk, een beetje onzinnig zou dat wel zijn.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_202433
Postcodes uit je kop leren!
Jesus wat een stomme opdracht zeg he!
Ik hoop voor ze dat Bart mag blijven want die noemt naast de postcode ook nog es een paragraaffie op uit z´n sjeek spier boekie...
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 18 oktober 1999 @ 16:57:00 #16
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202434
Dat wordt weer een week op water en brood. Dit lukt Mona namelijk nooit!!!!!
  maandag 18 oktober 1999 @ 17:07:00 #17
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_202435
quote:
op 10-18-1999 om 04:57 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Dat wordt weer een week op water en brood. Dit lukt Mona namelijk nooit!!!!!

Dat zal wel meevallen Twinny Sister. Deze materie is Mona niet vreemd, aangezien zij de enige Amsterdamse is die alleen al voor die dikke reet van d'r 3 verschilende postcodes heeft toegewezen gekregen.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 18 oktober 1999 @ 17:20:00 #18
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202436
Een dikke reet maakt iemand nog niet intelligent....
  maandag 18 oktober 1999 @ 17:26:00 #19
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_202437
quote:
op 10-18-1999 om 05:20 PM schreef Twinny Sister het volgende:

Dat wist ik niet. Sorry.

Ik had er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht dat je voor het uit je hoofd leren van postcodes intelligent moest zijn. Beetje kortzichtig van me.

Vriendjes?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_202438
Dit wordt dus heel simpel:
Of Sabine wordt weggestemd en er is een kans dat ze de opdracht halen (op risicofactor Mona na - en wat voor een risicofactor) of Bart wordt weggestemd en dan kunnen ze het wel shaken met Sabine erbij, zelfs een platgeslagen mug is nog slimmer....

Ik hoop dat Bientje terug kan om in haar dorp weer het matras uit te hangen (denk eens aan die 10tallen gozers die haar nu noodgedwongen moeten missen) want anders, dan kunnen ze met de overgebleven 7 man/vrouw in een week maar voor 63,70 achter de kiesjes schuiven

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 18 oktober 1999 @ 18:35:00 #21
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202439
Tuurlijk GHaven, vriendjes hoor!
pi_202440
wat is de postcode van Sabine ??????
0000 IQ

Van alles is weer waardeloos

pi_202441

Van Twinny Sister - 18 Oktober 1999 @ 17:20. (103)

--------------------------------------------------------------------------------

------------------
Live is what happens when making new plans

Live? Het is liFe. over intelligentie gesproken.

pi_202442
Nee klopt een dikke reet daar spuit water uit Zie plaatje Juf Jannie
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 18 oktober 1999 @ 18:52:00 #25
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202443
Jezus Bastiaan, hebben we net "besloten" niet meer te zeiken over elkaars schrijffouten, krijg ik dit!! Maar uh, toch bedankt, was me nog niet opgevallen....
Maar ff zonder signature nu, deze straks meteen maar wijzigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')