Elke bewoner krijgt 90 plaatsnamen met bijbehorende postcodes, die uit het hoofd geleerd moeten worden.
Vrijdagmiddag wordt elke bewoner apart naar de dagboekkamer geroepen ter overhoring.
Iedereen wordt gevraagd naar de postcodes van 15 plaatsen uit zijn/haar lijst van 90, en daarvan moeten er 10 goede antwoorden gegeven worden. Alleen als iedereen ten minste 10 goede antwoorden geeft, is de weekopdracht gelukt.
Ze overleggen nog over het percentage.
Mona... pittig hoor
Sabine.. zit Tilburg erbij?
er zal weer een 2 deling voordoen.. zij die goed kunnen onthouden cq leren en zij die dat niet kunnen... zal leuk worden
Is ook een kwestie van redeneren, van 1000 die en die regio, 2000 daar enz.....
Ik hoop voor ze dat ze niet de letters erbij hoeven te leren, want dan wordt het k*t.
Dat wordt een moeilijke week voor Mona zeg....
Toen Mona nog een Monaatje was en ze haalde een onvoldoende dan vrat ze zich weer vol....allemaal psychisch natuurlijk......maar ja, als ze het nu niet haalt kan ze zich niet volvreten en als ze het niet halen krijgen ze volgende week weer minder eten.
Mona zit een beetje in een perpetuum mobile
Over Sabine hoef je niet in te zitten, die haalt vrijdag niet.
Ik weet niet of zij de lijst gesorteerd op postcode krijgen, maar als dat niet zo is kunnen zij dit het best eerts doen. Als ze dan de kaart van Nederland erbij pakken (want die hing er toch nog?) kunnen ze gelijk zien dat bepaalde postcodegroepen een bepaalde regio vertegenwoordigen. Dat maakt het gelijk een stuk makkelijker. Ze kunnen dan beter beginnen methet uit het hoofd leren van een paar postcodes uit een bepaalde regio en daarna alles bij elkaar...
Ik weet zeker dat dit zal werken.
Voor ik commentaar krijg in de geest van 'kan je dat zelf ook, dan?': Ik ben werkzaam in de transport en weet naar aanleiding van postcodes te zeggen in welke regio ik moet zoeken, maar kan niet overal een plaatsnaam bij zetten, maar dat hoeft dan ook niet.
En eerlijk is eerlijk, een beetje onzinnig zou dat wel zijn.
Grx, Maarten
quote:
op 10-18-1999 om 04:57 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Dat wordt weer een week op water en brood. Dit lukt Mona namelijk nooit!!!!!
Dat zal wel meevallen Twinny Sister. Deze materie is Mona niet vreemd, aangezien zij de enige Amsterdamse is die alleen al voor die dikke reet van d'r 3 verschilende postcodes heeft toegewezen gekregen.
quote:
op 10-18-1999 om 05:20 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Een dikke reet maakt iemand nog niet intelligent....
Dat wist ik niet. Sorry.
Ik had er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht dat je voor het uit je hoofd leren van postcodes intelligent moest zijn. Beetje kortzichtig van me.
Vriendjes?
Ik hoop dat Bientje terug kan om in haar dorp weer het matras uit te hangen (denk eens aan die 10tallen gozers die haar nu noodgedwongen moeten missen) want anders, dan kunnen ze met de overgebleven 7 man/vrouw in een week maar voor 63,70 achter de kiesjes schuiven
--------------------------------------------------------------------------------
Een dikke reet maakt iemand nog niet intelligent....
------------------
Live is what happens when making new plans
Live? Het is liFe. over intelligentie gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |