abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52894739
Woeps.
  donderdag 6 september 2007 @ 17:45:50 #52
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_52986427
De volgende kop bij nu.nl is ook een vorm van propaganda.

Syrië vuurt op Israëlische gevechtsvliegtuigen

Inplaats van Israelische gevechtsvliegtuigen provoceren Syrië ofzo...

Nu lijkt het net of Syrië de agressor is.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 6 september 2007 @ 17:50:50 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52986539
Tvp.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 6 september 2007 @ 18:16:55 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52987142
Hoe komt dit topic in mijn AT lijst voordat ik erin gepost heb?

Enfin, een jaar geleden ofzo beklaagde Syrie zich eens bij de VN dat de Israelische luchtmacht offensieve acties boven zijn grondgebied hield. De reactie van de Israelische VN-ambassadeur was toen dat Syrie niet zo moest zeuren en zich maar aanstelde!!
The End Times are wild
  zondag 9 september 2007 @ 17:17:57 #55
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_53052743
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef LXIV het volgende:
Hoe komt dit topic in mijn AT lijst voordat ik erin gepost heb?

Enfin, een jaar geleden ofzo beklaagde Syrie zich eens bij de VN dat de Israelische luchtmacht offensieve acties boven zijn grondgebied hield. De reactie van de Israelische VN-ambassadeur was toen dat Syrie niet zo moest zeuren en zich maar aanstelde!!
Je had op pagina 1 gepost. .
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:27:39 #56
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_53093740
Nog eentje van nu.nl

MP3-luisteraars riskeren gehoorbeschadiging

En waar gaat het dan om...
quote:
Een meerderheid van de MP3-luisteraars zet de speler veel te luid, waardoor op lange termijn ernstige schade aan het gehoor kan optreden.
Juist! Mensen die hun mp3 speler te hard hebben staan.

De titel suggereerd dat de mp3's zelf schadelijk zouden zijn. Dit heeft dus niets met mp3's te maken en ook niet met mp3 spelers. Een walkman, discman, minidisc, etc. zijn precies hetzelfde. Het gaat om de gebruiker die zijn speler te hard zet.

Niet dat dit propaganda moet zijn, maar irritant zijn dit soort titels in kranten of op serieuse nieuwssites wel.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_53099702
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:27 schreef OpenYourMind het volgende:
Nog eentje van nu.nl

MP3-luisteraars riskeren gehoorbeschadiging

En waar gaat het dan om...
[..]

Juist! Mensen die hun mp3 speler te hard hebben staan.

De titel suggereerd dat de mp3's zelf schadelijk zouden zijn. Dit heeft dus niets met mp3's te maken en ook niet met mp3 spelers. Een walkman, discman, minidisc, etc. zijn precies hetzelfde. Het gaat om de gebruiker die zijn speler te hard zet.

Niet dat dit propaganda moet zijn, maar irritant zijn dit soort titels in kranten of op serieuse nieuwssites wel.
Achja, het gaat ook bijna nooit echt om propaganda, maar meer om onwetendheid en makkelijk scoren. Want iedereen kent ''de'' mp3 speler en iedereen wil natuurlijk weten waarom die dingen je gehoor beschadigen. Het gaat niet meer om het brengen van nieuws en over het informeren over (bijv.) de wereldpolitiek maar om makkelijk scoren en veel geld verdienen, leve de commercie!

Dit is ook wel een leuke column/verhaal
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:24:16 #58
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_53109462
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:21 schreef Curri het volgende:
Niet veel..

verder geen commentaar
Koop hier advertentieruimte.
  woensdag 12 september 2007 @ 02:48:33 #59
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_53112602
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Kies ik deze quote over propaganda als insteek:
Ik denk dat je inzake de Irak oorlog (de OP) je de " conspracy sites " (whatever) nauwelijks op propaganda kunt betrappen. (En al helemaal niet in de aanloop naar deze en de vorige oorlog daar).
De Bush (incl Poppy) Adm.. daarentegen....
Verder denk ik dat de mate van invloed van b.v. Conspiracy Sites / vs Fox en Co. (zeker in de 1e golfoorlog) mijlenver uit elkaar liggen.

Kies ik deze defenitie:
[..]

Dan zou ik dolgraag propagandist willen zijn en dan heb je helemaal gelijk dat ook " complot" sites (whatever again) ook propaganda voeren. Maar nav de berichtgeving door de US govt via FOX en Co. mbt Irak kun je imo i.d.d. van n hele grote
[afbeelding] spreken.

De technieken. * Als op
http://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_%28communicatie%29

* Eerlijk
De eenvoudigste vorm van propaganda: een eerlijk argument waarbij het aan het publiek zelf wordt overgelaten, tot een besluit te komen Voorbeeld: een aanhanger en een tegenstander van de Israëlische regering gebruiken eerlijke argumenten om elkaar op andere politieke gedachten te brengen.

Eigenlijk nvt.
[..]

Wel 'n eerlijk argument. Kies maar..

* Misleiding
Mensen misleiden om ze met een bepaald idee te laten instemmen. Bijvoorbeeld valse propaganda in oorlogstijd of in samenlevingen zonder vrije media die de leugen zouden kunnen ontdekken en onthullen. Bijvoorbeeld: Vijandelijke troepen ervan overtuigen dat ze dichter bij een nederlaag zijn dan ze in werkelijkheid zijn.
[..]

[..]

* Grove leugens
Soms geloven mensen grove leugens eerder dan kleine, wanneer het niet in ze op komt dat iemand in staat zou zijn zo'n grote leugen te verkondigen.

[afbeelding]
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[afbeelding]
http://www.downingstreetmemo.com/
[..]

[..]

[..]

[afbeelding]
http://www.rwor.org/a/019/bushtorturereferee.htm

[afbeelding]
http://www.septemberactio(...)53be3a0028275c5de744
[..]

* Herhaling
Boodschappen telkens herhalen waardoor dat mensen deze op den duur voor waar gaan aannemen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

Nou vooruit dan ff wat propaganda voor de Bush Adm...Rice staat er helaas niet bij.
[afbeelding]
http://www.bushflash.com/

Criminelen, dat zijn het.
[afbeelding]
http://www.worldcantwait.net/store/index.php?main_page=index&cPath=9
[..]
hulde voor deze meesterlijke collage!

hoever moet de harde informatie nu toch in je smoel gedrukt worden eer je beseft dat we hier te maken hebben met imorele, nietsontziende, liegende, megalomane, oorlogzuchtige, gevaarlijke, neocon-gangster-club

en Gristen-tekkel JP, namens ons, maar voorover bukken,kots

haal de stront toch eens uit je ogen, debunker, en stop met het verdedigen van deze nazi-honden..

save the People
Unite against Nazism
Huig
pi_53112735
talkin about propaganda...

Check dit, keiharde nazi-propaganda .

http://www.liveleak.com/view?i=0e9_1187676702
  woensdag 12 september 2007 @ 03:25:43 #61
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_53112764
och ja check dan gewoon ff het linkje onderin mijn sig als het om liegen gaat > By lying pro's
pi_53112891
masterfilmpje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')