Zit ik drie kwartier te kijken naar alle D's en T's, maak ik zo'n DOMME fout. Shit happens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
''ik wordt''
Maar ontopic: Inter is samen met Real al jaren het beste team in voetbalspellen terwijl ze niks hebben gewonnen!
Inter in pes5quote:
Wat boeit het? Klasseverschil tussen topteams is imho verwaarloosbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Pulu het volgende:
Eigenlijk zou je niet met Inter of Brazilië moeten spelen....dat maakt het spel aantrekkelijker...als wij onderling spelen, neemt niemand van ons Inter....maar ik ben wel meestal Manchester United
Adriano in het echt met z'n dikke bastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Inter in pes5
Inter in pes6
Adriano in pes5
Adriano in pes6
Inter in het echt
Italiaans voetbal in het echt
Ik vind met name het krachtverschil tussen Inter en de rest overdreven...als jij en je vrienden enigzins hetzelfde niveau hebben en iemand neemt Inter, heeft hij een heel groot voordeel...althans mijn ervaringquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat boeit het? Klasseverschil tussen topteams is imho verwaarloosbaar
Haha, dat had je ook altijd met fifa. Mensen die met Barca speelde. Maargoed, met AC was ik heer een meesterquote:'laat ik mn kansen maar maximaliseren, ik zou toch eens verliezen'.
Fifa is overratedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:41 schreef Nawien het volgende:
Trouwens is Fifa met de 2007 versie PES compleet voorbijgestreeft.
2006 kon zich meten met PES, maar 2007![]()
Die balcontrole, die vrijheid, die animaties, het commentaar, de graphics, de AI![]()
Jouw argumenten zijn gebaseerd op een mening, net als mijn argumenten. Loze discussie dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef Nawien het volgende:
Als er IETS overrated is
![]()
Alle "kenners" zeggen dat PES goed is en iedereen praat het na. Argumenten hebben ze niet, waarom zouden ze.
PES was superieur aan fifa van deel 1 t/m 5. Daarna was fifa beter.
Ga het anders even uittesten. Ik als voetballer vind de besturing van Fifa veel beter dan van PES. Het is veel natuurlijker, PES is een beetje houterig.
De graphics, licenties, verzorging waren altijd al beter bij Fifa. De enige reden die je mocht hebben om PES te spelen is er nu helaas niet meer![]()
Mwah, meningen wil ik het nou niet direct noemen. Ik vergelijk het met echt voetbal. Wat dat betreft komt Fifa het dichtst bij de werkelijkheid. Das geen mening, maar een constateringquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn gebaseerd op een mening, net als mijn argumenten. Loze discussie dus
Ik moet zeggen hoe meer ik PES speel hoe meer ik me begin te ergeren aan alle kleine (en grote) foutenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef Nawien het volgende:
Als er IETS overrated is
![]()
Alle "kenners" zeggen dat PES goed is en iedereen praat het na. Argumenten hebben ze niet, waarom zouden ze.
PES was superieur aan fifa van deel 1 t/m 5. Daarna was fifa beter.
Ga het anders even uittesten. Ik als voetballer vind de besturing van Fifa veel beter dan van PES. Het is veel natuurlijker, PES is een beetje houterig.
De graphics, licenties, verzorging waren altijd al beter bij Fifa. De enige reden die je mocht hebben om PES te spelen is er nu helaas niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |