Ik leef nog. Ach, de AKQ kwam voor mij extreem gunstig in een tijd dat ik niets beters te doen had dan thuiszitten. Ik heb me er erg mee geamuseerd. Laatst heb ik 't nog eens geprobeerd, maar zoals al een jaar geleden werd gezegd: Op zeker moment heb je alles wel gevraagd. En dan komen de herhalingen.quote:Op maandag 5 november 2007 03:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
DafHoe ist met jou? Goede oude tijd was dat aan het begin van de AKQ
Kom er nu bijna nooit meer
En dat als oprichtster
quote:
Dat klopt, maar Fok! werkt natuurlijk niet altijd goed mee. Je moet natuurlijk eerst wachten tot de vraagsteller je antwoord heeft bevestigd. Bij twijfel natuurlijk. Je kan wel een nieuwe vraag verzinnen, maar niet posten in zo'n geval. Je moet dan geregeld refreshen en dat kan er wel eens bij in schieten.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:53 schreef qonmann het volgende:
Wat opvalt is dat er de laatste tijd steeds meer (ook ervaren) spelers zijn die geen vraag stellen na een gescoord punt of die al lang nadat de 10 minuten verstreken zijn nog eens met een vraag aankomen zeilen
.
De meeste spelers hebben dan allang afgehaakt
Alle snelheid gaat zo uit het topic.
Jammer..
Ik had al de punten van 1117 en 1118 geteld en ergens gepost in het topic 1119.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:53 schreef Szura het volgende:
Ik wil na het gedoe met het nieuwe topic toch weleens weten waarom de punten van 1117 en 1118 niet zijn bijgewerkt. Ik ben nieuw dus het koste me wat moeite om de openingspost fatsoenlijk te krijgen en daardoor duurde het wat langer maar ook heb die stand bijgewerkt en de vorige openingspost gekopieerd.
terwijl ik daarmee bezig was ontstond er grote verwarring over de stand en het blijkt dat die maar is bijgewerkt tot 1116. Hoe kan dit?
Szura, eind pagina 1 van Topic 1119 stond de bijgewerkte stand. Deze moet je even combineren met de stand die jij gisteren hebt bijgewerkt. Zo hebben we dan weer de juiste stand. Jij kunt als enige de OP aanpassen, omdat het jouw post is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik had al de punten van 1117 en 1118 geteld en ergens gepost in het topic 1119.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |