Dit komt zeker de sfeer niet ten goede. Verder ging het gewoon goed vandaag dus laten we dat gewoon zo houdenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Prachtig dit.![]()
![]()
Lijkt me ook de sfeer niet ten goede komen: mensen uitsluiten en de vele/ aangescherpte regels met het gezeur daar weer over.Volgens mij kan het beter simpel gehouden worden, zoals in het begin.
Okay, ma'am.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ofyles, waar slaat dit nou weer op?Het is niet de bedoeling dat iedereen maar even het heft in eigen hand neemt en mensen er op los gaat diskwalificeren
zeroku heeft op dit moment niets fout gedaan dus deze diskwalificatie slaat nergens op. Als hij weer begint te rellen dan kijken we dan wel even.
ik overrule deze diskwalificatie omdat het niet de bedoeling is dat iedereen dat maar even in zijn eentje beslist.
de diskwalificatie richting tong lijkt me voorlopig duidelijk genoeg...
Het is gewoon niet meer zoals vroeger, laat dat duidelijk zijn. Dus je kunt niet meer volstaan met 'ach, iedereen weet toch wel hoe het hoort'.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
Prachtig dit.![]()
![]()
Lijkt me ook de sfeer niet ten goede komen: mensen uitsluiten en de vele/ aangescherpte regels met het gezeur daar weer over.Volgens mij kan het beter simpel gehouden worden, zoals in het begin.
Lees het topic nou maar gewoon, relnichtquote:
Ik heb weekend hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lees het topic nou maar gewoon, relnicht
Als je instelling al zo is dan schiet het niet op neequote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef ASroma het volgende:
melodramatisch gedoe over een quizeen quiz op fok
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |