khep geen online vrienden...alleen irl khep alleen de laatste tijd niet veel te doen maja morge weer school en dan weer vroeg naar bedquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:08 schreef Hijacking het volgende:
je kunt ook zo denken jij hebt meer online vrienden dan elk van hun ! en dat is ook wat waard
kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:12 schreef Hijacking het volgende:
was ook maar een grap je kunt jatuurlijk ook zelf wat ondernemen bijvoorbeeld door tegen een paar vrienden te zeggen kom we pakken een pilsje in de stad
Dan gaan je toch gewoon verstoppertje spelen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:15 schreef Tommmm het volgende:
[..]
kloptmaar niet vandaag...morge school en ik word nog niet toegelate in clubs...14=kutleeftijd...16=
![]()
ik ben een gansterquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan gaan je toch gewoon verstoppertje spelen?
Wasda?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:14 schreef Froop het volgende:
http://www.marien-heim.at/Oma%20Wi04lfinger.JPG
daar ben ik veel te ganster voorquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
JuistEerst t woord ff goed spellen vriend
heeft die wel een punt.quote:
dat komt omdat ik ganster ben ik hep overal een punt!quote:
ben je echt pas 14??? wat schattug!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:29 schreef Tommmm het volgende:
[..]
dat komt omdat ik ganster ben ik hep overal een punt!![]()
wat zijn sommige mensen tog dom![]()
niet sgattugquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben je echt pas 14??? wat schattug!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
nah morge pas om half 12 sgoolquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Jij kan beter eens je bed op gaan zoeken, snotjoch.
en het is ganster! niet snotjoch, snotjochquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Jij kan beter eens je bed op gaan zoeken, snotjoch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |