quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Coooolio het volgende:
Ze zijn niet gek daar, straks ga je nog snel online prijzen vergelijken en kom je erachter dat ze niet zo goedkoop zijn.....
ahahaquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Coooolio het volgende:
Ze zijn niet gek daar, straks ga je nog snel online prijzen vergelijken en kom je erachter dat ze niet zo goedkoop zijn.....
als ze een eigen eigenaar hebben kunnen ze toch ook elke een eigen site maken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Iedere Mediamarkt heeft een eigen eigenaar. Een soort franchise. Dat is ook het concept.
Vandaar dat prijzen onderling kunnen schelen. En daarom lijkt het me vanzelfsprekend dat ze een website hebben zonder assortiment, omdat iedere vestiging deze afstemt op de omgeving waarin zij hun vestiging hebben.
Heil Bio.
Waarom? Ze hebben aanloop zat. Hier in Utrecht staan dagelijks rijen met mensen die voor opening voor die toko staan. Dat is ook niet hun 'kracht'. Voordeel is dat ze ALLES zo'n beetje hebben uitgestald in hun winkels. Je kan met alles spelen en je mag alles aanraken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:08 schreef Iago het volgende:
[..]
als ze een eigen eigenaar hebben kunnen ze toch ook elke een eigen site maken?
kleinere winkels met ook maar 1 vestiging kunnen het ook.
gelukkig heeft de Mediamarkt laagste prijs garantie..quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Coooolio het volgende:
Nee hoor. Ze zijn alleen goedkoop in hun aanbiedingen, de meeste andere dingen vind je op andere plaatsen goedkoperquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:26 schreef Arjan321 het volgende:
[..]
gelukkig heeft de Mediamarkt laagste prijs garantie..
Op iedere informatiebalie staat een klein bordje van 10x15cm met daarop "laagste prijs garantie".. en ik heb toch echt al enkele tientallen euro's daarmee bespaard..quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:43 schreef osmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zijn alleen goedkoop in hun aanbiedingen, de meeste andere dingen vind je op andere plaatsen goedkoper
tuurlijk johquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:49 schreef Arjan321 het volgende:
[..]
Op iedere informatiebalie staat een klein bordje van 10x15cm met daarop "laagste prijs garantie".. en ik heb toch echt al enkele tientallen euro's daarmee bespaard..
http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/26/2957quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:49 schreef Arjan321 het volgende:
[..]
Op iedere informatiebalie staat een klein bordje van 10x15cm met daarop "laagste prijs garantie".. en ik heb toch echt al enkele tientallen euro's daarmee bespaard..
Dat kun je de Mediamarkt niet verwijten uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef osmo het volgende:
[..]
de meeste mensen gaan gewoon niet terug om het verschil te claimen
In Heerlen is mijn ervaring, dat als je aan kunt tonen dat het ergens ander goedkoper is, dat je het voor die prijs krijgtquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:43 schreef osmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zijn alleen goedkoop in hun aanbiedingen, de meeste andere dingen vind je op andere plaatsen goedkoper
ach, bij Dixons kun je ook niet terug omdat de DVDspeler daar duurder is dan bij de Kijkshop. Plus dat Dixons die hierboven nog als uitmuntend werd beschreven er niet eens bijzet dat een dvdspeler DivX afspeelt terwijl ie dat toch echt kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef osmo het volgende:
Kan zijn maar dat wil niet zeggen dat ze goedkoper zijn dan anderen, de meeste mensen gaan gewoon niet terug om het verschil te claimen
]quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:42 schreef EricT het volgende:
Wat een gore kut site is dat zeg, kunnen die paupers nieteens een normale site maken waar je normaal uit het assortiment kan kiezen ofzo?
Gelukkig heeft Dixons een goede site![]()
Klacht: De kut site van Mediamarkt![]()
En jij ook waarschijnlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef marcel-o het volgende:
Dix. is een van de weinige ketens die n redelijke folder + goeie site heeft.
veel specs en type altijd vermeld.
vele andere ketens zetten alleen n plaatje(type weggewerkt)+merk en een prijs neer.
geen specs-geen type , en dan ga je er heen en proberen ze je t duurste model te verkopen![]()
Ook MM doet daar aan mee ja, evenals "kleine foto" en "het's"
merken heb k afgekort/veranderd ivm reclame en concurentie geblaat
wordt je lekker afgezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:54 schreef Elixabete het volgende:
Ik ga nooit winkelen bij de Mediamarkt
Dixons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |