quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:33 schreef DABAMaster het volgende:
rollende deuren geven altijd gezeik bij ons (dingen die er onder komen enzo). ik zou daarom hangende adviseren
Kwestie van die blokjes goed plaatsen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:08 schreef quo_ het volgende:
Ik zweer bij rollende schuifdeuren van een goede kwaliteit.
Ik vind het een groot voordeel dat je zowel aan de onderzijde als bovenzijde een degelijke constructie hebt die soepel loopt. Vooral het feit dat bij een eventuele ontsporing de deur er niet uit kan vallen vind ik een groot voordeel (ik heb het over het Jewe/Stanley/Storemax 2000 systeem).
Ik ben op dit moment ook bezig met het monteren van een hangend systeem (gekozen i.v.m. zeer beperkte ruimte). Ook wel aardig spul maar de zielige plastic blokjes die aan de onderkant ter geleiding dienen zijn me een doorn in het oog.
Ik denk dat de ruimte daar te beperkt voor zal zijn. Das toch de reden dat je meestal een schuifdeur neemtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Solingjan het volgende:
Waarom geen scharnierende deuren?
Boorstandaard. Freesje voor. 32mm Keukenkastscharnieren.
MDF plaat op maat laten zagen. Met de bovenfrees randje erlangs frezen. Gronden lakken.
Ophangen aanscharnieren.
Stel dat ze onder het dak komen. Is er geen probleem ze kunnen dan ALLEMAAL open. Bij schuif deur niet. Altijd een open en de andere dicht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat de ruimte daar te beperkt voor zal zijn. Das toch de reden dat je meestal een schuifdeur neemt
Dan neem je smallere deuren / panelen. En als het dan nog niet kan heb je sowieso niets aan de kast want dan pas je er zelf ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat de ruimte daar te beperkt voor zal zijn. Das toch de reden dat je meestal een schuifdeur neemt
Daar moet je maar net van houden imo. Ik vind veel smalle deuren niet altijd mooi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:55 schreef tnimble het volgende:
[..]
Dan neem je smallere deuren / panelen. En als het dan nog niet kan heb je sowieso niets aan de kast want dan pas je er zelf ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |