quote:**herkenning
Op vrijdag 15 februari 2002 17:18 schreef dunniecash het volgende:
Ik heb ook vaak last van koude handen.. mijn handen zijn ook vaak haast paars.. als ik geen handschoenen draag als het koud is dan zien mijn handen er écht niet uit..
quote:heb ik wel snel last van maar ik rook niet
Op vrijdag 15 februari 2002 17:12 schreef thedon het volgende:
rook je veel? mensen die roken hebben eerder last van koude handen en voeten, neus etc.
Oja?? das niet zo best dan want dat heb ik dus ook altijd!!!
quote:Volgens mij is het gewoon de bloed-doorstroming, wat heeft dat met handschoenen te maken? (Dat werkte trouwens niet, stond al geschreven
Op vrijdag 15 februari 2002 17:25 schreef Qarinx het volgende:
ik heb er op zich ook vaak last van, maar draag altijd goede leren handschoenen als ik naar buiten ga, dan blijven m'n handen altijd lekker warm.. enne zomers is het wel lekker, airco-handen
quote:Handen die krom op het toetsenbord staan, waardoor de pols een knak maakt. Dat sluit dus bij sommige mensen ook een klein beetje de aderen af.
Op vrijdag 15 februari 2002 17:27 schreef huupke het volgende:
en wat is die slechte houding dan????
quote:owja joh??
Op vrijdag 15 februari 2002 17:12 schreef thedon het volgende:
rook je veel? mensen die roken hebben eerder last van koude handen en voeten, neus etc.
mm kzal er es an denke
kheb ook veel last van extreem kouwe handen neus voeten en alles wat niet direct aan het lichaam vast zit..
ook opschool als ik buiten sta dan worden mijn handen extreeem paars/ blauw met op 3 plekken echt oranje... heel weird m'n vrienden vinden het veelal vermakelijk
ja martien laat je handeu es zien.. ok ...hahah en dan hebben ze weerwat telachen
quote:Lekkere wollen zelfgebreide wanten! Met zo'n touwtje eraan, zodat je ze niet kwijtraakt
Op vrijdag 15 februari 2002 17:08 schreef Lil_devil het volgende:
Ik heb bijna altijd koude handen en weet niet wat ik ertegen kan doen.
Heb al geprobeerd de hele dag handschoentjes aan te hebben, maar wil niet helpen. Mijn nagels (nou ja eronder zeg maar) zijn vaak paars, dit kan toch niet echt goed zijn??
Hebben meer mensen hier last van en wat hebben jullie ertegen gedaan?
En als dat nog niet helpt, doe je handen dan maar onder het vuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |