Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:52 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij waarschuwen onze zure Calvinistische spreekwoorden er meestal voor ergens aan te beginnen. Dat soort gezegden schieten mij ruimschoots te binnen. Hooguit "Alle begin is moeilijk" kan enigszins als steuntje in de morele rug genoemd worden.
D'ene zure reactie verdient d'andere. En NGIAM (quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:58 schreef LXIV het volgende:
Waarom nu weer dat zure mondje erbij, L? NGIAM had ik ook in mijn hoofd, maar dekte de door TS geponeerde lading nu ook niet helemaal.
Mijn reactie was helegaar niet zuur. En ik ben al lang begonnen, zoals je weet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
D'ene zure reactie verdient d'andere. En NGIAM () was dus een reactie op jou, niet op de OP.
Jij sleept te pas en te onpas de zure Calvinisten erbij. Daar krijg ik het zuur van.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn reactie was helegaar niet zuur. En ik ben al lang begonnen, zoals je weet.
Een Maoist? Nou breekt spreekwoordelijk mijn morele klomp!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef LXIV het volgende:
Maar jij bent toch een Maoist, Lienekien? Wat zal het jou dan bommen?
Dat dacht ik echt! Dan heb ik dus helemaal voor niets van die mooie plaatjes voor je gespaard!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een Maoist? Nou breekt spreekwoordelijk mijn morele klomp!![]()
Ach, ik zeg altijd maar zo, zeg ik: komt men over den hond dan komt men over den staart.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat dacht ik echt! Dan heb ik dus helemaal voor niets van die mooie plaatjes voor je gespaard!![]()
[afbeelding]
sorry dan![]()
En waarom zeg je dat dan niet gewoon?quote:Je bent bezig met een bedrijf, en iemand vraagt hoe het gaat, dan kan je zeggen 'het is net begonnen, dus kan er nog geen oordeel over geven'
A weer. Ben vorige week terug na 2 weken N. Nog ongeveer 1 maandje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:14 schreef Serendips het volgende:
Hey, ik deed dus een poging ontopic te gaan en te blijven, maar uiteraard ben ik niet succesvol.![]()
Hoi L!![]()
Alles goed? Waar hang je vandaag de dag uit? A of N? En voor hoe lang?
Eén zwaluw maakt nog geen zomerquote:
O, gelukkig voor jou (gezien het laatste nieuws).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:15 schreef LXIV het volgende:
Nog ongeveer 1 maandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |