hier ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:30 schreef OA het volgende:
Vandaag zal ik weer meer tijd hebben, aangezien eenieder weer terug is op zijn eigen werkplek!![]()
ik had datzelfde ongeveer ook, slapende erik om 21:15 in z'n bed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...![]()
Ik had het gisteren druk en des avonds had ik helemaal geen zin om überhaupt iets te doen....![]()
Hetgeen resulteerde in een slapende OA rond 21:15 op de bank...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:27 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Was een woordspeling...![]()
Jaja, OA, dat snapt Fruts ook wel...![]()
![]()
Ik sliep 22:15quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had datzelfde ongeveer ook, slapende erik om 21:15 in z'n bed.
Que?quote:
Ik werd om 02:15 wakker...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had datzelfde ongeveer ook, slapende erik om 21:15 in z'n bed.
ohja, bij mij was het ook rond die tijd trouwensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sliep 22:15
Vond het wel relekst, kwart voor 10 normale pc uit, nog even op de laptop
Ik heb nog steeds geen draadloos inet....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, bij mij was het ook rond die tijd trouwens
Had ook nog even zitten fokken in bed
Liep beetje uit de klauw in wat topics... en zag geen nwsmods... dus heb mijn rechten maar eens misbruiktquote:
Want?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oe! blij dat ik net ff van me plek was
Oeh, zijn ze op rapport gegaan, met een ban als gevolg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Liep beetje uit de klauw in wat topics... en zag geen nwsmods... dus heb mijn rechten maar eens misbruikt
opmerkingen als vuile nazi kan ik niet echt waarderen enzo
Eer-Ik![]()
![]()
vwb je vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen draadloos inet....![]()
Na de vakantie ga ik eea aanschaffen!![]()
Alles is geregeld eer!![]()
dan bel jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
GVD.......uitzndbureau zou me gister terug gebeld hebben... IK WACHT NOG STEEDS....
![]()
![]()
![]()
oh zekers dat ik ga bellen....quote:
hey covie....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:48 schreef covie het volgende:
Goede morgen allemaal!!!
(toch nog 43 gisteren?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |