*ignore.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ken ik Avonne niet in, wel verschillende andere users![]()
Jij heet toch Ian en niet 'verschillende andere users'?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*ignore.
Met je nick zonder hoofdletter.![]()
Beetje zeggen dat je mij erin herkend.
Ik ga nu even iets anders doen.
Leandráááááh!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij heet toch Ian en niet 'verschillende andere users'?
En in die volgorde.quote:negeren, sneren, invullen, iets posten en weg blijven, slachtofferrol aannemen en uithuilen bij users die je oh zo zielig vinden................
Wéér een user weggepest.quote:
Ik herken avonne wel in het sneren en invullen. En ik krijg ook heel vaak de indruk dat avonne niet echt tijd heeft voor de inspanning die modereren met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ken ik Avonne niet in, wel verschillende andere users![]()
Je zit er helemaal niet naast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, ik waardeer je om veel dingen, maar jij hebt avonne in de SC gezegd dat ze het goed deed en nu vraag je je af of ze wel mod wil blijven. Zit ik er naast, zie ik iets verkeerd ?
Ik ben het kwijt. ???
Heb ik gedaan en kreeg er geen antwoord opquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
of het niet beter op zijn plaats is in de FB omdat het om feedback lijkt te gaan.
Ik hoef toch ook niet te reageren? Ik lees hier dingen waar ik het mee eens ben of niet, en ik ben gewoon niet van de ellenlange posts. Soms reageer ik even op iemand. En soms ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie: heb je in dit topic 1 constructieve post geplaatst met jouw mening/ visie ?
Volgens mij niet. Sorry, als ik het fout heb, maar volgens mij reageer je op andere users met 1 woord of zin, zonder zelf een mening te geven ???
Ian, ik waardeer je om veel dingen, maar jij hebt avonne in de SC gezegd dat ze het goed deed en nu vraag je je af of ze wel mod wil blijven. Zit ik er naast, zie ik iets verkeerd ?
Ik ben het kwijt. ???
Als mens snap ik dat je elkaar steunt, maar in functie moet je om kunnen gaan met kritiek en tegengas. Avonne als user is wat anders dan avonne als mod. Daar reageer ik op...........
Je begint me, tot mijn eigen spijt, want het ging zo goed de laatste tijd, enigszins te irriteren. Je hebt aangegeven dat anderen zeuren, geeft aan dat avonne het niet goed doet, dreint en dramt om aandacht voor specifiek jóuw berichtjes...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en kreeg er geen antwoord op
Verder hou ik me buiten jouw ervaringen.
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
.
Je hebt helemaal gelijk: dit is een zeurtopic geworden.
Nee, ik denk dat mijn hele betoog aan jouw adres hout snijdt. Een van je vorige berichten waarin je anderen betichtte van zeuren en jezelf buiten schot hield, is wat mij betreft niet in goede aarde gevallen. Je bent, ook bij avonne naar mijn mening, helaas aan het zuigen geslagen. Misschien is het de roes van het sukses van je eerste berichten waarmee dit alles tot stand kwam.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens![]()
![]()
![]()
alleen die zin dus he:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, de roem en succes is me naar het hoofd gestegenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat mijn hele betoog aan jouw adres hout snijdt. Een van je vorige berichten waarin je anderen betichtte van zeuren en jezelf buiten schot hield, is wat mij betreft niet in goede aarde gevallen. Je bent, ook bij avonne naar mijn mening, helaas aan het zuigen geslagen. Misschien is het de roes van het sukses van je eerste berichten waarmee dit alles tot stand kwam.
Ik hoop dat je gauw weer op je pootjes terecht komt inderdaad. Als je vindt dat iedereen in dit topic zeurt behalve jijzelf, en blijft aandringen op aandacht voor wat jij schrijft, dan is het tijd voor bezinning - tenzij het doel puur trollen is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, de roem en succes is me naar het hoofd gestegen![]()
Ik trek me terug, voor het te laat is![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens Disana, ik had gewoon wat aandacht nodig en kon dat nergens vinden ( zonder sex dan)quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gauw weer op je pootjes terecht komt inderdaad. Als je vindt dat iedereen in dit topic zeurt behalve jijzelf, en blijft aandringen op aandacht voor wat jij schrijft, dan is het tijd voor bezinning - tenzij het doel puur trollen is.
Ik vind het leuk dat je de lolligheid uit je tenen moet halen omdat je inhoudelijk niets durft te melden als het om je eigen posts gaat. Anderen zeuren, jij bent diep, grappig, lief.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Disana, ik had gewoon wat aandacht nodig en kon dat nergens vinden ( zonder sex dan)![]()
Fijn dat ik dat hier nu leer van jouDank je
![]()
Dag Avonne,quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ik wal nog kant raak, heb ik er geen zak van begrepen.
Ik zag van jou (in DAT topic) alleen maar off topic posts, waarbij je erg in herhaling viel. Ik heb niks gezegd over andere posts in andere topics.
Ik bedoelde niet dat je een tegenovergestelde TT moest maken. Alleen maar dat je ook een OP/TT naar eigen smaak kon maken. Wellicht had je dan ipv al je energie te steken in klagen, een statement had kunnen maken door te laten zien hoe een Op wel hoort te zijn.
Ik heb trouwens wel toegegeven in dat topic er in de OP één vereiste ontbrak, namelijk een samenvatting van de actuele gebeurtenissen. Hetgeen ik ook aan die persoon per PM gemeld heb.
Wat ik verder recht heb gepraat wat krom is, weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Ik reageer daarop alsvolgt op pagina 1quote:De 5 losers kunnen niet luisteren
OP
Ik wil u graag voorstellen aan de vijf grootste kneuzen, die ik ooit heb meegemaakt
Nada.... misselijkmakende bimbo
Amanda..... zelfde soort als hierboven
Brian....... een sniek eerste klas
Jaap.... vent zonder ballen
................... ik vergeet iets .... maar kweet niet wat
Dan nu de 2 dapperste lui, die al heel wat hebben moeten doorstaan in de villa....... ze steken met kop en schouders boven rest uit!!!!!!!
Uitslag wegstemmen van Huub: Iedereen stemt Huub eruit, behalve Lieke....
Huub en Lieke hebben rustig alle tegenwoorden aangehoord... chapeau
Op het moment dat Lieke en later Huub hun woord mogen doen.... kunnen de meeste van de andere vijf het niet laten erdoor heen te kleppen.
Ik raad je nu ook aan om al die pagina's nog eens door te lezen en te zien wat in mijn richting geschreven wordt en hoe ik daarop reageer. Niet één keer heb ik persoonlijk een user aangevallen. Althans, ik kan het nergens ontdekken. Wel zie ik dat ik ergens "loser" naar mijn oren krijg.quote:Kan de moderator dit topic aanpassen svp? Dit lijkt mij niet de bedoeling van dit forum
Als een OP en TT op bijgevoegde wijze geschreven mogen worden, dat binnen de regels valt, dan heb ik er dus gewoon helemaal niets te zoeken. Het zij zo........quote:persoonlijke mening in TT en OP is toegestaan
edit: de OP moet eigenlijk wel een samenvatting van de actuele gebeurtenis zijn ja.
Ja, tuurlijk, Die opmerking snijdt echt hout als je de COSsen door gaat lezen. Alsof ze daar geen ruimte voor krijgen.!quote:Ook Huub en Lieke fans hebben recht op een mening.
Ik zit echt niet verlegen om een gunst of een snoepje. Jij mag nu!, of zoiets dergelijks......Come on, het gaat mij om de inhoud, niet de inhoud van de één, niet de inhoud van de ander....maar de inhoud van het totaal. 'n beetje objectief, zeker de TT en de OP.quote:Nou, zet de volgende OP dan maar vast klaar.
The floor is yours.
Ik heb gelezen dat je een rijtje met oplossingen had, maar heb ook je caps gezien van BB midden in een COS. Wat voor jou een geintje is, hoeft nog niet lollig te zijn voor een ander.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben met oplossingen gekomen en Peter heeft een tegengeluid laten horen, door aan te geven dat de COS weer ok was en hij ook BQueen kan waarderen. Het helpt niet, maar men leest het wel.
Dat is maar 1 user die hier geen behoefte aan heeft, misschien zijn er nog wat meer, maar who cares? Je kunt ze niet dwingen om hier te komen, zij hebben volgens mij ook niet aangegeven dat ze het vervelend vinden in de COS. En over dat oorlog/dialoog. Wellicht hebben ze een andere indruk van je. Je bent open, fel hebt passie, maar wel oprecht. Is toch ook wel even schrikken, een Klein Zusje met een enorme snater af en toe.quote:Ook vind ik het zeer storend dat ik een normaal antwoord geef aan een user ( Blomst) en dat zij geen antwoord terug geeft. Ik wil een dialoog en geen oorlog. Dit blijkt niet te kunnen.
Ach wat is niveau. Ik heb pas twee mensen horen schreeuwen dat het niveau in dit draadje voor hen te laag was, waarop Yvonne de discussie gelijk op een hoger niveau bracht. Het is maar hoe je iets niet zietquote:Dit zegt wat mij betreft veel over het niveau van users. En dan heb ik het niet over taalfouten, welbespraaktheid ed. Maar meer over fatsoen om samen ergens wat aan te doen.
Geen dank juf Disanaquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je de lolligheid uit je tenen moet halen omdat je inhoudelijk niets durft te melden als het om je eigen posts gaat. Anderen zeuren, jij bent diep, grappig, lief.
Lief, ik trek me terugquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je een rijtje met oplossingen had, maar heb ook je caps gezien van BB midden in een COS. Wat voor jou een geintje is, hoeft nog niet lollig te zijn voor een ander.
Mij storen ze een stuk minder dan een opmerking dat men op het punt staat om met een prive vliegtuig naar Cannes te vliegen, en nog even wil zwaaien. Vind ik persoonlijk een opmerking zum kotsen.
Maar goed anderen zullen dat hebben van die BB caps, of kunstwerken die Peter tentoon stelde.
Niet iedere mod hoeft je te liggen. Ik vind Gert en Day, Yvonne en ook Schatje leuk posten. Vooral Gert en Day hebben vaak een scherp waarnemings vermogen, maar ik kan ook Avonne waarderen met haar actieve posten in de Cos. Ik geloof ook wel dat elk woord op een weegschaal gelegd wordt wat je uitspreekt als mod, kijk maar wat Gert overkwam n.a.v. een boycot met AH.
Wat skrikkelijk geinig was, en waar Avonne ook top in meeging overigens
.
[..]
Dat is maar 1 user die hier geen behoefte aan heeft, misschien zijn er nog wat meer, maar who cares? Je kunt ze niet dwingen om hier te komen, zij hebben volgens mij ook niet aangegeven dat ze het vervelend vinden in de COS. En over dat oorlog/dialoog. Wellicht hebben ze een andere indruk van je. Je bent open, fel hebt passie, maar wel oprecht. Is toch ook wel even schrikken, een Klein Zusje met een enorme snater af en toe.![]()
[..]
Ach wat is niveau. Ik heb pas twee mensen horen schreeuwen dat het niveau in dit draadje voor hen te laag was, waarop Yvonne de discussie gelijk op een hoger niveau bracht. Het is maar hoe je iets niet ziet![]()
Post gewoon zoals je bent omdat je er nog plezier aan hebt, niets meer, niets minder. Alle bijdrage in de Cos door verschillende users is much appreciated by me, een gewone simpele lurker die weer wat aardigeheid aan het Cossen door worstelen heeft.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het verbaast me eigenlijk dat het toch weer gebeurt, en dat mensen er nog op reageren ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:48 schreef Inukshuk het volgende:
Ik heb gelezen dat je een rijtje met oplossingen had, maar heb ook je caps gezien van BB midden in een COS. Wat voor jou een geintje is, hoeft nog niet lollig te zijn voor een ander.
Mij storen ze een stuk minder dan een opmerking dat men op het punt staat om met een prive vliegtuig naar Cannes te vliegen, en nog even wil zwaaien. Vind ik persoonlijk een opmerking zum kotsen.
Doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als ik echt onrecht ruik............... dan zal ik mn mondje roeren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |