Oh, dat snap ik beslist. Ik zou geen van alle huidige miljonairs lang in mijn buurt dulden, laat staan als naastequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
O, nee op deze manier bedoelde ik het niet. Wat dat aan gaat ben ik geen mee loper en heb een zeer sterke eigen mening. Ik bedoel hiermee dat ik nog steeds niet kan begrijpen dat Huub zo'n grote aanhang heeft. Dat er mensen zijn die helemaal idolaat van hem zijn. Ik zou er niet an moeten denken dat een van mijn dochters of kleinkinderen wat je wilt thuis zou komen met een type als huub. Vandaar dat ik ook wel eens geprobeerd heb er anders tegen aan te kijken. Is me dus tot op heden niet gelukt. Dat wil niet zeggen dat ik een andere favoriet heb. Mijn favorieten zaten in het eerste uur van DGK.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fan zijn van iemand is geen enkel probleem.
Het grote probleem is een werkelijk totaal gebrek aan objectiviteit en eenzijdig, door groepsprocessen versterkend gewauwel. Het spijt mij om het te moeten meedelen, maar een zeer groot percentage van de fokkers in de COS vind ik werkelijk te dom om voor de duvel te dansen. Het is gelukt, het niveau van vol.nl is bereikt, dom, dommer, domst!
Ik wil best nog een reactie geven hoor... ik vond het alleen niet iets om verder een punt van te maken.quote:
Door het te verwijderen snapt niemand waar het over gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil best nog een reactie geven hoor... ik vond het alleen niet iets om verder een punt van te maken.
Mijn post was een humoristisch inhaken op Neemmijnietserieus. Maar ook al was het kritiek geweest, zoals jij dacht, dan nog had juist dit topic de plek ervoor geweest.
Nou en?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Door het te verwijderen snapt niemand waar het over gaat.
Er is alleen maar een berichtje in zijn geheel weggehaald. Ik zou zeggen, ga jij eens flink discussieren - keuze aan posts genoeg in dit derde deel om op in te gaan.quote:
Maar stel dat er dan weer een groep opstaat die het niet eens is met Peters Cos en ook niet met de reguliere, krijgen we dan nog een alternatief? En als dat niet genoeg is een 4e paralelle Cos?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als ik de COS lees heb ik het idee dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen vanwege alle spelfouten en het gebrek aan inzicht mbt waar men naar kijkt.
Peter's alternatieve COS was -mijns inziens- een zeer goed idee, helaas werd dat snel de kop ingedrukt door avonne.
Iedere user zijn eigen COS, problem solved....quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar stel dat er dan weer een groep opstaat die het niet eens is met Peters Cos en ook niet met de reguliere, krijgen we dan nog een alternatief? En als dat niet genoeg is een 4e paralelle Cos?
Tuinfluiter style;quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maar ik blijf schrijven bij streamverslagen.![]()
Mij lijkt een COSloos DGKforum een heel wel alternatief..en dat is zowaar een keer serieus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 07:26 schreef Inukshuk het volgende:
(Algemeen)
De cossen, de meeste OP's en overwerk van enkele mods hebben ervoor gezorgd dat de Cossen een stuk prettiger lezen. Dit draadje daartegen is een beetje uitgemolken. Er komen geen nieuwe voorstellen hoe het beter te maken, en klagen kun je al in de FB. Er mag wmb wel een slotje op.![]()
Met door de computer gesimuleerde users/medecossers.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere user zijn eigen COS, problem solved....
1. Ik gaf niet af op users, ik had kritiek op het TT en verzocht deze aan te passen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat neemmijnietserieus 5-6 keer over de TT klaagde terwijl de eerste keer de boodschap ook wel duidelijk was. Ook een beetje jammer dat hij wel klaagt over de OP, maar het vertikt om het zelf te doen.
Hij werd daartoe uitgenodigd, mar verkoos liever af te geven op de aanwezige posters in de COS.
Lekker constructief dan.
De inval mods hebben als een ME opgetreden in de COS, dat klopt. Met al het gereedschap wat zij hadden. Wat ik ook snap is dat men hier door kan zeiken en zeuren over dingen die al 100 x gezegd zijn. Vreselijk. Maar wat ik nog meer haat is dat er een vaste mod wel in de SC gaat praten met users over het forum, 100 keer aangeeft dat zij zwak, ziek en misselijk is...............en niet hier in discussie gaat. + geen weerwoord geeft aan users als er in de SC wordt gespeculeerd dat dit topic een verkapte SC is. Dan geef je naar gebruikers van de COS een fout signaal , imo. Ook vind ik het zeer storend dat ik een normaal antwoord geef aan een user ( Blomst) en dat zij geen antwoord terug geeft. Ik wil een dialoog en geen oorlog. Dit blijkt niet te kunnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 07:26 schreef Inukshuk het volgende:
De cossen, de meeste OP's en overwerk van enkele mods hebben ervoor gezorgd dat de Cossen een stuk prettiger lezen. Dit draadje daartegen is een beetje uitgemolken. Er komen geen nieuwe voorstellen hoe het beter te maken, en klagen kun je al in de FB. Er mag wmb wel een slotje op.![]()
Als ik wal nog kant raak, heb ik er geen zak van begrepen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Ik gaf niet af op users, ik had kritiek op het TT en verzocht deze aan te passen.
2. Ik werd uitgenodigd om een TT aan te leveren die omgekeerd zou zijn aan het TT waar ik kritiek op had. Ik weigerde dat inderdaad, omdat ik dan met hetzelfde sop overgoten zou zijn als vele anderen
3. Kritiek op constructiviteit van mij lijkt mij ietwat kort door de bocht, gezien de postings die ik ook elders plaats en die wel degelijk opbouwend van aard zijn.
Kortom, je posting over mij, als moderator, vind ik ondoordacht en moderator onwaardig. Gezien het feit dat je in het betreffende topic ook al recht zat te praten wat krom was, kon ik misschien niet anders verwachten, maar dit raakt mij toch wel ietwat door het feit dat jouw tekst in deze echt kant noch wal raakt.
Tevens sluit zij een topic van Peter, zonder uitleg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne had haar dag niet. ( is al weken zo trouwens) Zo melde zij in de SC. Maar ik heb haar in de FB iets gevraagd en nog geen antwoord gekregen. Vind het niet zo netjes om zelf stukken te gaan quoten vanuit de SC naar hier. Dus kan er niet op in gaan nu, helaas.
Tevens haalt Avonne een stuk uit de post die niet over Peter gaat of de kern van zijn betoog, maar gaat zij in de verdediging en stelt een gesloten ( suggestieve vraag). Tevens sluit zij een topic van Peter, zonder uitleg.
Tsja, dat maakt een discussie lastig. Terwijl avonne in de SC aan geeft nog steeds niet te snappen waar het probleem zit ( + nog veel andere zaken die hier horen) . Maar dat hier niet komt bespreken. Helaas...............
Nou je kapt even , lees ik nu...........quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, het duurt wat lang, he.
Of is de inhoud vervelend?
Hier ken ik Avonne niet in, wel verschillende andere usersquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou je kapt even , lees ik nu...........![]()
En je hebt mn vraag niet begrepen![]()
Ik vroeg je in de FB of je jouw posting uit de SC wilde quoten naar hier, Maar misschien ben ik onduidelijk, of jij moe, ziek en misselijk ) of gewoon druk)
Maar zeg dan, op een volwassen manier: ik snap je niet, of wat bedoel je, of het komt er aan, of ik ben er mee bezig................ suggesties genoeg.
Wat ik niet waardeer is: negeren, sneren, invullen, iets posten en weg blijven, slachtofferrol aannemen en uithuilen bij users die je oh zo zielig vinden................ gatver![]()
Je zet nu een post neer, maar als ik nu reageer, ben je er dus niet meer. MIsschien handig om even te vermelden wanneer wel dan................... ik moet ook weg . Ik snap dat je het druk hebt met het schrijven van een kaart naar Dennis ( = een sneer) maar ik avonne, ik vind je echt slecht als mod functioneren. Waarom ? Om heel veel dingen, maar ook om je manier van reageren op mijn input en je slachtoffergedrag, steun vragen bij users omdat je het zo zwaar hebt dat de andere mods er niet zijn, je gebrek aan humor en je negeren etc.
Wil je nu een reactie op je post of kan het wachten tot maandag ?
Is ook prima![]()
edit: ik wacht even op je wens qua reageer termijn en dan ga ik mn best doen. Dat is dus ( om je te helpen) a; je postings uit de SC quoten en je antwoord van hier boven beantwoorden. Zeg maar , ik wacht, maandag is prima, veel sterkte met je RL![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |