abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52732049
Nadat ik deze nieuws submit heb gelezen vond ik dat ik er ff een topic over moet maken..

Ruim helft stagiairs vermoedt discriminatie

Rot toch op... Als je gewoon netjes voor de dag komt bij het bedrijf waar je stage wilt lopen, nemen ze je vrijwel zeker aan...

Als je met een petje 45 graden naar achter, trainingspak en watwatwat mentaliteit aan komt lopen dan is het nogal logisch dat ze liever die (toevallig?) nederlandse jongen willen die betrouwbaar, netjes en ijverig overkomt...

En dat bedrijven inzien dat relatief extreem veel achmeds en ali's zich letterlijk als apen voordoen is het niet zo raar dat ze hun stageplek liever aanbieden aan een piet of bas...

Waarom worden de allochtonen overal voor geknuffeld? Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...

xxx
pi_52732084
quote:
Waarom worden de allochtonen overal voor geknuffeld? Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...
sure
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:57:16 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_52732101
Dit is gewoon bewezen in diverse experimenten, dus ik snap niet echt waar je over loopt te ouwehoeren.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_52732149
Ies raciesme!

Wat een kutwoord. Ik hoor het zo vaak: Allochtonen bevalt iets niet en dan is het meteen "raciesme". Vertel je Mohammed dat 'ie een klootzak is nadat 'ie jou voor kankerjood heeft uitgescholden, dan ben je een "raciest". Word Ali geweigerd bij een sollicitatie omdat 'ie broeken draagt waarvan het kruis op de knieën hangt, z'n boxershort een halve meter boven z'n broek uitsteekt, een bandana én pet draagt en een quasi-nonchalante houding heeft die niks anders uitbeeld dan "BoEiUh!11", dan is dat, jawel, "raciesme".
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:50:43 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_52733478
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Posdnous het volgende:
Dit is gewoon bewezen in diverse experimenten, dus ik snap niet echt waar je over loopt te ouwehoeren.
Geloof je nou echt zelf dat er zoveel discriminatie bij komt kijken?

Ben aan me 4e stage bezig bij het derde bedrijf, en elke keer meteen aangenomen, waarom? Niet omdat ik in een net pak verscheen iig..

Ik zal niet zeggen dat ik super ben opgevoed met regeltjes, alleen zolang je netjes mensen hun hand schud, en interesse toont bij het bedrijf als je daar al komt solliciteren, dan zit het al hartstikke goed als ze echt mensen nodig hebben.. Als je er als een lulletje bij zit, die alleen stage gaat lopen omdat het moet dan merken die bedrijven dat ook, discriminatie?

De meeste van die prutsers die ook discriminatie roepen, die zitten op de opleidingen waar de minste mensen nodig zijn, de meesten zullen zich wel te goed voelen om de techniek oid in te gaan waar dus wel een groot tekort aan mensen is en je zo een stageplek hebt, ze roepen liever dat het komt door discriminatie..
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_52733910
TS heeft wel deels gelijk. Sommige allochtonen roepen echt te snel dat ze gediscrimineerd worden en doen hun best niet om goed voor de dag te komen. Maar er zijn er ook genoeg die wel hun best doen en door het imago dat ze hebben niet aangenomen worden. Zoals gewoonlijk verpesten rotte appels het voor de rest...
pi_52734024
Ach het zal hier en daar ongetwijveld gebeuren. Maar als ik op een vacature ga reageren bij de lokale donnerboer neemt hij ook liever een turk aan.

Shit happens zeg ik.
pi_52734615
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef snorfiets het volgende:

xxx

Ondanks dat je als een faggot overkomt, ben ik het wel met je eens.
pi_52734967
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:27 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Ondanks dat je als een faggot overkomt, ben ik het wel met je eens.
binkie!

Gelukkig ben je het met me eens .

xx
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:52:36 #10
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52738875
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:38 schreef snorfiets het volgende:

[..]

binkie!

Gelukkig ben je het met me eens .

xx
Lopen wel meer sukkels op deze aardkloot zoals jij hoor, dus niks speciaals
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52739130
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef DAMH het volgende:

[..]

Lopen wel meer sukkels op deze aardkloot zoals jij hoor, dus niks speciaals
ja ga jij ff janken bij het meldpunt discriminatie ( ), loser.
pi_52739285
Ik had mijn reactie al op de FP gegeven, maar ik zal hem hier dan ook maar ff plaatsen.

Gasten met zo'n gAnGztah-taaltje komen er bij mij niet in. Stagiaires die in hun stage-periode tijdens een discussie ineens beginnen te gillen dat mensen die de profeet beledigen, afgeslacht dienen te worden, schop ik er subiet uit. (en ik spreek uit ervaring.)

Laat die jongeren eens inzien dat ze bezig zijn voor hun toekomst, en niet om wanhopig hun image of geloof hoog te houden. Je zult zien dat ze het dan een stuk verder schoppen in deze maatschappij dan nu het geval is.
pi_52772038
Nog zoiets :S

Moslim op de loop voor minirok

Ik krijg langzamerhand he gevoel dat we een soort luxe vakantieland zijn waar je geld toe krijgt, mits je hier geboren ben... (ik heb het niet slecht, maar als het zo doorgaat is het een kwestie van tijd voordat de allochtonen gewoon worden voorgetrokken)
pi_52775621
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef snorfiets het volgende:
Als je met een petje 45 graden naar achter, trainingspak en watwatwat mentaliteit aan komt lopen dan is het nogal logisch dat ze liever die (toevallig?) nederlandse jongen willen die betrouwbaar, netjes en ijverig overkomt...

En dat bedrijven inzien dat relatief extreem veel achmeds en ali's zich letterlijk als apen voordoen is het niet zo raar dat ze hun stageplek liever aanbieden aan een piet of bas...

xxx
Jezus wat een vooroordelen in zo'n kort stukje tekst .

En nee, ik zeg niet dat elke allochtoon die discriminatie schreeuwt gelijk heeft. Maar om nu te denken dat discriminatie in het bedrijfsleven een sprookje is en neeeeeergens voorkomt .
quote:
Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...
Krekker is de bom!
pi_52777539
Daarom bel ik altijd i.p.v. dat ik een brief stuur. Zo weten ze alvast dat ik niet als "ien achmied klienk".

Je moet er zelf ook wat voor doen om aangenomen te worden. Denk hierbij aan er verzorgd uitzien. Ik heb een hekel aan die mensen die altijd maar een excuus zoeken als iets niet lukt.
We are all undesirables
pi_52778421
vaak wordt inderdaad gegrepen naar discriminatie terwijl dat heus niet altijd zo blijkt te zijn. Opvallend vind ik wel dat in de moederlanden van deze personen je als europeaan altijd zwaar wordt afgezet, waar je ook komt. Bij musea's, supermarkten, waar dan ook.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_52792903
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:10 schreef danos het volgende:
Opvallend vind ik wel dat in de moederlanden van deze personen je als europeaan altijd zwaar wordt afgezet, waar je ook komt. Bij musea's, supermarkten, waar dan ook.
Ehm... dat is in nagenoeg alle landen waar je als toerist komt en er geen duidelijke prijzen staan aangegeven en er geen sprake is van grote (supermarkt)concerns.
Krekker is de bom!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:40:24 #18
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52795602
Ik heb geen slechte ervaringen!
When all else fails, you always have delusion.
pi_52797506
zwarte piet!?, waarom moet ik ze nou inkoppen!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:41:27 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52804676
Daarom solliciteer ik altijd bij turken/marokkanen/whatever. Als ik dan niet aangenomen wordt zeg ik altijd "jij bent kankerrascist", maar dat meen ik niet. Want zo kan ik lekker uitkeringen blijven trekken .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')