surequote:Waarom worden de allochtonen overal voor geknuffeld? Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...
Geloof je nou echt zelf dat er zoveel discriminatie bij komt kijken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Posdnous het volgende:
Dit is gewoon bewezen in diverse experimenten, dus ik snap niet echt waar je over loopt te ouwehoeren.
binkie!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat je als een faggot overkomt, ben ik het wel met je eens.
Lopen wel meer sukkels op deze aardkloot zoals jij hoor, dus niks speciaalsquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:38 schreef snorfiets het volgende:
[..]
binkie!
Gelukkig ben je het met me eens.
xx
ja ga jij ff janken bij het meldpunt discriminatie (quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lopen wel meer sukkels op deze aardkloot zoals jij hoor, dus niks speciaals
Jezus wat een vooroordelen in zo'n kort stukje tekstquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef snorfiets het volgende:
Als je met een petje 45 graden naar achter, trainingspak en watwatwat mentaliteit aan komt lopen dan is het nogal logisch dat ze liever die (toevallig?) nederlandse jongen willen die betrouwbaar, netjes en ijverig overkomt...
En dat bedrijven inzien dat relatief extreem veel achmeds en ali's zich letterlijk als apen voordoen is het niet zo raar dat ze hun stageplek liever aanbieden aan een piet of bas...
Waarom worden de allochtonen overal voor geknuffeld? Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...
xxx
quote:Als ik te hard vaar krijg ik een boete... Als zo'n marokkaan hier te hard vaart en word aangehouden zegt hij 'watwat racisme dat je mij aanhoudt' en dan mag hij doorvaren mete en waarschuwing...
Ehm... dat is in nagenoeg alle landen waar je als toerist komt en er geen duidelijke prijzen staan aangegeven en er geen sprake is van grote (supermarkt)concerns.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:10 schreef danos het volgende:
Opvallend vind ik wel dat in de moederlanden van deze personen je als europeaan altijd zwaar wordt afgezet, waar je ook komt. Bij musea's, supermarkten, waar dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |