quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog een heel leeg berghok beschikbaar in zwolledus mocht er nog ruimtegebrek zijn
kom maar brengen ( en ophalen als alles naar rotterdam gebracht moet worden, want ik heb geen auto
)
Het probleem met Flippie is dat die gruwelijke verlatingsangst heeft, dus zeker in het begin niet alleen thuis gelaten kan worden. Dat is voor veel mensen erg lastig natuurlijk... Ze neemt zelf Flippie overal mee naar toe, hij is afgelopen weekend zelfs mee uit eten geweest en ging braaf onder tafel liggen. Tilde zijn hoofd niet op tot ze klaar waren, het is een voorbeeldig hondje maar dus (nog) niet met alleen thuis laten. Daarom is het een moeilijk te plaatsen hondjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hondjes hebben nieuwe baasjes !
Flippie is zon schatje
Dat kan toch niet lang meer duren?
Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Bowie...ouwe snoeperd![]()
Lezen de medewerkers van het asiel hier trouwens mee?
Da's ook wel weer zo, maar aan de andere kant kunnen ze al wel gaan bedenken of en waar ze alles kwijt kunnen. En kijken of er wat tussen staat wat ze evt. nog aan moeten schaffen, wat dan dus niet meer hoeft! (rare zin, maar je snapt um wel he?)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zienToch? Wat vind jij?
neehoor...pure vernielzucht...bij die van mij dan tenminstequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Greys het volgende:
Ze trekken de inhoud er uit en slopen het, uit verveling natuurlijk...
goedzo...ze moeten echt gewoon wennen hoor. kan soms heel lang duren...koppige beesten enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
Gaat vast wel goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
nou soms wil ik dat eigenlijk wel het liefst doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien![]()
ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...
nouja meer OT doneren mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |