abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:11:53 #76
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52749818
nee ik had het over het totaal aantal spullen

maar maakt niet uit hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52750018
ik heb nog een heel leeg berghok beschikbaar in zwolle dus mocht er nog ruimtegebrek zijn kom maar brengen ( en ophalen als alles naar rotterdam gebracht moet worden, want ik heb geen auto )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:26:28 #78
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52750243
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog een heel leeg berghok beschikbaar in zwolle dus mocht er nog ruimtegebrek zijn kom maar brengen ( en ophalen als alles naar rotterdam gebracht moet worden, want ik heb geen auto )

Mogen we je erbij zetten in de OP?
En als je zelf nog spullen hebt; ik ben morgenavond in Zwolle
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_52752105
vannacht sleip iedereen jeckyll. Rosa en ik met werk toch maar ff apart gedaan en ben net thuis en weer bij elkaar en nu is het wat heviger Rosa duikt bovenop jeckyll beetje bijten etc
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:34:32 #80
163650 Greys
pi_52752603
Ze moeten natuurlijk toch weer even aan elkaar gewaagd zijn, als ze een paar uurtjes apart zijn geweest. Misschien denken ze allebei dat de ander bij jou mocht blijven, terwijl die ene alleen zat (terwijl ze allebei alleen zaten natuurlijk). Goh Greys, wat een ingewikkelde zin maak je er weer van, sorry

Wel leuk om te horen:
Ik had Jacqueline van het asiel nog even aan de telefoon. Ook daar doorgegeven dat we op zaterdag 22 september langs komen, ze zei uit zichzelf dat ze ging zorgen dat de beheerster dan ook aanwezig is, dat vond ze wel zo leuk!
Nog meer goed nieuws: zowel Jimmy (blonde overbite hondje) als Macho (sorry, Maes! ) hebben een nieuw baasje. Nu alleen Flippie (met de geopereerde oortjes) nog. Maar Jacqueline neemt Flippie elke dag mee naar huis, dat is fijn voor Flip
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:42:41 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_52752793
Hondjes hebben nieuwe baasjes !
Flippie is zon schatje
Dat kan toch niet lang meer duren?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:43:52 #82
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52752822
Da's goed nieuws!
pi_52752879
Had ze nog iets gezegd over Bowie?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:52:59 #84
163650 Greys
pi_52753025
Ja! Ze zei dat ze er met Krimpen over wilde bellen, of het idd beter ging met andere katten (Bowie zit in Krimpen) maar dat ze die de laatste twee uur niet te pakken kreeg. Ze ging het vanmiddag blijven proberen en me direct mailen zodra ze het zeker weet

Overigens was de bench heel erg welkom en ze hadden toch liever 'echte' hondenspeeltjes dan knuffeldieren, want bij de grote honden moeten ze anders elke keer de hokken uitzuigen omdat die dan vol liggen met 'ingewanden' van knuffeldieren Ze trekken de inhoud er uit en slopen het, uit verveling natuurlijk...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:54:54 #85
163650 Greys
pi_52753074
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hondjes hebben nieuwe baasjes !
Flippie is zon schatje
Dat kan toch niet lang meer duren?
Het probleem met Flippie is dat die gruwelijke verlatingsangst heeft, dus zeker in het begin niet alleen thuis gelaten kan worden. Dat is voor veel mensen erg lastig natuurlijk... Ze neemt zelf Flippie overal mee naar toe, hij is afgelopen weekend zelfs mee uit eten geweest en ging braaf onder tafel liggen. Tilde zijn hoofd niet op tot ze klaar waren, het is een voorbeeldig hondje maar dus (nog) niet met alleen thuis laten. Daarom is het een moeilijk te plaatsen hondje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:05:15 #86
163650 Greys
pi_52753329
Nou ze heeft alweer teruggebeld Bowie zit momenteel samen met Wilma in een verblijf en die gaan prima samen. Jacqueline kende Wilma goed, omdat die eerst in Rotterdam zat, maar nu naar Krimpen was gegaan om bij Bowie te zitten. Ze zei: 'Jaaa, die ouwe bok heeft dus gewoon een jonge vriendin van 5 jaar!". En toen riep ze nog "Flippie!!!" want Flippie zit ook op het werk bij haar maar dan wel in een hok en die wilde er dus duidelijk uit

Op de site staat Wilma als "een poes met pit" want als ze net opgerold ligt te knorren op je schoot en jij wilt opstaan, kan je nog wel eens een klap krijgen van d'r En ze kan niet met andere katten... Behalve met Bowie dus, zo is gebleken!

Meet Wilma, die bij Bowie zit! (Jacqueline gaat een andere foto regelen voor op de site, want deze schrikt ook nogal eens af )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:26:10 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52753944
Die Bowie...ouwe snoeperd
Lezen de medewerkers van het asiel hier trouwens mee?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:27:38 #88
163650 Greys
pi_52753991

****************************************************************************************************************
Geachte mevrouw *Greys*,

Wij willen graag wat naar jullie verzenden voor het asiel.
Op welk adres kunnen de goederen bezorgd worden?

Met vriendelijke groet,

Kim van Zuilekom
Verkoop binnendienst
****************************************************************************************************************

Van StarinkBV, als antwoord op mijn mailtje!!! Met dank aan mrSPLIFFY voor de tip!!!

Ik laat de spulletjes hierheen sturen, dan voeg ik het op 22 september uiteraard bij de rest!
En ik laat hier natuurlijk weten wat ze me opsturen!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:28:36 #89
163650 Greys
pi_52754025
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Bowie...ouwe snoeperd
Lezen de medewerkers van het asiel hier trouwens mee?
Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zien Toch? Wat vind jij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:28:58 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52754038
Geweldig!
Echt super!

pi_52754040
effe jeckyll update ze is geschat op 6 weekjes, weegt 550 gram en is evrder kerngezond en ik kreeg een kittenpakket mee die natuurlijk voor dr nieuwe baasjes is, meld u maar
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:31:30 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_52754121
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee! Ik heb getwijfeld of ik haar de link naar het topic zou geven, maar dan is het geen verrassing meer wat ze allemaal krijgen, als ze het lijstje zien Toch? Wat vind jij?
Da's ook wel weer zo, maar aan de andere kant kunnen ze al wel gaan bedenken of en waar ze alles kwijt kunnen. En kijken of er wat tussen staat wat ze evt. nog aan moeten schaffen, wat dan dus niet meer hoeft! (rare zin, maar je snapt um wel he?)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:34:21 #93
163650 Greys
pi_52754215
MM, fijn dat ze zo gezond is joh! Ik hoop echt dat ze snel een eigen huisje krijgt!

Ingetje, daar zit ook wel weer wat in. Lastige beslissing he Aan de ene kant de verrassing, aan de andere kant de 'handigheid' als ze het wel weten... Laten we er gewoon nog heel effies een dagje over nadenken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52754247
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart ) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:08 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52754376
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:52 schreef Greys het volgende:
Ze trekken de inhoud er uit en slopen het, uit verveling natuurlijk...
neehoor...pure vernielzucht...bij die van mij dan tenminste

een pluchebeest is binnen 5 minuten uitgehold, een bal duurt iets langer maar daar vinden we in no time ook nog alleen maar flarden van.
het liefst heeft ze dat wij 1 deel van het speelgoed vasthouden zodat ze lekker haar tanden erin kan zetten en dan gaat ze er keihard aan trekken.

als je haar dan tijdens het trekken op haar neus aanraakt begint ze echt vervaarlijk te grommen!! maar daar trap ik niet in he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:39:54 #96
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52754411
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga nu naar de stad en laat de 2 dames (met mn hand op mn hart ) bij elkaar, misschien levert t idd iets op
goedzo...ze moeten echt gewoon wennen hoor. kan soms heel lang duren...koppige beesten enzo
pi_52754462
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaat vast wel goed.

Ik heb trouwens Karel vanochtend bij de DA achter gelaten alwaar zijn goudblonde kroonjuwelen verwijderd zouden worden.
Tussen hem en de anderen gaat het inmiddels ook prima. Hij heeft Bijoux ook een gouden toekomst beloofd als vader van zijn kindjes die hij nu inmiddels niet meer kan maken. Was ik gister zelf bij. Hij besteeg haar heel liefelijk en beet zachtjes in haar nek. de heupjes bogennaar beneden en hij pinde haar op de grond. vervolgens gaf ie haar een likje over de bol en stapte ook heel zachtjes weer af :D
Ze slapen zelfs samen. Karel is groter dan zijn moeder en Bijoux rolt zich op tussen zijn poten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52754468
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...

nouja meer OT doneren mensen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:43:46 #99
163650 Greys
pi_52754537
Puckzzz, die van mij gromt ook als een bizar eng monster als zij haar Ikea-rat vast heeft en ik de andere kant, en als ik dan haar op d'r borst een beetje terugduw, dan zou je zweren dat ze hartstikke vals is, die geluiden die er dan uit komen

(Er is al een keer een voortand in de rat blijven hangen dus sindsdien mag het ouwetje met de lossige tandjes dus niet meer zo hard trekken en houden we het wel bij gooien en weer ophalen enzo... )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:44:09 #100
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52754548
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig zijn mensen niet zo als we nieuwe mensen in een zelfde ruimte zien ik hoop zo dat er snel een goed baasje is die dr wil komen halen *zucht* en anders toch ook naar t asiel...

nouja meer OT doneren mensen
nou soms wil ik dat eigenlijk wel het liefst doen

of achter een bank kruipen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')