Ik zal je op de hoogte houdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef horney_dorney het volgende:
hahaha, lol
Laat even weten of er wat zinnings uitkomt!
Zo niet, dan vrees ik dat ik over driekwart jaar voor de tv verantwoording moet afleggen voor mislukte pogingen de boel te fixen![]()
Ik heb op deze manier een electricien gevonden. Interessant hoeveel offertes kunnens schelen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:54 schreef realbase het volgende:
ik heb er ooit gebruik van gemaakt voor een hovenier.
Werkte prima hoor...
( waarschijnlijk vraagt de aannemer wel , dat je door geeft aan cassius dat je geen van de 3 hebt gekozen en dan je zelf iemand hebt geregeld.. dan hoeven zij Cassius niet te betalen )
Het ging om het vervangen van de 'stoppenkast' (van model kruik naar 2x ALS met 8 automaten) en het aanlegen van drie nieuwe groepen op zolder (WM/WD en drie nieuwe kamers). Goedkoopste was iets van 800 euro, duurste was iets van 1800 euro.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef horney_dorney het volgende:
je krijgt er 3 binnen toch? Hoeveel % zat er verschil tussen?
Check de site even.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef josvr het volgende:
Ja sorry maar dit kan toch niet goed werken? Ik bedoel: voor veel klussen moet iemand het toch eerst gezien hebben. Hoe kan iemand nu ongezien een prijs afgeven? Of je offerte aanvraag moet erg gedetaileerd zijn, maar dan kan het nog zijn dat je verkeerde informatie opgeeft (per ongeluk), of dat bepaalde informatie anders wordt ingeschat (b.v. ze verwachten ergens makkelijk bij te kunnen, maar als ze de opdracht hebben blijkt dit niet het geval te zijn).
Ja maar dat bedoel ik toch niet. Voorbeeld: jij wilt klus X uitgevoerd hebben. Daarvoor moet Y verwijderd worden. Dit meld je niet bij de offerte (bewust of onbewust). De klusser krijgt de opdracht, komt de klus uitvoeren, maar ziet bij aankomst dat het veel meer werk gaat kosten omdat Y verwijderd moet worden. Klusser heeft geen zin meer in de opdracht of tegen een veel hogere prijs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Check de site even.
1. Je beschrijft je 'klus'
2. 1 tot 3 aannemers reageren daar op
3. Afspraken maken over werk opnemen
4. offetes uitbrengen
5. selecteren en uitvoeren
In de real world ontmoeten mensen elkaar ook nog wel eens. Het klinkt eng, maar als je er eenmaal aan gewend bent dan vallen contacten met andere mensen meestal wel mee.
Ik heb drie keer iemand over de vloer gehad die werk kwam opnemen. Ik heb daarna drie offertes gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:37 schreef josvr het volgende:
[..]
Als iemand iets echt gezien heeft kan hij een goede inschattig maken. Offerrtes aanvragen via dit soort websites is daarom grote onzin.
Nee, je krijgt een aantal afspraken voor werkopname die tot een offerte leidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:34 schreef horney_dorney het volgende:
kortom, je krijgt dus een prijsindicatie; o.b.v. die info kun je mensen in real life (zeg maar in het echt, zonder internet) uitnodigingen een offerte te laten maken door ze de klus te showen. Toch?
In dit geval heb je dus geen slechte ervaring met Casius, maar met de klusser. Ook als je iemand vindt via een vriend/kennis of een advertentie kan het zijn dat je een prutser over de vloer krijgt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef uiterwaal2 het volgende:
Ik heb zeer slechte ervaringen met Casius. Ik heb mijn badkamer laten verbouwen door een klusser via Casius. De prutser werkte 3 a 4 uur per dag op de tijden die hem uitkwamen. De hele verbouwing heeft 4 maanden geduurd. Prutser kon de kranen en douche niet recht krijgen waardoor er iemand anders moest komen. Tevens diverse beschadigingen waaronder diepe krassen in het bad. Ik heb een inloopdouche maar een scherm was achteraf niet nodig geweest omdat het water nu door de hele badkamer heen gaat. Wel een vette meerprijsrekening van 40% van de totale rekening. Tevens heeft hij de oude kranen maar gewoon mee naar huis meegenomen. Casius gebeld. Zij kunnen niets doen. Dit wordt dus een advocatenkwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |