abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202366
Toen ik gisteren het weekoverzicht zag vond ik toch steeds vaker dat Sabine erg afgezeken werd. Het was een beetje een deja-vu. Want voordat Martin uiteindelijk weg was werden van hem ook alleen maar negatieve dingen geshowd, toen hij eruit was zagen wij als kijkers ineens een andere kant van Martin.
VOO doet nu precies hetzelfde met Sabine, alle roddels die je hoort gaan over Sabine, je ziet alleen maar slechte uitspraken van haar. En ja, wij als publiek gaan ons ergeren en 'stemmen' haar weg.
Sabine wordt op dit forum ook flink afgezeken, ja slim is ze niet en ze is een beetje oppervlakkig maar ja wie niet??
VOO wil volgens mij niet dat Mona eruit gaat want van haar worden meer positieve dingen uitgezonden (behalve haar vreselijk kattengejank :-))
Ik gok dus dat Sabine de volgende is, ongeacht mijn eigen mening. Het is gewoon een simpel optelsommetje.

Graag reacties.......ben ik de enige die dit ziet??

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_202367
Lees de andere topics ook 'ns, Dizzy,
dan kom je het vanzelf tegen
pi_202368
Goede observatie, maar ik kan me gwoon niet voorstellen dat V. twee keer hetzelfde geintje uithaalt.

Bovendien is die actie met Bart gisteren niet zo weergegeven dat een hoop mensen het weer interessant gaan vinden om haar erin te houden (en zodoende Bart een mogelijkheid te geven hem erin te houden , sorry, erg goedkoop).

maandag 18 oktober 1999 @ 11:11:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_202369
quote:
op 10-18-1999 om 11:05 AM schreef Moor het volgende:
Lees de andere topics ook 'ns, Dizzy,
dan kom je het vanzelf tegen

ik log net in op Fok en lees overal verschillende topics.. ik weet dat het al onzettend veel vaker is gezegd ... kunnen er geen vaste topics worden gemaakt (ik zet het hier om dus weer geen extra topic te maken)

is er ook geen mogelijkheid om dubbele, onzinnige topics in een centrale prullebak te deponeren

deze topic is niet onzinnig ofzo maar inderdaad al een stuk of 4x gepost

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_202370
Dizzzy, ik ben voor Sabine! Inderdaad, niet omdat ze zo slim is, maar zo dom. Mona is dit ook, maar je hebt dom en dom en het ene is vermakelijken het ander is irritant.
Vraagje: Waarom zou Veronica in de hand willen hebben wie eruit gaat?
*SAM*

pi_202371
quote:
op 10-18-1999 om 11:02 AM schreef DizzY het volgende:
Toen ik gisteren het weekoverzicht zag vond ik toch steeds vaker dat Sabine erg afgezeken werd. ...je ziet alleen maar slechte uitspraken van haar. En ja, wij als publiek gaan ons ergeren en 'stemmen' haar weg.
Graag reacties.......ben ik de enige die dit ziet??

Mijn mening is dat alleen al de opmerkingen die Bien over Bart (tegen Mona) maakte, reden genoeg zijn om haar eruit te stemmen. Ongeacht wat ze voor de rest voor een goede opmerkingen zou hebben gemaakt. Eerlijk gezegd kom ik toch niet veel verder als: "Ooooh wa Liiieeeffff!!!!" en "Er sprong meteen wild vlees naar buiten".

Sabbeltje is in mijn opinie gewoon een verwend kreng dat het verdiend er uit geknikkerd te worden!

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_202372
Tuurlijk wordt het Sabientje omdat dit voor de komende tijd een stuk interessanter voor de televisie is.

Mona is niet geliefd (bij dit forum) maar is veel interessanter om te blijven omdat ze lekker kan stoken.

Ook Bart moet blijven om te kijken hoe die zich weer in de groep zal plaatsen.

Als Bart verdwijnt i.p.v. Sabien zal er niet gek veel veranderen. De meiden zijn nog steeds in twee kampen verdeelt en de jongens zullen Bart niet eens missen.

maandag 18 oktober 1999 @ 11:36:00 #8
957 Skraph
boy genius....
pi_202373
quote:
op 10-18-1999 om 11:29 AM schreef sam het volgende:

Kijkcijfers! Het gaat allemaal om de kijkcijfers!

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  maandag 18 oktober 1999 @ 11:46:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_202374
Als het om de kijkcijfers zou gaan dan Sabine er niet uit... kijk maar naar het aantal reacties alleen al hier over sabien ( zo'n, 35% denk ik) op dit forum

voor de kijkcijfers zou inderdaad Willem of Maurice eruit moeten maar dat zal niet gebeuren in deze ronde

pi_202375
quote:
Van Skraph - 18 Oktober 1999 @ 11:36. (12)

quote:

Kijkcijfers! Het gaat allemaal om de kijkcijfers!

Als er iets niet in de hand te hebben is, zijn het wel kijkcijfers. Ik werk zelf voor GTST en ik begrijp niet waarom daar 1,5 miljoen mensen naar kijken en naar Goudkust nog geen kwart miljoen. En: als Sabine zo'n grote factor van ergernis is, zouden ze haar beter kunnen laten blijven, want ook dat trekt kijkers...

[Dit bericht is gewijzigd door sam (Datum 18 Oktober 1999).]

*SAM*

pi_202376
Sorry Re, das precies wat jij ook zegt. Mee eens dus.
*SAM*

pi_202377
quote:
op 10-18-1999 om 11:58 AM schreef sam het volgende:
Als er iets niet in de hand te hebben is, zijn het wel kijkcijfers. Ik werk zelf voor GTST en ik begrijp niet waarom daar 1,5 miljoen mensen naar kijken en naar Goudkust nog geen kwart miljoen

Nou ik denk dat ik het wel begrijp, het gaat gewoon om een samenloop van omstandigheden, alle factoren in de productie van zo'n serie en natuurlijk de smaak van het publiek op een bepaald moment. Enige probleem, zoals je zelf al aangeeft: 'Er is geen enkele manier om daadwerkelijk te voorspellen hoe het publiek zal gaan reageren op een programma'.

Wat die laatste uitspraak van je betreft, ben ik het volledig met je eens: "Slechte publiciteit is ook publiciteit!"

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
  maandag 18 oktober 1999 @ 12:23:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_202378
off topic... GTST loopt al zo lang.

Goudkust = Mona

pi_202379
Mooi gesproken Re
*SAM*

pi_202380
Allemaal leuk en aardig dat Voo de boel manipuleert voor kijkcijfers of i.d. Maar als de bewoners degene nomineren welke veronica erin wil houden kunnen ze daar niks aan doen toch?
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_202381
Ik vraag mij af of iemand de schoonmaak actie van gisteren "life" op de streams heeft gezien en of het een werkelijke afspiegeling van de waarheid was, of een handig staaltje van mixwerk van V?

Want waarom zaten Willem en Ruud dan te klagen over Sab en niet over Mona, of is dat er dan uit geknipt?

Ik weet zeker dat het knip en plak werj van V ons op het verkeerde been zet maar als ik nu van een "ooggetuige" verslag kan krijgen wat er precies is gebeurt Zondag....

Wie o wie?

pi_202382
inderdaad ruler daar heb je gelijk in maar ze zijn niet zo heel erg blond bij VOO want ze hebben altijd de 'publieksstemmen' nog natuurlijk.
Als iedereen in het BB huis bijvoorbeeld Karin nomineert dan zeggen ze NOG dat het publiek bijvoorbeeld Sabine massaal heeft weggestemd dus zo houden ze altijd een vinger in de pap
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  maandag 18 oktober 1999 @ 13:33:00 #18
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_202383
quote:
op 10-18-1999 om 11:02 AM schreef DizzY het volgende:
...
Sabine wordt op dit forum ook flink afgezeken, ja slim is ze niet en ze is een beetje oppervlakkig maar ja wie niet??
...

Ik hoop dat je nu aan de andere bewoners refereert, anders heb ik een probleem met die uitspraak.

Live young, die fast.
pi_202384
quote:
(...)Vraagje: Waarom zou Veronica in de hand willen hebben wie eruit gaat?

Sam, lees het boek 1984 van George Orwell (waarop BB is gebaseerd) en je weet het antwoord!

maandag 18 oktober 1999 @ 21:28:00 #20
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_202385

Manipulatie
hoezo?

kijk nu eens naar Maurice?
in al die tijd dat BB draiit heeft hij +/- 10 zinnen met inhoud gezegd.
En jullie hebben het over manipulatie?

Veronica (waarom kort iedereen dit af met VOO?)
weet precies wat ze doen, en wat ze doen is zelf een beetje stoken....
Zij zijn degenen die het publiek laten zien wat er gebeurd.

Dus Natuurlijk worden de beelden gemanipuleerd, eigenlijk is deze topic een beetje overbodig, want:
a) wat doe je er tegen?
b) we zijn het er allemaal over eens.

Tetsuo
Kaneda
Cairon

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:34:00 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_202386
VOO = Veronica Omroep Organisatie
Lekker douchen!
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:39:00 #22
995 PeteRp
What a decade!
pi_202387
Een ding weten we zeker: met de nominaties kan niet gemanipuleerd worden. Ik denk dat V zelf ook niet erg gelukkig is met deze uitkomst. Zij letten vooral op wie er voor leven in de brouwerij zorgt en minder op wie zich sociaal OK gedraagt. Zowel Bart als Sabien leveren een behoorlijke bijdrage; misschien geen positieve, maar er wordt vooral over hen gepraat.
Waar natuurlijk heel goed mee gemanipuleerd kan worden is de stemming door het publiek. Hetzij direct, hetzij indirect door selectief uitzenden van bep. beelden.
Tell the others!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')