Graag reacties.......ben ik de enige die dit ziet??
Bovendien is die actie met Bart gisteren niet zo weergegeven dat een hoop mensen het weer interessant gaan vinden om haar erin te houden (en zodoende Bart een mogelijkheid te geven hem erin te houden , sorry, erg goedkoop).
quote:
op 10-18-1999 om 11:05 AM schreef Moor het volgende:
Lees de andere topics ook 'ns, Dizzy,
dan kom je het vanzelf tegen
ik log net in op Fok en lees overal verschillende topics.. ik weet dat het al onzettend veel vaker is gezegd ... kunnen er geen vaste topics worden gemaakt (ik zet het hier om dus weer geen extra topic te maken)
is er ook geen mogelijkheid om dubbele, onzinnige topics in een centrale prullebak te deponeren
deze topic is niet onzinnig ofzo maar inderdaad al een stuk of 4x gepost
quote:
op 10-18-1999 om 11:02 AM schreef DizzY het volgende:
Toen ik gisteren het weekoverzicht zag vond ik toch steeds vaker dat Sabine erg afgezeken werd. ...je ziet alleen maar slechte uitspraken van haar. En ja, wij als publiek gaan ons ergeren en 'stemmen' haar weg.
Graag reacties.......ben ik de enige die dit ziet??
Mijn mening is dat alleen al de opmerkingen die Bien over Bart (tegen Mona) maakte, reden genoeg zijn om haar eruit te stemmen. Ongeacht wat ze voor de rest voor een goede opmerkingen zou hebben gemaakt. Eerlijk gezegd kom ik toch niet veel verder als: "Ooooh wa Liiieeeffff!!!!" en "Er sprong meteen wild vlees naar buiten".
Sabbeltje is in mijn opinie gewoon een verwend kreng dat het verdiend er uit geknikkerd te worden!
Mona is niet geliefd (bij dit forum) maar is veel interessanter om te blijven omdat ze lekker kan stoken.
Ook Bart moet blijven om te kijken hoe die zich weer in de groep zal plaatsen.
Als Bart verdwijnt i.p.v. Sabien zal er niet gek veel veranderen. De meiden zijn nog steeds in twee kampen verdeelt en de jongens zullen Bart niet eens missen.
quote:
op 10-18-1999 om 11:29 AM schreef sam het volgende:
Vraagje: Waarom zou Veronica in de hand willen hebben wie eruit gaat?
Kijkcijfers! Het gaat allemaal om de kijkcijfers!
voor de kijkcijfers zou inderdaad Willem of Maurice eruit moeten maar dat zal niet gebeuren in deze ronde
quote:
Van Skraph - 18 Oktober 1999 @ 11:36. (12)
quote:op 10-18-1999 om 11:29 AM schreef sam het volgende:
Vraagje: Waarom zou Veronica in de hand willen hebben wie eruit gaat?Kijkcijfers! Het gaat allemaal om de kijkcijfers!
Als er iets niet in de hand te hebben is, zijn het wel kijkcijfers. Ik werk zelf voor GTST en ik begrijp niet waarom daar 1,5 miljoen mensen naar kijken en naar Goudkust nog geen kwart miljoen. En: als Sabine zo'n grote factor van ergernis is, zouden ze haar beter kunnen laten blijven, want ook dat trekt kijkers...
[Dit bericht is gewijzigd door sam (Datum 18 Oktober 1999).]
quote:
op 10-18-1999 om 11:58 AM schreef sam het volgende:
Als er iets niet in de hand te hebben is, zijn het wel kijkcijfers. Ik werk zelf voor GTST en ik begrijp niet waarom daar 1,5 miljoen mensen naar kijken en naar Goudkust nog geen kwart miljoen
Nou ik denk dat ik het wel begrijp, het gaat gewoon om een samenloop van omstandigheden, alle factoren in de productie van zo'n serie en natuurlijk de smaak van het publiek op een bepaald moment. Enige probleem, zoals je zelf al aangeeft: 'Er is geen enkele manier om daadwerkelijk te voorspellen hoe het publiek zal gaan reageren op een programma'.
Wat die laatste uitspraak van je betreft, ben ik het volledig met je eens: "Slechte publiciteit is ook publiciteit!"
Want waarom zaten Willem en Ruud dan te klagen over Sab en niet over Mona, of is dat er dan uit geknipt?
Ik weet zeker dat het knip en plak werj van V ons op het verkeerde been zet maar als ik nu van een "ooggetuige" verslag kan krijgen wat er precies is gebeurt Zondag....
Wie o wie?
quote:
op 10-18-1999 om 11:02 AM schreef DizzY het volgende:
...
Sabine wordt op dit forum ook flink afgezeken, ja slim is ze niet en ze is een beetje oppervlakkig maar ja wie niet??
...
Ik hoop dat je nu aan de andere bewoners refereert, anders heb ik een probleem met die uitspraak.
quote:
op 10-18-1999 om 11:29 AM schreef sam het volgende:
(...)Vraagje: Waarom zou Veronica in de hand willen hebben wie eruit gaat?
Sam, lees het boek 1984 van George Orwell (waarop BB is gebaseerd) en je weet het antwoord!
kijk nu eens naar Maurice?
in al die tijd dat BB draiit heeft hij +/- 10 zinnen met inhoud gezegd.
En jullie hebben het over manipulatie?
Veronica (waarom kort iedereen dit af met VOO?)
weet precies wat ze doen, en wat ze doen is zelf een beetje stoken....
Zij zijn degenen die het publiek laten zien wat er gebeurd.
Dus Natuurlijk worden de beelden gemanipuleerd, eigenlijk is deze topic een beetje overbodig, want:
a) wat doe je er tegen?
b) we zijn het er allemaal over eens.
Tetsuo
Kaneda
Cairon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |