quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha jij sterft alleen in een appartementje volgestampt met katten.
Dit klinkt toch echt verbitterd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef Nemain het volgende:
Verliefde mensen![]()
So sad.
Die geven elkaar na 2 maanden kettinkjes en armbandjes en ringen..![]()
Gewoon niet aan beginnen, je mist toch niks.
Stereotypo kotsverwekkend gedrag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Tegan het volgende:
Op mijn werk komen naast gezinnen ook veel stelletjes. Als ze dan iets bestellen dan gaat het ongeveer zo;
Stelletje: *bestelling*
Ik: *neemt bestelling op*
Ik: Dan wordt het *bedrag* alstublieft.
#1 van het stel: *zoekt geld*
#2 van het stel: *betaald stiekem*
#1 van het stel: He, ik zou toch betalen
*Stel gaat uitgebreid elkaar zoenen of affectie tonen naar elkaar.*
![]()
Klacht: Verliefde stelletjes terwijl ik zelf single ben :'(.
HAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef BereNDD het volgende:
verkapt ik-ben-zo-jaloers-op-stelletjes-en-wil-zelf-ook-een-vriendin-maar-zoekie-zoekie-ies-moeilijk topic
Ach, in deze tijden, waarin 1 op de twee huwelijken en waarschijnlijk evenzoveel 'gewone' relaties stuklopen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:04 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dit klinkt toch echt verbitterd..![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Stereotypo kotsverwekkend gedrag.
Of je zelf nou een relatie hebt of niet.
Ik vind dat gedoe ook erg onsmakelijk maar ik heb wel een vriendin.
(die ik in het openbaar hooguit een keer in de reet knijp om alle komende vragen maar even in te koppen)
Niet gelukkig nee, héél soms wel tijdelijk gelukkiger...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ach, in deze tijden, waarin 1 op de twee huwelijken en waarschijnlijk evenzoveel 'gewone' relaties stuklopen..
Niet iedereen is zo desperate dat ze denken dat ze alleen gelukkig kunnen zijn als ze een relatie hebben.
![]()
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet gelukkig nee, héél soms wel tijdelijk gelukkiger...
Over het algemeen deel ik wel je mening, maar met vlagen koester ik nog wel de hoop dat ik ooit weer eens toevallig tegen een amusante jongen aanloop. Ook al weet je dat de kans zo verwaarloosbaarklein is dat een relatie een lange tijd mee gaat. Zonder hoop begin je wel snel te vergrijzen.
Typisch dat vrouwen hetzelfde zo vaak over mannen bewerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef Shitonya het volgende:
Of de wc bril steeds omhoog laten echte mannen zijn de baas over de wcbril
Of zelden kunnen zwijgen in de bioscoophet zijn altijd vrouwen die doorgiechelen de hele film![]()
Of zeggen "ik bel je nog wel" en nooit meer terugbellendat ligt eerder aan jou denk ik_!
Of de troep niet achter je reet opruimendoen vrouwen ook niet
Of ons geen minuut rust kunnen, omdat je lul altijd aandacht moetOke daar heb je miss gelijk in
Of niet kunnen kokenTosti's, pizza's, pannekoeken![]()
Of verzwijgen dat je met een ander mokkel hebt zitten neuken
Of je aantal exen delen door drieDoen vrouwen ook al
Of eeuwig gaan zitten zeveren, terwijl bindingsangst gewoon één woord is en niet tig klagende zinnenrelatie's![]()
Of elk neukdier bespreken met je vrienden en de seks tien maal uitvergrotenWie en hoe je neukt blijft tussen jou, je chick en je vrienden tijdens het bierdrinken![]()
Of met cliché's aankomen zoals "het maakt niet uit hoe groot hij is, maar wat je ermee doet", om je eigen - slechts met vergrootglas zienbare - leuter te maskerenDaar heb ik dus geen last van_!
Als we zo gaan beginnen -_-
Weet ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:
Wel schattig dat je alles probeert tegen te spreken![]()
Oh ja, en oude vrouwen zijn hopeloos, die vallen voor alles wat ze aandacht geeft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:
Wel schattig dat je alles probeert tegen te spreken![]()
God, je zou je gaan afvragen hoe het met de jonge vrouwen zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef Shitonya het volgende:
Waarom zou ik.. ik ben niet oud...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |