Bekend gevoel, erg vervelend soms. Maar toch ben ik altijd blij voor ze, afgunst is zo 1993quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Tegan het volgende:
Klacht: Verliefde stelletjes terwijl ik zelf single ben :'(.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha jij sterft alleen in een appartementje volgestampt met katten.
lolquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef rusketier het volgende:
*mompelt iets over macdonals, en kleine meisjes.
Volgens mij zat dat stelletje gisteren voor mij in de bios.... en ja.. sorry, het is heeel leuk voor hun... maar ik vind mezelf soms dan best ff zielig haha.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Tegan het volgende:
Op mijn werk komen naast gezinnen ook veel stelletjes. Als ze dan iets bestellen dan gaat het ongeveer zo;
Stelletje: *bestelling*
Ik: *neemt bestelling op*
Ik: Dan wordt het *bedrag* alstublieft.
#1 van het stel: *zoekt geld*
#2 van het stel: *betaald stiekem*
#1 van het stel: He, ik zou toch betalen
*Stel gaat uitgebreid elkaar zoenen of affectie tonen naar elkaar.*
![]()
Haha, met jou kan ik praten!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat stelletje gisteren voor mij in de bios.... en ja.. sorry, het is heeel leuk voor hun... maar ik vind mezelf soms dan best ff zielig haha.![]()
Haha... uhm... flauw! ? *zucht* zo jammer dat mensen een opmerking al niet meer met een lach kunnen zien/lezen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef beelz het volgende:
Jezus en dit kon niet in je dagboek?
Nee hoor, als ik er op dit moment echt 1 zou willen... zou ik er wel 1 hebben. maar dat wil niet zeggen dat ik soms die momenten ook wel weer eens wil. je moet onderscheid kunnen maken he....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef mighty_myte het volgende:
eigenlijk is de TT dus: ik wil een vriend! hullie
Inderdaad! in iran zouden ze ook een nekschot / levenslange martelingen krijgen als ze openbaar zo klef deden!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef chatter het volgende:
Het zou verboden moeten worden, vind ik.
![]()
Mja, klopt, maar dan kan ik iig nog naar de film kijken. Op mijn werk irriteren ze me omdat ik verplicht ben ze te helpen en daardoor ook al dat kleffe gedoe met staanplaats op eerste rang meekrijg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef Shitonya het volgende:
ach dat heeft iedereen wel eens.. moet je eens voor de grap naar de bioscoop gaan, daar puilt het uit van de stelletjes
Er is altijd nog een oplossing...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Shitonya het volgende:
Dan moet het hele leven een hel zijn, omdat je overal bespuugt wordt met stelletjes..strand, bioscoop, bos, pretpark, stad, supermarkt, uitgaan..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Er is altijd nog een oplossing...
We kopen onze vriend jack [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef Dibble het volgende:
kleffe gedoeals ik naar bios ga met chick stop ik altijd popcorn in haar kut
![]()
whehe mocht je wille.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
![]()
Oh dat verklaart je vrijgezelle bestaan
maar als ik nou zo'n geil breezah sletje op de hurken zie zitten, en zich keihard vingert omdat ze aan haar vriendje denkt, vind ik het wel weer cheilquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
Schijt gek, zo erg is dat toch niet.
Wat ik wel gaar vind is als mensen uitgebreid elkaar gaan aflebberen in een openbare ruimte :/
Zo sad is dat want die gast gaat toch na 2 weken weer andere breezersletjes neuken dus #care
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
maar als ik nou zo'n geil breezah sletje op de hurken zie zitten, en zich keihard vingert omdat ze aan haar vriendje denkt, vind ik het wel weer cheil
Als je echt eenzaam sterft dan zijn je verre neven en nichten zo druk met het ruzie maken om de erfenis dat een grafsteen er waarschijnlijk niet eens af kanquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Je zal nooit meer seks hebben, eenzaam sterven en je grafsteen zal ondergepist worden door honden.![]()
"relatie: nee"quote:
En kopen ze jack!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Mensen die elkaar publiekelijk aflebberen verdienen een nekschot.
Zijn meestal ook van die BrEeZaHs die de eerste twee weken tot over hun oren barsten van de vlindertjes, al dan niet hormonen, terwijl ze 's avonds met MSN namen als "LuF JoE 4 EvAh!111einseins FRIENDS FOR LIFE!!! STERKTE TRUUS (k) MIEP I LOVE YOU (l)(l)(l) Al 36 uurtjuz saampjuz met Michael -xx-!!111" elkaar bekokstoven met uiterst spannende gesprekjes over wie het eerst voor de webcam z'n onderbroek omlaag durft te trekken.
Geef het 2 weken, dan is het toch al uit met ze en dan zitten ze beide met een verdrietig/kwaadaardig ingerichte Hyves/MySpace/Cu@ over hoe kut het leven wel niet is, rottend achter hun met bloemenstikkertjes beplakte computers.
Indd! ik hoop dat ze op hun bek gaan en hardquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:36 schreef Shivo het volgende:
Mensen die verliefd zijnNaief en jong zijn ze. Het leven krijgt ze nog wel.
Dit klinkt toch echt verbitterd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:54 schreef Nemain het volgende:
Verliefde mensen![]()
So sad.
Die geven elkaar na 2 maanden kettinkjes en armbandjes en ringen..![]()
Gewoon niet aan beginnen, je mist toch niks.
Stereotypo kotsverwekkend gedrag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Tegan het volgende:
Op mijn werk komen naast gezinnen ook veel stelletjes. Als ze dan iets bestellen dan gaat het ongeveer zo;
Stelletje: *bestelling*
Ik: *neemt bestelling op*
Ik: Dan wordt het *bedrag* alstublieft.
#1 van het stel: *zoekt geld*
#2 van het stel: *betaald stiekem*
#1 van het stel: He, ik zou toch betalen
*Stel gaat uitgebreid elkaar zoenen of affectie tonen naar elkaar.*
![]()
HAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:04 schreef BereNDD het volgende:
verkapt ik-ben-zo-jaloers-op-stelletjes-en-wil-zelf-ook-een-vriendin-maar-zoekie-zoekie-ies-moeilijk topic
Ach, in deze tijden, waarin 1 op de twee huwelijken en waarschijnlijk evenzoveel 'gewone' relaties stuklopen..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:04 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dit klinkt toch echt verbitterd..![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Stereotypo kotsverwekkend gedrag.
Of je zelf nou een relatie hebt of niet.
Ik vind dat gedoe ook erg onsmakelijk maar ik heb wel een vriendin.
(die ik in het openbaar hooguit een keer in de reet knijp om alle komende vragen maar even in te koppen)
Niet gelukkig nee, héél soms wel tijdelijk gelukkiger...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ach, in deze tijden, waarin 1 op de twee huwelijken en waarschijnlijk evenzoveel 'gewone' relaties stuklopen..
Niet iedereen is zo desperate dat ze denken dat ze alleen gelukkig kunnen zijn als ze een relatie hebben.
![]()
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet gelukkig nee, héél soms wel tijdelijk gelukkiger...
Over het algemeen deel ik wel je mening, maar met vlagen koester ik nog wel de hoop dat ik ooit weer eens toevallig tegen een amusante jongen aanloop. Ook al weet je dat de kans zo verwaarloosbaarklein is dat een relatie een lange tijd mee gaat. Zonder hoop begin je wel snel te vergrijzen.
Typisch dat vrouwen hetzelfde zo vaak over mannen bewerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef Shivo het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Amusante jongens zijn er best. Maar jullie wijven verkloten het altijd weer door of te veel te zeiken of door vreemd te gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef Shitonya het volgende:
Of de wc bril steeds omhoog laten echte mannen zijn de baas over de wcbril
Of zelden kunnen zwijgen in de bioscoophet zijn altijd vrouwen die doorgiechelen de hele film![]()
Of zeggen "ik bel je nog wel" en nooit meer terugbellendat ligt eerder aan jou denk ik_!
Of de troep niet achter je reet opruimendoen vrouwen ook niet
Of ons geen minuut rust kunnen, omdat je lul altijd aandacht moetOke daar heb je miss gelijk in
Of niet kunnen kokenTosti's, pizza's, pannekoeken![]()
Of verzwijgen dat je met een ander mokkel hebt zitten neuken
Of je aantal exen delen door drieDoen vrouwen ook al
Of eeuwig gaan zitten zeveren, terwijl bindingsangst gewoon één woord is en niet tig klagende zinnenrelatie's![]()
Of elk neukdier bespreken met je vrienden en de seks tien maal uitvergrotenWie en hoe je neukt blijft tussen jou, je chick en je vrienden tijdens het bierdrinken![]()
Of met cliché's aankomen zoals "het maakt niet uit hoe groot hij is, maar wat je ermee doet", om je eigen - slechts met vergrootglas zienbare - leuter te maskerenDaar heb ik dus geen last van_!
Als we zo gaan beginnen -_-
Weet ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:
Wel schattig dat je alles probeert tegen te spreken![]()
Oh ja, en oude vrouwen zijn hopeloos, die vallen voor alles wat ze aandacht geeft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:37 schreef Shitonya het volgende:
Wel schattig dat je alles probeert tegen te spreken![]()
God, je zou je gaan afvragen hoe het met de jonge vrouwen zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef Shitonya het volgende:
Waarom zou ik.. ik ben niet oud...
Nee bij jou zit de zaal nog vol..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef oorsnot het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHA
sukkel![]()
nee maar ik ga het niet eens proberenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nee bij jou zit de zaal nog vol..
![]()
Ik vind klacht 1 toch beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:48 schreef Tegan het volgende:
Om het topic wat meer diepgang te geven;
Niet alleen de stelletjes doen dit maar ook ongeveer 80% van de klanten die niet alleen zijn als ze betalen.
Klacht 2: Mensen die stiekem voor elkaar betalen. En dan vooral de reacties van de klanten naar elkaar of naar mij.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |