jij werkt zeker op de playboy mansion en jouw baas is zeker hugh heffnerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk dit is bij mij op de afdeling
[afbeelding]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij werkt zeker op de playboy mansion en jouw baas is zeker hugh heffner![]()
![]()
![]()
ik ga het eerst proberen zonder flitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
*klik*
!!!!FLITS!!!!dat wordt een ram voor je harses en twee halve foons...
Glaasje fris aanbieden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?
ik wil er niet eens aan denken weet je. mn fantasie krijgt weer de vrije loop.quote:
halloquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben er weer
Gekke periode hier ook weer achter de rug.... Hoop ik
ah je ben net op tijd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben er weer
Gekke periode hier ook weer achter de rug.... Hoop ik
ja ik ook ik merk dat de server wat traag zijn gewordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Not Found
The requested URL /topic/1068584/6/50 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.55 (Ubuntu) PHP/4.4.2-1build1 Server at forum.fok.nl Port 80
He om 16.15 nog schijten in de baas z`n tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben net ook naar de wc geweest.
is er een chauffeur wezen schijten.
tering wat een stank. echt niet normaal
anders gewoon naar een raam lokken ofzo, daar heb je beter licht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef DavyE het volgende:
trouwens ik heb ff de lichtintensiteit uitgeprobeerd in de gang het kan ermee vooruit,
maar ik ben nog geen goed figuur tegengekomen op de gang
en ik ben al naar de wc geweest uit verveling![]()
dat doet een chauffeur toch altijd ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
He om 16.15 nog schijten in de baas z`n tijd![]()
whaahhaah jij hebt echt geniale ideeenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders gewoon naar een raam lokken ofzo, daar heb je beter licht.
zo van , Zooooo zag je dat ongeluk hier buiten net ?
ja ik bedoel zo laat nog. Meestal lopen die viespeuken hier om 8.30 tot 10.00 te sgijten hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat doet een chauffeur toch altijd ?
mja ik moet snel maar s een telefoon regelen waarmee ik goeie fotos kan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
whaahhaah jij hebt echt geniale ideeen![]()
ze gaan ook meerdere bedrijven afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja ik bedoel zo laat nog. Meestal lopen die viespeuken hier om 8.30 tot 10.00 te sgijten hier![]()
![]()
zo`n u600 of u700 schijnen wel chill te zijn heb ik maar van horen zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik moet snel maar s een telefoon regelen waarmee ik goeie fotos kan maken.
tjonge weer zo lang hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |