Ik ben meer een likker.....120 per minuut ! Ze noemen me ook wel Lassiequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben meer een likker.....120 per minuut ! Ze noemen me ook wel Lassie
(maar nu word ik ECHT offtopic)
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?
welcom backquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vroeg mij ook af, waar is die Likkende Lassie gebleven omgedoopt in een kloon?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van Likkende Lassie?
Ik schakel snel over, luister nu weer naar een ijsklontjes kauwende Dennix.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Desii het volgende:
Huub je bent een toppertje.... Blof...hier aan kust.... de zeeuwse kust[afbeelding]
Voor de insiders.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
Vroeg mij ook af, waar is die Likkende Lassie gebleven omgedoopt in een kloon?
waarom kwel je jezelf toch zo......... wel dapper, maar ietwat masochistischquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakel snel over, luister nu weer naar een ijsklontjes kauwende Dennix.![]()
Ik zal het in de gaten houden voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Ik heb een ouwe strandfoto gevonden (geen idee wie er op staat) en doe het in een blauwe envelop.
Willen jullie woensdag of even melden als-ie aankomt?
Weet je wel zeker dat je die kleur wilt gebruiken??quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Ik heb een ouwe strandfoto gevonden (geen idee wie er op staat) en doe het in een blauwe envelop.
Willen ze dan dat wij merken dat ze hier meelezenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je die kleur wilt gebruiken??![]()
Ik kan me zo voorstellen dat ze die "achter" vaker krijgen en daar niet vrolijk van worden![]()
Hij moet wel langs de FEBO hè?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef avonne het volgende:
Hé Lassie....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig vielquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor de insiders.
CAP Prospera. Likkende Lassie een Fok User waar nooit meer wat van vernomen is (in het wit).
-----------> voor de zekerheid haal ik hem maar weg.
Fok policy en zo.
waardoor hij absoluut een gewaardeerde durfal van een Fokker is !!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:31 schreef maril het volgende:
[..]
Vergget nie dat LL in de kooi is geweest en verwijderd is door de bewaking, geloof dat hij Amanda lastig viel![]()
ik vrees dat we weer een tv-momentje meemakenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Lijkt Jaap iets nieuws te hebben ontdekt: lachtherapie terwijl je in het water drijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |