Of iemand uit Den Haag!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
De koks zijn binnengekomen. De wannabees moeten zelf een 4 gangendiner kokenen vanavond komt er een Franse zanger.
Jippie...helemaal los, 100%.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
de franse avond kan beginnen.
dan gaat Japie toch lekker naar huis!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef milk-shake het volgende:
Jaap heeft geen zin in 4 uur lang koken.........................leuk voor de net binnengekomen gasten
Huub zou er verstandig aan doen met Brian te gaan praten. Misschien dat ie dan het gesprek beter voor ogen krijgt. In mijn ogen was Brian het die begon over Jaap als kandidaat voor ontslag op een reactie dat Huub nix weg wou.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft geen zin om bij de anderen te gaan zitten
Nadia draagt vaak geen ondergoed,quote:
Ik snap het wel. Hij kotst van Dennix , Jaap en Naad en heeft dus geen zin gezellig met dat stel in de keuken te staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:29 schreef blomst het volgende:
Huub heeft ook geen zin in koken, WalgHuub dan ook maar.![]()
Dennix heeft zijn shirt al aangeschaft.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jippie...helemaal los, 100%.![]()
En dan vannacht allemaal standje Soixante-neuf.![]()
Naad heeft een bloedhekel aan Lieke maar als ze zelf niets heeft, dat is dus dagelijks, is Lieke wel goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nadia draagt vaak geen ondergoed,
maar pakte gisteren een onderbroek uit Lieke haar kast,
zal Nadia zelf geen ondergoed hebben?
Bestaat er een behangende Hagenees die Frans zingt?quote:
Ik maakte net even de fout het geluid aan te zetten van die stream. Gvd, wat een hysterisch gegil van die twee.quote:
en ondertussen lekker alles afkraken............walgelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad heeft een bloedhekel aan Lieke maar als ze zelf niets heeft, dat is dus dagelijks, is Lieke wel goed.
sorry ik had er een waarschuwing bij moeten zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maakte net even de fout het geluid aan te zetten van die stream. Gvd, wat een hysterisch gegil van die twee.![]()
nee zo ging het liedje nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaat er een behangende Hagenees die Frans zingt?![]()
En de vraag is: gaf Amanda haar oma ook wel eens een kadootje als ze jarig was?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wat er niet is , kan je ook niet geven, het is het gebaar)
Amanda : ik krijg 10 euro van mijn oma op mijn verjaardag .
Nadia: Wat is nou 10 euro?
Niet te geloven, wat een misselijk zeikwijf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wat er niet is , kan je ook niet geven, het is het gebaar)
Amanda : ik krijg 10 euro van mijn oma op mijn verjaardag .
Nadia: Wat is nou 10 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |