quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
quote:
Ik zie Slavia niet 2x scoren, hooguit 1x.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Nog iets van rellen gehoord? Die verhalen doen de ronde..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Mooi man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Let op komende woensdag!
Paar miljoentjes d'r bij.quote:
Tv inkomsten ofzoiets, miljoentje of tien, die PSV in geval van uitschakeling niet met Ajax hoeft te delenquote:
Op lange termijn misschien ook wel, want het is maar afwachten hoeveel punten Ajax meer kan pakken in de CL.quote:
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
CL geld verdeling op basis deelname .
Yup . Dus bedrag X voor Nederland. En x wordt onderverdeeld door het aantal deelnemers in dit geval PSV en AJAX en als Ajax het niet haalt krijgt PSV het hele bedrag. Dus als we alleen al CL halen levert dat geld op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
Het is niet voor niets dat PSV afgelopen jaar 30 miljoen heeft verdient aan de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |