Rechtsboven op "Advanced" of "Avanceerd" (Ja, ze hebben prima vertalersquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef RickoKun het volgende:
WTF Ligt het aan mij of is die fucking Azureus compleet veranderd!?
Kijk ik nu op azureus is het ineens een theater geworden waar ik filmpjes op kan kijken!?
Godverdomme! Ik wil gewoon zooi ermee downloaden, als ik verdomme een film(pje) wil kijken dan start ik diVx wel op of winamp of windows media player! Godverdomme! Hier baal ik van, nu kan ik ook niet meer checken hoeveel seeds of leechers er zijn!
FUCK paralelisatie van producten!
Weet iemand een client naast Azureus die goed is in het downen van Torrents?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
www.utorrent.com
10 x beter kleiner makkelijker en stabieler![]()
en nog even veel in te stellen als azureus met zijn java client
werkt hier gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:32 schreef Bdijk het volgende:
ze hebben alleen -edit- eruit gelazerd.. dus dan heb je wel een leuk progje, maar kan nergens meer de torrents zelf vinden..
en sneller dan Java inladenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
www.utorrent.com
even uitbroberen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef cablegunmaster het volgende:
www.utorrent.com
Ik kwam echt nooit boven de 80 kb p/s, downloaden was voor mij altijd een paar-dagen-projectquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Werkt hier perfect, dat Azureus![]()
WAUW VET SNELZORquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Werkt hier perfect, dat Azureus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |