NOTLD 1990 was de eerste zombie die ik gezien heb. Goede remake die zeer dicht bij het origineel blijft, maar neemt niet weg dat ik nog steeds tegen remakes ben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Herald het volgende:
[..]
zo laf dat mensen altijd de remake van NOTLD uit 1990 vergeten. Immer maar zeiken op remakes, maar die versie van Tom Savini kennen ze dan niet eens. Jank dan niet zeg.
En zombies renden en konden zelfs praten (en hinderlagen leggen) in Return of the Living Dead maar daar doet ook niemand huilie over. Ik snap sommige mensen echt niet.
welke zombiefilm heeft dat script dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef Elegy het volgende:
Een remake van Day... lijkt me wel wat, maar dan alsjeblieft wel met trage zombies, in grote getalen! En uiteraard een maatschappijkritisch sausje, niet wéér zo'n "Amerikaan redt weer eens de wereld en krijgt het meisje" flutscript.
haha idd, misschien Shaun of the Dead maar das geen amerikaansequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:59 schreef Herald het volgende:
[..]
welke zombiefilm heeft dat script dan?
Nog geen, en ik hoop ook niet dat zoiets ooit zou komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:59 schreef Herald het volgende:
[..]
welke zombiefilm heeft dat script dan?
dat staat haaks op deze opmerking:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:25 schreef Elegy het volgende:
Nog geen, en ik hoop ook niet dat zoiets ooit zou komen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef Elegy het volgende:
niet wéér zo'n "Amerikaan redt weer eens de wereld en krijgt het meisje" flutscript.
Twas meer een opmerking over films in het algemeen, en dat sommige remakes niet echt remakes zijn, zeg maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:37 schreef Herald het volgende:
[..]
dat staat haaks op deze opmerking:
[..]
In het kort kan ik zeggen: Mijd deze film als de pest. Wat een afschuwelijke verkrachting van het origineel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Day of the Dead DVDSCR XviD-ARROW is inmiddels vindbaar
Als zombiefilm vind ik de film niet eens zo slecht. Alleen zoals Ps2K ook al zei heeft het geen ene zak te doen met de originele versie. Het leent wat namen voor karakters, maar verder heeft het niks gemeen. Tja noem het dan Zombie Outbreak of Zombie Virus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Day of the Dead DVDSCR XviD-ARROW is inmiddels vindbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Day of the dead 2 vond ik eigenlijk beterquote:Op maandag 18 februari 2008 09:27 schreef AntiChrist het volgende:
als ie net zo goed is als day of the dead 2 : contagium dan mag je hem laten liggen![]()
ben wel benieuwd naar diary of the deadals het goed is is deze gefilmd zoals the blair witch project/ cloverfield.
Prima, dan ben ik tegen 8 uur bij jequote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Day of the dead 2 vond ik eigenlijk beter
Ik had day of the dead beter gewardeerd als ze het geen remake hadden genoemd en de zombies geen zombies hadden genoemd. Rennende zombies zijn gewoon not done imo.
Diary of the dead staat op de hdd, dus die ga ik vanavond eens even bekijken (korte review komt morgen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |