De legendarische trilogie van George A Romero:quote:Day of the Dead (2007)
Director:Steve Miner
Writers (WGA):Jeffrey Reddick (screenplay) en George A. Romero (motion picture "Day of the Dead")
Release Date:15 November 2007 (Netherlands)
Plot Outline:When the world is overrun by the flesh hungry dead a small group of survivors head to an underground military bunker in a last ditch effort to stay alive.
Klopt, zal wel met auteursrechten te maken hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:16 schreef BroesWillems het volgende:
Op de Doos van 'Dead Rising' wordt nog even de nadruk gelegd dat het spel helemaal niks met de films van George A. Romero te maken hebben.
Hij staat bij IMDB.com wel vermeld als (co)-schrijver, maar zijn echte rol daarin blijft onduidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Romero zelf weinig met deze film te maken heeft, die is bezig met Diary of the Dead, over een hoop studenten die een horrorfilm maken en echte zombies ontmoeten.
Die rennende zombies waren inderdaad een anti-climaxquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef Ps2K het volgende:
Pfff krijgen we weer rennende zombies en een versimpeld verhaal.![]()
1. Zombies rennen niet
2. Het maatschappij kritische stuk zal er wel weer uitgesloopt worden en worden vervangen door half zacht amerikaans gebagger.
En toch zal ik er weer heen gaan hopend op kettingzaag ongelukken
Rennende zombies zijn alleen goed te keuren als ze worden gecompenseerd met beren met laserogen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die rennende zombies waren inderdaad een anti-climax![]()
Dat is enkel omdat het gebaseerd is op zijn originele film, dan krijg je altijd een credit, zijn script werd waarschijnlijk aangepast door die Reddick.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij staat bij IMDB.com wel vermeld als (co)-schrijver, maar zijn echte rol daarin blijft onduidelijk.
Wat mij betreft komt er een hele TV-serie over dit onderwerp. I like it, I like it a lotquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:31 schreef ihugster het volgende:
Jezus zijn ze nog niet klaar met dat zombie gedoe? Ik vond Dawn of the Dead nog wel het beste. Deze kan dus alleen maar tegenvallen..![]()
Hmmm, in dat geval ben ik heel benieuwd wat er van deze film gaat komen. Ik vond H20 nou niet bepaald een sterk deel van Halloweenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is enkel omdat het gebaseerd is op zijn originele film, dan krijg je altijd een credit, zijn script werd waarschijnlijk aangepast door die Reddick.
Idd er zijn meer hoogwaardige zombie films nodigquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:33 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er een hele TV-serie over dit onderwerp. I like it, I like it a lot![]()
zo laf dat mensen altijd de remake van NOTLD uit 1990 vergeten. Immer maar zeiken op remakes, maar die versie van Tom Savini kennen ze dan niet eens. Jank dan niet zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef LENUS het volgende:
Hierna kwamen met wisselend succes:
Dawn of the dead (2004) remake
Land of the dead (2005)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |