mee eensquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:40 schreef Cahir het volgende:
DIe stomme staruzin aka gele kikker achtervolt me en zegt iedere keer mee eens, en nu kwekt heel FOK! mee eens
Krijgt de database van Fok ook weer eens rust.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beter idee. Je ript gewoon een avatar van een andere user! Oh nee, dat heb je al gedaan![]()
Waarom maak jij je daar druk om?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beter idee. Je ript gewoon een avatar van een andere user! Oh nee, dat heb je al gedaan![]()
Mee eensquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom maak jij je daar druk om?
Waarom post je dit 2x?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom maak jij je daar druk om?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom post je dit 2x?
..en ik meld dit even, zodat andere mensen weten wat voor persoon er achter de naam zit![]()
Krijgt de database van Fok ook weer eens rust.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom post je dit 2x?
..en ik meld dit even, zodat andere mensen weten wat voor persoon er achter de naam zit![]()
Lijkt me een zinloos idee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom post je dit 2x?
Waarom vraag je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Elixabete het volgende:
Lijkt me een zinloos idee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:06 schreef Cahir het volgende:
I love Cahirr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |