Voor een Frontpage-redacteur vast wel ja. Het niveau van het nieuws daar ligt aardig gelijk met Hart van Nederlandquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Shitonya het volgende:
zo'n gesprek valt nog wel mee
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor een Frontpage-redacteur vast wel ja. Het niveau van het nieuws daar ligt aardig gelijk met Hart van Nederland.
Ach je krijgt nu bij de AH je 2e kaartje gratisquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Buschetta het volgende:
Naar de bioscoop gaan is sowieso voor paupers.Dacht dat iedereen nu wel een beamer of plasma scherpje had incl. dolby set.
Echte hollander. Je zou nog in een bak schijt gaan zitten als het gratis was of niet ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach je krijgt nu bij de AH je 2e kaartje gratis![]()
Geef eens 1 reden waarom ik hier geen gebruik zou van mogen makenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Echte hollander. Je zou nog in een bak schijt gaan zitten als het gratis was of niet ?
Was zeker een uitje van het Leger des Heils?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
2 mensen in discussie
"jajaja blabla simpsons enz die komen dan en dan moet je kijken enzo"
-owjaop welke zender dan? Comedy central?
"nee gek die baggerzender kijk ik niet!..... het komt op sbs6!"
![]()
Hier heb je er al 8quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom ik hier geen gebruik zou van mogen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |