Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... Zehnar is echt zo straight acting als het maar kan!

Dude... zeg maar niks als je hem niet in het echt hebt gezienquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n homofiele, zachtaardige kop.

Wat is daar nou leuk aan? Juist wel wat zeggen! Al je vooroordelen eruit spugen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... zeg maar niks als je hem niet in het echt hebt gezien.

quote:

Waar sta jij ondertussen op de schaal van Adje---------------Daniel Craig?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou spontaan homo worden als hij op mij zou vallen.

Ja maar ik ben niet zo. Gay-gay. Weet je. Ik ben straight-Gay.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan word je in elkaar geslagen door mensen die je haten

Ik snap je nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Waar sta jij ondertussen op de schaal van Adje---------------Daniel Craig?

Je mag toch geen tubgirl posten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Hij is een leftieNetals ik
!
.
[afbeelding]

Damnquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
Hij is een leftieNetals ik
!
.
[afbeelding]

Dat verschil vervalt als je toch in de mond van een andere vent hangtquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo. Gay-gay. Weet je. Ik ben straight-Gay.

Wie zegt dat ik dat midden op straat doequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat verschil vervalt als je toch in de mond van een andere vent hangt

Whehequote:

Dat doen homos toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat midden op straat doe![]()

Die slungel van Paul de Leeuwquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
WheheWeet ik niet. Want ik weet niet wie Adje is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |