HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef DumDaDum het volgende:
Probeer net met een homemade-tooltje de eeprom-chip uit te lezen van een XBOX.
Stoot ik per ongeluk tegen een losliggende harddisk aan.
Die op het bureau schuin boven de opengeschroefde XBOX ligt.
En daardoor midden op de -onbeschermde- voeding valt.
Eén HELE GROTE (!!) vonk, en alles daarna op zwart![]()
Door een wolk stank heen prompt de meterkast ingedoken om e.e.a. te herstellen aan de stroomtoevoer...
Waarop de constatering volgt dat alles het weer doet, behalve de XBOX. Grrr.
Klacht: Microsoft heeft de XBOX niet idiotproof genoeg gemaakt![]()
P.s.: heeft iemand toevallig nog een XBOX over voor onderdelen?
Ook de HD?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef DumDaDum het volgende:
*meldquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef DumDaDum het volgende:
Wat bied je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef DumDaDum het volgende:
Ik zie 't.quote:
Heeft hij toch niet nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie 't.[afbeelding]
Maar, de mijne wordt geleverd met een Logitech® stuur en orginele Xbox® spellen!
Het was gewoon een verkapte [TK] post.quote:
[VS-mode]OMG! TEPELS!!!! [/VS-mode]quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb mijn xbox360 om zeep geholpen. Ik merkte op dat het apparaat te warm werd en af en toe uitviel. Toen kwam ik op het ingenieuze idee om het in te wikkelen in plastic en onder te dompelen in water. Nou dat pakte niet goed uit, de xbox is kapot en het verse dons op mijn ballen is verschroeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef 8D het volgende:
[..]Hehe, ja gelezen. Wat een sukkel joh, dat is mij gelukkig niet overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is gratosquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Geerd het volgende:
wat kost dit grapje?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
L0llerroflm@oomfggggg!1!1!11! Einz2dreihertmitgewei![]()
kapot mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:26 schreef Sjibble het volgende:
noobl2p
xbox360 zuigt zwaar.. allemaal foute troep enz. fikt, te heet etc
PS3Gran Turismo is echt kapot mooi gemaakt, kijk daar word je geil van!!
![]()
Vroeg of laat (eerder vroeg) was hij toch om het leven gekomen, alleen nu wat eerder en zonder garantie.quote:
dikke kans dat je dan een beste OPLICHTER bentquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maak hem netjes schoon, schroef hem zorgvuldig dicht, plak de "Warranty void if removed' sticker terug en stuur hem op naar MS. Dikke kans dat je een 'nieuwe' krijgt.
Het lijkt me dat ze 't wel zien maar ach zo hangt de boel aan elkaar tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maak hem netjes schoon, schroef hem zorgvuldig dicht, plak de "Warranty void if removed' sticker terug en stuur hem op naar MS. Dikke kans dat je een 'nieuwe' krijgt.
Ssstt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
dikke kans dat je dan een beste OPLICHTER bent
Mwah, ze krijgen door al die perikelen rondom de Xbox360 ze niet meer zo zorgvuldig zijn wat dat betreft. Het is denk ik goedkoper om een paar onterechte garanties toe te kennen dan alle gevallen te onderzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Het lijkt me dat ze 't wel zien maar ach zo hangt de boel aan elkaar tegenwoordig.
Bij MS zijn ze blij dat een gebruiker zelf 't ding om zeep heeft geholpen, dat is weer 1 lastige klant minder in de toekomst.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
of even een link naar dit topic er bij steken xD! dan ist wel goed imo
uiteraard.. want ALLE MS producten zijn brakquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bij MS zijn ze blij dat een gebruiker zelf 't ding om zeep heeft geholpen, dat is weer 1 lastige klant minder in de toekomst.
Windows 2000 vind ik anders wel een goed progsel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
uiteraard.. want ALLE MS producten zijn brak
ja vandaar dat ze er 4 service packs aan hebben versletenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Windows 2000 vind ik anders wel een goed progsel.
5.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja vandaar dat ze er 4 service packs aan hebben versleten
Ik ben niet zo veeleisend op dat gebied. Een OS moet simpel, snel en stabiel zijn, veiligheid maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja vandaar dat ze er 4 service packs aan hebben versleten
Ja ze hebben ergens nog updates na sp4 en dat is''t dan wel. Wel tof OS dat w2k.quote:
Probeer de xbox dan ook legaal te houden loser.. Eigen schuld.. HAAA HAAAAquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef DumDaDum het volgende:
Probeer net met een homemade-tooltje de eeprom-chip uit te lezen van een XBOX.
Stoot ik per ongeluk tegen een losliggende harddisk aan.
Die op het bureau schuin boven de opengeschroefde XBOX ligt.
En daardoor midden op de -onbeschermde- voeding valt.
Eén HELE GROTE (!!) vonk, en alles daarna op zwart![]()
Door een wolk stank heen prompt de meterkast ingedoken om e.e.a. te herstellen aan de stroomtoevoer...
Klacht: Microsoft heeft de XBOX niet idiotproof genoeg gemaakt![]()
moraalridderquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer de xbox dan ook legaal te houden loser.. Eigen schuld.. HAAA HAAAA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |