Ja dat maakt mij niet zoveel uit dat je hier wat uit de koelkast of kast pakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fatsoenskwestie...
Ik ga nog niet eens bij mijn eigen familie in de kasten/koelkast.
ah dus thuis doe jij dat ook?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Jij zegt zelf 'mijn huis jou huis' ?
Lijkt me logisch dan
Mwah, als diegene tegen me zegt 'Pak het maar' dan wel.... Maar ik ga niet op eigen initiatief in andermans spullen neuzen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij niet zoveel uit dat je hier wat uit de koelkast of kast pakt.
Maar pak gewoon 1 glas en een koek en hang niet met je bakkes aan de fles en zuip hem niet helemaal leeg.
plak koek?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef Shitonya het volgende:
Je lijkt m'n zus wel..eerst zegt ze duidelijk, ja mijn huis is jouw huis, pak maar wat je wilt. Je hoeft echt niets te vragen en vervolgens gaat ze zeiken bij elk dingetje..Wat is een pak koek nou en een fles cola nou eigenlijk..zou me daar echt niet druk om maken
Je bent ook een echte communist he.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
ik zei een PAK koek 12 Gevulde koeken.
en een FLES cola.
Hij zal nu wel misselijk zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
en een FLES cola.
Jij bent de eerste die het snapt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Nemain het volgende:
Andere vrienden zoeken.
Dit soort dingen zeg je om de ander zich op zijn gemak te laten voelen, het is geen vrijbrief om iemand van z'n weekendboodschappen te ontdoen.
Mijn stiefbroertje flikt dat ook telkens: laatst had-ie alle fris opgedronken en een hele(!) ontbijtkoek opgegevreten. Vond-ie het gek dat ik pissig was.
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
plak koek?
en een FLES cola.
Gaat mij niet om het geld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Geerd het volgende:
Zo hey das een fortuin waard man.
Maar wie vreet er in godsnaam 12 gevulde koeken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!
'Zeg, zou ik die deurklink vast mogen pakken om de deur te openen?'quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van andermans eigendom moet men afblijven, of eerst vragen.
Maar goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
GIERIGGGGGGGG Kost wel 2 Euro he!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |