Nee ik ook niet. Heb het een poosje terug nog eens geprobeerd, maar een adviseur kun je niet meer verdienen door goed te worden, maar moet je nu altijd voor betalen en dan gaat de lol er heel snel af. Toen ik doorkreeg dat je die niet meer kunt krijgen door gewoon veel geld te verdienen ben ik er mee gestopt. Geld gaan betalen zodat je geen RSI krijgt van het inkopen doen voor je winkelsquote:
Taskerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb het een poosje terug nog eens geprobeerd, maar een adviseur kun je niet meer verdienen door goed te worden, maar moet je nu altijd voor betalen en dan gaat de lol er heel snel af. Toen ik doorkreeg dat je die niet meer kunt krijgen door gewoon veel geld te verdienen ben ik er mee gestopt. Geld gaan betalen zodat je geen RSI krijgt van het inkopen doen voor je winkels
quote:Je hebt je in het verleden ingeschreven bij MegaTycoon.nl
Het spel is de afgelopen maanden samen met diverse spelers vernieuwd en op veel punten nog beter en leuker geworden.
Er is o.a. een nieuwe lay-out, een nieuw forum, nieuwe handige opties om veel tijd te besparen, een nieuw beginnersscherm waarmee je heel makkelijk en snel de basis van het spel leert kennen en nog veel meer. (Ervaren spelers kunnen eventueel versneld niveau 6 doorlopen.)
Deelnemen is 100% gratis en je maakt tevens kans op leuke prijzen.
Ook meedoen? Kijk op: MegaTycoon.nl
Met vriendelijke groet,
Het team
MegaTycoon.nl
p.s. Dit is een éénmalige email. Desondanks kun je je hier afmelden: http://www.Megatycoon.nl/afmelden.php
Als je vragen hebt stuur dan geen reply maar kijk op onze site bij het onderdeel 'contact'.
en ga je weer beginnen?quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef Jump het volgende:
Laat ik nu net vandaag deze main ontvangen
[..]
Ik doe het al niet meerquote:Op maandag 13 februari 2012 00:21 schreef Evenveel het volgende:
En, bevalt het?
Ben er alweer ruim een jaar mee gestopt... Ben benieuwd of er nog nieuwe dingen bij zijn gekomen?
quote:Er zijn een paar ruzies geweest, een aantal bekende spelers zijn gestopt, het Weekblad is opgeheven, het ledenaantal is nog verder teruggelopen, politiek ligt compleet op z'n gat, het forum is dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |