Niemand?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:46 schreef LamstraalASD het volgende:
Ben ook klaar voor de volgende BO.
heb nu 2 winkeltjes: een telecom shop in Amsterdam en een slagerij in Utrecht.
Wat zouden jullie aanraden voor winkels?
Je moet in ieder geval even kijken waar er nog veel winkels van gebouwd kunnen worden in jou stad. Kun je zien door eerst op marktnieuws en daarna op marktaandeel te klikken. Dan zie je welke winkels er nog nodig zijn in je stad.quote:
Hey gaat goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:36 schreef Jump het volgende:
Hoe gaat het met de groenteboeren, of heb je die al verkocht?
Koop je je winkels helemaal vol en raak je dan alles kwijt?quote:Op donderdag 1 november 2007 07:48 schreef LamstraalASD het volgende:
Vorige ronde verlies gedraaid door het kopen van winkels.
Denk dat het voor de rest aardig loopt.
Maar dat kan ik vrijdag pas met zekerheid zeggen.
Wel jammer dat je tusen de updates niets kan doen.
He gister al alles geregeld dus vandaag word niks.
Met de kleine winkeltjes gaat het aardig, de telecomshop wil niet zo lekker verkopen (denk ik)quote:Op donderdag 1 november 2007 21:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Koop je je winkels helemaal vol en raak je dan alles kwijt?
quote:Melkboer 264 wnkls 161 ¤ 436.346.000 ¤ 310.098.000 (71.07%) 80.402.000 53.935.700 (67.08%)
Dat duurt gelukkig nog even.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:55 schreef Sandyman het volgende:
Het wordt steeds leuker, tot aan niveau 1 aan toe, dan gaat de lol er vanaf
I knowquote:Op donderdag 22 november 2007 20:13 schreef Eronymus het volgende:
Trouwens ik heb nog steeds elke ronde een BO opgezet met zelfde wachtwoord![]()
Je kunt het beste direct uitbreiden..... straks moet je toch steeds wachten omdat het uitbreiden langer duurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:53 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
I know
Ben te laat met het uitbreiden van mijn hoofdkantoor :S
Geld zat maar geen ruimte meer voor nieuwe winkels, dus nog maar 1 ronde wachten.
Dit doe ik ook! Dus er moet elke ronde genoeg ruimte zijn om BO's te joinenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:13 schreef Eronymus het volgende:
Trouwens ik heb nog steeds elke ronde een BO opgezet met zelfde wachtwoord![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |