quote:Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef Sandyman het volgende:
Ah gezellig. OverOpnieuw beginnen is ook leuk natuurlijk, maak je wat minder beginnersfouten
Bedankt voor het verbeteren, maar ik vind het niet zoveel toevoegen aan het topic.quote:
staat in de vandalequote:U hebt gezocht op overnieuw: RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
over·nieuw (bw.)
1 [inf.] opnieuw
je bedoelt welke winkels?quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Americanidiot het volgende:
waar kun je nu het beste mee beginnen?
Ik koop ook alleen maar producten in bij mijn GH's waarvan de voorraad op 0 staat, aangezien dat de engige goederen zijn die ik nog nodig heb om mijn winkels weer op een acceptabel niveau te krijgen volgens de inkoopmanager. Op die manier heb ik dus niet mijn GH's overvol. Op deze manier koop ik ook altijd mijn fabrieken in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef Eronymus het volgende:
Ik heb vanmorgen niks ingekocht, had meeste gh nog vol liggen. Heb het nu zo geregeld dat ik alleen ingekocht heb wat ik nog niet op voorrraad had. Heb dus komende ronde minder geld uitgegeven voor m'n goederen.
Woensdag neem ik ze al overquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Jump het volgende:
Luctor.et.Emergo: ik neem je bedrijven pas over als ik genoeg plaats heb, vrijdag is mijn HK10 klaar. Ik heb nu te weinig plaats
Een groot voordeel van de adviseur is dat die beste man iedereen een nieuw contract aanbied als hiet contract nog 1 ronde loopt. Gelukkig maar, want ik denk dat ik onderhand wel rond de 1400 man personeel zit (ruwe schatting)quote:Op maandag 17 september 2007 23:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Wat ben ik toch ook een noob
Ik sta al vier ronden rood omdat ik niks heb verkocht... blijkt dus dat ik geen personeel meer heb
Geen probleem,quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:44 schreef Americanidiot het volgende:
zo, m'n eerste 2 groenteboeren staan (H)
ben benieuwd wat het allemaal gaat worden, Ero :p bedankt voor je hulp
Ben je al niveau 2?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:39 schreef Jump het volgende:
Blijkbaar toch niet.Als je er bent, gooi nog eens wat aandelen op de markt, laat het even weten via msn of zo.
Gezellig, maar je mag niet voorin zittenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:51 schreef Americanidiot het volgende:
Dankje Ero :p
m'n bedrijfsnaam is IdiotCo, wat ze kennen hier in het spel geen &
maarja als ik mee mag doen met de BO graag
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:46 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Gezellig, maar je mag niet voorin zitten![]()
Hey waar heb ik dat kinderzitje nou gelaten.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef Americanidiot het volgende:
[..]MAAAAAAAAAAMMMMMMMAAAAAAAAAAA
x')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |